Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Strakker/fitter worden

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Nov 2020 11:53

Strakker/fitter worden

In het afvaltopic las ik dat Jip graag strakker wil worden en voor het fijne nog 2/3 kg er af wil.

Op dit punt zit ik eigenlijk ook dus daarom dacht ik ik open een topic.

Ik wil dus graag 2/3 kg kwijt. Ik schommelde de hele tijd tussen de 74,6 en 75,2 inmiddels is dit ongeveer een kg meer. Die kg wil ik er graag af hebben. Daarnaast mag mijn buik wel wat strakker en mijn billen wat ronder.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Nov 2020 12:29

Re: Strakker/fitter worden

Tja, dat bereik je alleen door te trainen denk ik. Lekker in de traditionele en functionele krachttraining gaan zitten. Lunges, powerlunges, bulgarian lunges, squatten, hip trusters etc etc. Ik heb er echt wel mooie en gespierden benen en billen van gekregen (al zeg ik het zelf ?).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Nov 2020 12:37

Re: Strakker/fitter worden

Haha ja dat weet ik. Train me ook helemaal suf. Billen zijn al wel ronder geworden, maar in vergelijking met hoe het was zijn ze plat haha.
2015 💙
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 15 Nov 2020 13:07

Re: Strakker/fitter worden

Goede! Ik ga eens kijken of ik mij weer kan motiveren tot het doen van oefeningen. Ik hoef niet gespierd te worden, dat word ik namelijk toch niet haha! Maar misschien dat alles voor mijn gevoel wel weer net ietsje strakker wordt.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Nov 2020 14:46

Re: Strakker/fitter worden

Minx schreef:Haha ja dat weet ik. Train me ook helemaal suf. Billen zijn al wel ronder geworden, maar in vergelijking met hoe het was zijn ze plat haha.

Ik denk dat je gewoon door moet gaan. Niet opgeven!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers