Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zit er in jouw fruitschaal?

<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 10 Nov 2020 23:36

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Banaan, appel, druiven, mandarijn, mango, peer, Galia meloen. Grotendeels in de koelkast. De meisjes zijn enorme fruiteters, liefst 3 keer per dag. Wij minder, ik vind het vaak te zoet.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Nov 2020 23:54

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Appels liggen er standaard in. En wisselend peer, kiwi (gold), banaan, mandarijnen, druiven.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Nov 2020 00:44

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Vandaag toevallig goed aangevuld. Had nog 2 van die vega boodschappen tegoed kaarten van de postcodeloterij. Kom normaal bijna nooit bij de AH, maar nu dus wel daarvoor. Er liggen nu: ananas, appels, bananen, limoenen, avocado’s, druiven en peren.
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 11:58

Bericht 11 Nov 2020 00:51

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Ben een echte fruit eter en de oudste ook dus we hebben altijd wel aardig wat in huis. Wij hebben nu liggen: bananen, appels, peren, kiwi, druiven.
💙 2016
💙 2020
<<

Anoniem308

Bericht 11 Nov 2020 09:45

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Wij zijn ook niet echt fruiteters, ik moet mijzelf er echt toe aanzetten om dagelijks voldoende binnen te krijgen (gebeurt vaker niet dan wel). We hebben voor de kinderen sowieso appel, peer en banaan. Ik daarnaast ook kiwi en in de vriezer blauwe bessen en soms aardbeien.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Nov 2020 10:13

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Momenteel bananen, mandarijnen en appels. Ik eet zelf amper fruit maar mijn vriend wel 2-3 per dag. Ben zelf meer een fruiteter in de zomer: druiven, aardbeien, meloen enzo.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Nov 2020 10:22

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Wij hebben meestal niet zoveel variatie aan fruit, er wordt toch altijd hetzelfde gegeten. We hebben altijd appels en bananen, die gaan ook hard. Momenteel ook sinaasappels, nog een mandarijntje en een dino meloen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Nov 2020 10:25

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Scandic schreef:Momenteel bananen, mandarijnen en appels. Ik eet zelf amper fruit maar mijn vriend wel 2-3 per dag. Ben zelf meer een fruiteter in de zomer: druiven, aardbeien, meloen enzo.

Ik las dit en dacht even dat het mijn eigen reactie was, hier gaat het precies zo. Behalve dan dat hier de kinderen ook veel fruit eten.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2020 10:35

Re: Wat zit er in jouw fruitschaal?

Wij hebben heel saai eigenlijk altijd appels en bananen. Momenteel ook regelmatig druiven. In de zomer altijd wel aardbeien en/of frambozen en ook vaak galiameloen. Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook niet zo veel fruit eet, alleen bijna elke dag een banaan in m'n kwark.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers