Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speelgoed tip topic

<<

Anoniem325

Bericht 14 Sep 2021 17:01

Re: Speelgoed tip topic

Mizz_S schreef:Ja die Lamaze speeltjes zijn ook leuk! Maar toevallig weet ik dat Auxo Kapitein Kalamari al heeft (toch?).
Oh ja, wij hebben een Sophie de Giraf bijtring en daar wordt ook vol overgave op gesabbeld 😂.


Ja klopt, die is hier ook een groot succes. Net als Oball.

Ik ga eens op zoek! Ook even op het werk kijken op de babygroep voor ideeën bedenk ik me nu!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Sep 2021 19:10

Re: Speelgoed tip topic

hier is groot favoriet knisper doekjes, knuffeldoekjes. van die gekeurde ringen. en heb z'n mat waar hij met z'n voetjes piano kan spelen zit geluid in. En er boven een boog. Hij word helemaal wild met dat ding.

Die lamaze speeltjes zijn ook leuk maar had je al. Wij hebben de kapitein en blijkbaar had ik de fruitvlieg ook al die vind die ook erg leuk.

zie trouwens dat er heel veel dingen zijn van lamaze misschien zit daar nog wat leuks bij voor je
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Sep 2021 19:23

Re: Speelgoed tip topic

Heeft ze een speelmat met van die bogen of een activity gym oid? Dat is vaak ook leuk maar wel groter.
En wij hebben deze lama, ook cute. https://www.fisher-price.com/en-us/prod ... lama-fxc36
Let's discover the world together.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 14 Sep 2021 20:11

Re: Speelgoed tip topic

Hebben jullie nog tips voor de decembermaand en verjaardag van mijn zonen :)
De oudste word in december 8 en de andere in februari 5 :angel:
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 14 Sep 2021 21:24

Re: Speelgoed tip topic

Marin schreef:Heeft ze een speelmat met van die bogen of een activity gym oid? Dat is vaak ook leuk maar wel groter.
En wij hebben deze lama, ook cute. https://www.fisher-price.com/en-us/prod ... lama-fxc36


Die moet ik hebben 🥰🥰🥰 Wat een leuk ding!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem325

Bericht 15 Sep 2021 11:54

Re: Speelgoed tip topic

Marin schreef:Heeft ze een speelmat met van die bogen of een activity gym oid? Dat is vaak ook leuk maar wel groter.
En wij hebben deze lama, ook cute. https://www.fisher-price.com/en-us/prod ... lama-fxc36

Ja die heeft ze, veel mee gespeeld ook. Alleen laatste tijd minder interesse daarin en meer in de dingen om zich heen

Die lama is leuk zeg!
<<

Anoniem323

Bericht 15 Sep 2021 12:11

Re: Speelgoed tip topic

Is de furby nog net zo leuk als vroeger?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Sep 2021 12:22

Re: Speelgoed tip topic

Calathea schreef:Is de furby nog net zo leuk als vroeger?


Ik vond het vroeger ook al niet leuk 🙈 mijn dochter van 2 was er pas bang voor toen vrienden dat ding weer voor de dag gehaald hadden.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem323

Bericht 15 Sep 2021 15:35

Re: Speelgoed tip topic

Oeps ik bedoelde de tamagotchi. Dat huisdiertje in je zak.
Mijn zoon heeft die van mijn broer bij oma op zolder gevonden. En nu zeurt hij erom. Maar is dat nog een beetje hetzelfde? Dan krijgt hij die met sinterklaas 😅
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 13:26

Bericht 17 Sep 2021 06:30

Re: Speelgoed tip topic

Voor 3 euro heb je een tamagotchi op aliexpress

Heb hem nu bestelt als schoen cadeautje :-)
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 13:26

Bericht 17 Sep 2021 06:33

Re: Speelgoed tip topic

Uiltje schreef:Hebben jullie nog tips voor de decembermaand en verjaardag van mijn zonen :)
De oudste word in december 8 en de andere in februari 5 :angel:


Ja weer die knikkerbaan van gravitrax :-) als ze dat al niet hebben.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Sep 2021 06:42

Re: Speelgoed tip topic

Marlein schreef:Voor 3 euro heb je een tamagotchi op aliexpress

Heb hem nu bestelt als schoen cadeautje :-)

Houd je rekening met de nieuwe kosten per 1 juli? De 20% belasting maakt niet zoveel verschil op deze bedragen, maar de vervoerder (DHL, PostNL) maken formulieren op om die belasting vast te leggen. Dat kost zo’n €4-15 euro per zending.
Laatst gewijzigd door Taeda op 17 Sep 2021 07:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem323

Bericht 17 Sep 2021 07:01

Re: Speelgoed tip topic

Taeda schreef:
Marlein schreef:Voor 3 euro heb je een tamagotchi op aliexpress

Heb hem nu bestelt als schoen cadeautje :-)

Houd je rekening met de nieuwe kosten per 1 juli? De 20% belasting maakt niet zoveel verschil op deze bedragen, maar de vervoerder (DHL, PostNL) maken formulieren op op die belasting vast te leggen. Dat kost zo’n €4-15 euro per zending.


Huh? Komt dat nog bovenop de kosten die je al betaald dan? Ik heb sinds 1 juli dus niet meer besteld omdat ik er dus niets meer van snap.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Sep 2021 07:04

Re: Speelgoed tip topic

Calathea schreef:
Taeda schreef:Houd je rekening met de nieuwe kosten per 1 juli? De 20% belasting maakt niet zoveel verschil op deze bedragen, maar de vervoerder (DHL, PostNL) maken formulieren op op die belasting vast te leggen. Dat kost zo’n €4-15 euro per zending.


Huh? Komt dat nog bovenop de kosten die je al betaald dan? Ik heb sinds 1 juli dus niet meer besteld omdat ik er dus niets meer van snap.

Yes; https://www.postnl.nl/campagnes/aankopen-buitenland/
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 13:26

Bericht 17 Sep 2021 08:04

Re: Speelgoed tip topic

Ja hoor maar thanks voor de tip.

Dan nog is ie maar 7 euro en op bol 15 euro b.v.

Mijn ervaring is dat brievenbus spulletjes nog gewoon goedkoper lukt maar dingen die afgegeven moeten worden niet.
<<

Brooke

Bericht 18 Sep 2021 10:31

Re: Speelgoed tip topic

Heeft er iemand hier ervaring met Sylvanian Families? Ik vind dit wel iets voor mijn dochter voor Sinterklaas. Is dit een beetje goede kwaliteit? En zijn er veel kleine onderdelen? En wat is dan leuk? Je hebt echt veel daarvan zie ik, ook veel soorten huizen etc.
Eerst had mijn dochter verschillende Klorofil setjes, en dat vond ze eerst erg leuk, maar de poppetjes zijn moeilijk vast te zetten in de auto, op de schommel, op de wip etc. En ook valt de schommel uit de boom en laat de sticker snel los, en nu wil ze daardoor daar niet meer mee spelen, soort van frustratie, dus ben opzoek naar wat anders.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 18 Sep 2021 13:45

Re: Speelgoed tip topic

Taeda schreef:
Calathea schreef:
Huh? Komt dat nog bovenop de kosten die je al betaald dan? Ik heb sinds 1 juli dus niet meer besteld omdat ik er dus niets meer van snap.

Yes; https://www.postnl.nl/campagnes/aankopen-buitenland/


Bij Ali komen er geen extra kosten bij als er inclusief VAT staat is dat het bedrag gewoon.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 18 Sep 2021 14:06

Re: Speelgoed tip topic

Brooke, ik heb alleen ervaring met de diertjes van Sylvanian Families, niet met de huizen etc. De kwaliteit van de diertjes is goed. Ik heb ze zelf gekregen met Sinterklaas toen ik een jaar of 4 was en nu spelen mijn kinderen er al jaren mee. Ook de kleertjes zijn (op één broekje na) nog allemaal goed en stevig.

Ik heb van de huidige collectie een keer twee babydiertjes gekocht en die zijn ook gewoon goed.
<<

Brooke

Bericht 22 Sep 2021 07:46

Re: Speelgoed tip topic

Dank voor je reactie Maan. Ik heb een klein setje van die poppetjes besteld. Die krijgt ze dan volgende maand als haar grote zus jarig is. Dan kan ik kijken of ze het leuk vindt.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 08 Okt 2021 12:19

Re: Speelgoed tip topic

Heeft iemand ervaring met xoomy of dessineo? Een tekenapparaat is dat. Het lijkt me echt iets voor onze 100 tekeningen in een uur producerende dochter maar welke is nu leuker of is er nog een beter alternatief?
Afbeelding
Afbeelding
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 08 Okt 2021 12:37

Re: Speelgoed tip topic

Brooke schreef:Heeft er iemand hier ervaring met Sylvanian Families? Ik vind dit wel iets voor mijn dochter voor Sinterklaas. Is dit een beetje goede kwaliteit? En zijn er veel kleine onderdelen? En wat is dan leuk? Je hebt echt veel daarvan zie ik, ook veel soorten huizen etc.
Eerst had mijn dochter verschillende Klorofil setjes, en dat vond ze eerst erg leuk, maar de poppetjes zijn moeilijk vast te zetten in de auto, op de schommel, op de wip etc. En ook valt de schommel uit de boom en laat de sticker snel los, en nu wil ze daardoor daar niet meer mee spelen, soort van frustratie, dus ben opzoek naar wat anders.


Ik vind het mooi speelgoed. Mijn dochter speelt er graag mee. Ja, er zijn wel veel kleine dingetjes maar daar kun je voor kiezen natuurlijk met wat je koopt. Als je alleen meubels koopt, heb je dat niet. Let wel op want ook hierbij heb je af en toe spullen waar je zelf stickers op moet plakken zoals die schoolbus en dat blijft gewoon ruk. Zeker bij speelgoed waar zo'n prijs aan hangt vind ik dat toch echt minder. Poppetjes zijn goed neer te zetten en mooi van kwaliteit.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Okt 2021 13:18

Re: Speelgoed tip topic

Ik heb nog een tip maar nog niet zelf geprobeerd: toy2 heeft een verbindingssysteem waarmee je Duplo en houten treinbanen op elkaar kunt laten aansluiten. Dit klinkt echt fantastisch vind ik! Gaan wij denken ik voor Sinterklaas geven.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 08 Okt 2021 13:25

Re: Speelgoed tip topic

Zora schreef:Ik heb nog een tip maar nog niet zelf geprobeerd: toy2 heeft een verbindingssysteem waarmee je Duplo en houten treinbanen op elkaar kunt laten aansluiten. Dit klinkt echt fantastisch vind ik! Gaan wij denken ik voor Sinterklaas geven.


Ja! Lijkt mij ook zo leuk! Ben benieuwd of het in het echt ook zo leuk is
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 08 Okt 2021 20:35

Re: Speelgoed tip topic

Kent/heeft iemand Stapelstein?

https://degeleflamingo.nl/products/stap ... gIQAvD_BwE

Sorry krijg de link niet klikbaar via mijn telefoon.

Lijkt me voor onze dochter leuk! En ze zijn stapelbaar, dus nemen niet zo veel plaats in met opruimen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 08 Okt 2021 21:19

Re: Speelgoed tip topic

Ik had het nog nooit gezien. Welk materiaal is het? Dat staat niet in de beschrijving.

Ik heb al een paar jaar deze halve rondjes ‘egeltjes’ die je ook bij fysio’s wel eens ziet.
https://www.sportlavit.nl/balans-egel
Daar maken de kinderen vaak paadjes van en ze worden vaak betrokken in het spel. Het idee zou mij aanspreken, alleen ik ben dus wel benieuwd naar het materiaal en de duurzaamheid.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers