Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eten bestellen

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 02 Nov 2020 12:33

Eten bestellen

Deze week wil ik eten bestellen (in G.roningen). Heeft iemand nog een tip van een restaurant om te proberen?

Mocht je voor een andere plaats een tip hebben of zoeken, gebruik gerust dit topic!
<<

Anoniem316

Bericht 02 Nov 2020 12:38

Re: Eten bestellen

Groningen stad of wil je eventueel ook er buiten (als in 10 minuten van de stad)?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2020 12:46

Re: Eten bestellen

Ik vond Konbu Street food in de Oosterstraat (Aziatisch) erg lekker en zou hen willen steunen nu. Zie dat ze take away hebben en ook via Thuisbezorgd (al zou ik proberen dat te vermijden).

https://streetfood.konbu.nl/
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 02 Nov 2020 12:49

Re: Eten bestellen

Het liefst de stad, want we willen het laten bezorgen.
We hebben gemerkt dat we met afhaal te lang onderweg zijn en dat het dan vaak koud is.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Nov 2020 12:55

Re: Eten bestellen

Geen tips, maar wel wat Marin ook al noemt: probeer bij het restaurant zelf te bestellen ipv via een bezorgservice.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 02 Nov 2020 12:59

Re: Eten bestellen

Voila is erg goed! Ik zie dat ze vragen om afhaal maar als dat niet mogelijk is kunnen ze bezorgen. En dat doen ze zelf dus je zit niet thuisbezorgd te sponsoren!

http://www.restaurantvoila.nl/

En geen restaurant maar ik wil ‘m hier toch tippen: wijnbar Barrel. Super sympathieke mensen met goeie wijnen en lekkere barhappen en die kun je nu online bestellen. Ze bezorgen icm Dropper dus ook weer een lokale ondernemer die je steunt ipv de bezorgreuzen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2020 13:08

Re: Eten bestellen

Waarom ken ik die wijnbar nog niet? Is die nieuw?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Nov 2020 14:08

Re: Eten bestellen

Niet super nieuw, zit er nu denk ik een jaar of 4-5? Echt iets voor jou ook!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2020 14:12

Re: Eten bestellen

Heb 'm opgeslagen in Google Maps. Zag ook al direct een foto van Von Winning wijn dus die punten hebben ze al binnen.

Sorry Girli, off topic.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Nov 2020 16:10

Re: Eten bestellen

Konbu is ook thuisbezorgd heel erg lekker Girli!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 02 Nov 2020 16:24

Re: Eten bestellen

Wij bestellen vaak bij Thai Express, echt super lekker!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 02 Nov 2020 16:36

Re: Eten bestellen

Hier komt binnenkort zelfs een 4e Japanner/sushi restaurant (dat het allemaal rendabel is vraag ik mij af, efin de leegstand hier wordt steeds minder en dat ondanks corona... Laatst las ik in de krant dat dit bij een van de weinige plaatsen in Nederland het geval is, bij de meeste plaatsen wordt de leegstand namelijk alleen maar meer).

Ik hoop dat het 4e restaurant dat er gaat komen zich wel op ramen richt en daarmee onderscheid tov de rest. Dat is weer eens wat anders dan sushi en in de grote steden bij Japanse afhaalrestaurants loopt dat namelijk wel goed.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2020 16:40

Re: Eten bestellen

Ja lekker ramen! Wij kunnen bij de Ramen Brothers in de stad helaas net niet bestellen, althans niet voor bezorging. Wij vallen echt net buiten het postcode gebied van deliveroo en uber eats. Wel kunnen we afhalen natuurlijk. Hier in het dorp openen ineens horeca gelegenheden bij de vleet. Bijzonder in deze tijd maar wel enorm leuk en welkom!

Ik heb trouwens nog een leuke landelijke tip:
https://buurtkeukens.nl/agenda

Food trucks die door mensen ingehuurd worden (kan je zelf ook regelen bij bijv jou in de straat) en dan kan je voor die dag bestellen en afhalen.
Komende donderdag staat er een Vietnamese truck in Haarlem en daar heb ik allerlei lekkere dingetjes bij besteld.
Hierboven zie je de landelijke agenda.
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 02 Nov 2020 17:42

Re: Eten bestellen

Bedankt voor de gegeven tips alvast! Ik zal ze gaan bekijken. Meer tips zijn altijd welkom.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 02 Nov 2020 18:05

Re: Eten bestellen

Kohinoor van India is ook lekker trouwens.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers