Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kado’s - omgaan met hebberigheid/teleurgesteld zijn

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Nov 2020 21:25

Re: Kado’s - omgaan met hebberigheid/teleurgesteld zijn

Oh echt? Compleet nieuw voor ons. Hier komt Piet komt om de dag, alleen al omdat ik het zelf zo leuk vind om brieven te schrijven met roetvegen, grappige pakketjes te maken en vandaag heb ik een pop gemaakt van een mandarijn met wiebeloogjes. Hilarisch! Hoop geen teleurstelling want mandarijnen krijg je zoveel je wil hier.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 18 Nov 2020 21:37

Re: Kado’s - omgaan met hebberigheid/teleurgesteld zijn

Wij kregen vroeger idd ook al wel cadeautjes in de schoen.
Mochten wel maar 1x in de week zetten en dat doe ik nu met mijn kinderen ook. Moet zeggen dat ze er ook niet super erg mee bezig zijn, dus prima zo. Als ze m tussentijds zouden zetten zit er gewoon niks in volgende dag, maar hebben ze tot nu toe niet om gevraagd.

Ze mogen dit jaar dus 3x zetten en ik heb 2x een cadeautje en 1x een mini chocoladeletter. Cadeautjes wel iets duurder (zeker niet onder de euro, denk eerder tussen 5-10 euro per cadeau), maar ik ben zelf dan ook beetje allergisch voor al die kleine prulletjes-dingen, dus draag ik liever niet aan bij haha. Geef dit jaar vooral wat knutseldingen (strijkkraaltjes en potjes verf), weet ook dat ze daar echt blij van worden. En dan op pakjesavond iets minder cadeautjes in de zak, na 3 dingen uitpakken zijn ze er toch al wel klaar mee ook ?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 18 Nov 2020 23:04

Re: Kado’s - omgaan met hebberigheid/teleurgesteld zijn

Wij mochten vroeger ook zo vaak we wilde onze schoen zetten maar er kwam maar twee keer per week iets in. Meestal de ene keer iets lekkers en de keer daar na een klein cadeautje. Sowiesi kregen wij altijd al cadeautjes in de schoen, ik ben niet anders gewend.

Zo doe ik het nu ook voor mijn zoons alleen moet ik ze aansturen hun schoen te zetten want ze vergeten het. Zaterdag hadden ze zo’n zakje Lego ( beide een auto) van €3,- en morgen mogen ze hem weer zetten en krijgen ze zo’n kindersurpise achtig Sinterklaas ei. Ik heb ook nog een pakje met twee stickervellen met Sinterklaas stickers liggen, dan krijgen ze beide één velletje stickers met wat lekkers een keer en we hebben nog een klein doosje Ninjago Lego voor beide liggen, dat was het duurste schoencadeautjes (€7,-) en dat krijgen ze op de dag dat mijn oudste jarig is met een briefje met felicitaties van Sint er bij.
25-11-2014 & 09-06-2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers