Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onmisbaar in je huiskamer?

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 14 Nov 2020 18:34

Re: Onmisbaar in je huiskamer?

Onze Ikea bank met losse kussens waarvan de hoezen in de wasmachine kunnen. De kinderen bouwen vanalles met de kussens en kruipen graag weer onder/achter de kussens in een hoekje van de bank. Heerlijk dat we niet al te zuinig op die bank hoeven zijn en zij vermaken zich er heel goed mee!
december 2016
juli 2019
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8485

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Nov 2020 19:12

Re: Onmisbaar in je huiskamer?

Naast de enorme bank die heel veel wordt gebruikt en onze extra lange eettafel:

- De grote poefen: de kinderen kijken er tv op, ze spelen ermee en 's avonds gebruiken wij het als bijzettafel.
- De Sonos box
- De Apple tv. Zo handig!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 14 Nov 2020 19:24

Re: Onmisbaar in je huiskamer?

Bij mij is de bank favoriet. Als mijn bank nu kapot zou gaan zou ik serieus overwegen om zo’n zelfde bank opnieuw te kopen. Verder is mijn Bekvam (zo’n keukentrolley van Ikea) mijn ‘vanalles en nog wat’ plekje in de kamer. Daar liggen mijn opladers, pennen, post, zegeltjes en nu ook mondkapjes. En mijn eiland in de keuken ben ik ook nog elke dag blij mee.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers