Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwjurk

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Okt 2020 13:36

Trouwjurk

Wat hebben jullie met je trouwjurk gedaan?

Ik heb 'm nog, maar eigenlijk hangt de jurk ontzettend in de weg in mijn kledingkast. Er is ook geen andere plek. Mijn moeder heeft er ook geen plek voor. In een doos op zolder kan nog, maar dat vind ik zonde.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Okt 2020 13:57

Re: Trouwjurk

Hier hangt hij op zolder in een opbergzak. Zonde maar zou niet iets anders weten
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Okt 2020 14:02

Re: Trouwjurk

sarah1985 schreef:Hier hangt hij op zolder in een opbergzak. Zonde maar zou niet iets anders weten


Hier ook.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Okt 2020 14:04

Re: Trouwjurk

In de kast in de kinderkamer (daar hebben we een grote kast staan voor extra kleding zoals dus bijv de trouwkleding).
Let's discover the world together.
<<

Anoniem309

Bericht 26 Okt 2020 14:05

Re: Trouwjurk

Mijn trouwjurk was een slank model dus ik heb hem gewoon in een tas opgevouwen. De intentie is om hem te bewaren om hem later in de verkleeddoos van de kinderen te doen. Maar als we geen meisje(s) meer krijgen dan wil ik hem doneren aan stichting Floor de Lis. Die maken mandjes van bruidsjurken voor overleden kindjes en van die stichting hebben wij ook een mandje ontvangen voor Y.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 26 Okt 2020 16:15

Re: Trouwjurk

Mijn jurk was bevestigd op een paspop op zolder. Zo werd ik elke keer weer een beetje blij als ik de was daar moest doen. Nu gaan we verhuizen en weet ik nog niet zo goed wat ik met de jurk wil.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Anoniem316

Bericht 26 Okt 2020 16:34

Re: Trouwjurk

Ik heb hem geprobeerd te verkopen maar kwam geen kip voor. Hij hangt nu nog op zolder. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Okt 2020 20:01

Re: Trouwjurk

sarah1985 schreef:Hier hangt hij op zolder in een opbergzak. Zonde maar zou niet iets anders weten


Hier hetzelfde.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2020 20:05

Re: Trouwjurk

Hij hangt in de kledinghoes aan de zijkant van een kast. Ik bewaar hem voor Bo om zich later mee te verkleden.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Okt 2020 21:10

Re: Trouwjurk

tuttebel schreef:Mijn trouwjurk was een slank model dus ik heb hem gewoon in een tas opgevouwen. De intentie is om hem te bewaren om hem later in de verkleeddoos van de kinderen te doen. Maar als we geen meisje(s) meer krijgen dan wil ik hem doneren aan stichting Floor de Lis. Die maken mandjes van bruidsjurken voor overleden kindjes en van die stichting hebben wij ook een mandje ontvangen voor Y.


Dit laatste is mooi zeg! Ik ga eens informeren of ze ook zoiets gebruiken voor oudere kinderen. Stel dat het met S niet goed aflooptz dan zou ik dit wel mooi vinden om mijn jurk voor de gebruiken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 26 Okt 2020 22:21

Re: Trouwjurk

Ik heb hem korter gemaakt voor een feestje met thema wit destijds. Nu hangt ie aan mijn kledingrek bij mijn andere jurken. Ondanks dat ik gescheiden ben kan ik er geen afstand van doen...
Heb ook geen meisjes, dus hij hangt daar waarschijnlijk tot ik verhuis naar het bejaardenhuis.
<<

Anoniem309

Bericht 27 Okt 2020 00:49

Re: Trouwjurk

Jip schreef:
tuttebel schreef:Mijn trouwjurk was een slank model dus ik heb hem gewoon in een tas opgevouwen. De intentie is om hem te bewaren om hem later in de verkleeddoos van de kinderen te doen. Maar als we geen meisje(s) meer krijgen dan wil ik hem doneren aan stichting Floor de Lis. Die maken mandjes van bruidsjurken voor overleden kindjes en van die stichting hebben wij ook een mandje ontvangen voor Y.


Dit laatste is mooi zeg! Ik ga eens informeren of ze ook zoiets gebruiken voor oudere kinderen. Stel dat het met S niet goed aflooptz dan zou ik dit wel mooi vinden om mijn jurk voor de gebruiken.


Ik vind het zo verdrietig dat je ook zo bewust bent van de kans op een slechte afloop, maar het is wel de beste bestemming voor de jurk in het geval van het slechtste scenario. Ik hoop dat ze je meer informatie kunnen geven of wellicht in contact met iemand kunnen brengen die meer weet over dit soort bestemmingen voor oudere kindjes. Maar uiteraard hoop ik vooral dat dit voor S. niet nodig zal zijn en de behandeling echt werkt. :hug:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Okt 2020 18:07

Re: Trouwjurk

Hij hangt nu stof te happen..
Ik hecht er eigenlijk totaal geen waarde aan, zeker niet nu ik gescheiden ben, maar zo plop weggooien vind ik ook zo wat..
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Okt 2020 07:40

Re: Trouwjurk

Carrie schreef:Hij hangt in de kledinghoes aan de zijkant van een kast. Ik bewaar hem voor Bo om zich later mee te verkleden.


Daar had mijn moeder haar jurk ook voor bewaard, was echt fantastisch ?
<<

Anoniem301

Bericht 28 Okt 2020 10:41

Re: Trouwjurk

Emma schreef:
Carrie schreef:Hij hangt in de kledinghoes aan de zijkant van een kast. Ik bewaar hem voor Bo om zich later mee te verkleden.


Daar had mijn moeder haar jurk ook voor bewaard, was echt fantastisch ?

Ah, leuk om te horen!

Lejow ik ben straks ook gescheiden zoals je weet maar vind het toch een leuk idee voor Bo. Het is toch haar papa waar ik getrouwd mee was natuurljk.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 28 Okt 2020 11:08

Re: Trouwjurk

Voor dat V mijn trouwjurk past... Haha! Wel leuk idee ook!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 28 Okt 2020 11:17

Re: Trouwjurk

Carrie schreef:Hij hangt in de kledinghoes aan de zijkant van een kast. Ik bewaar hem voor Bo om zich later mee te verkleden.


Volgens mij zien wij yes-kijkers die weleens hangen als je je een outfit plaatst, klopt dat??

Ik had een kokerjurk als trouwjurk, die hangt in een speciale kledingophangzak (?) in mijn kast en op onze trouwdatum doe ik hem altijd even aan voor de leuk.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 28 Okt 2020 11:19

Re: Trouwjurk

Mijn moeder had haar jurk weggeven voor arme mensen in het buitenland, ik vond dat als kind altijd zó jammer!
<<

Anoniem301

Bericht 28 Okt 2020 11:34

Re: Trouwjurk

SoGood schreef:Mijn moeder had haar jurk weggeven voor arme mensen in het buitenland, ik vond dat als kind altijd zó jammer!

Haha ja klopt dat is die jurk!

Wel een mooi initiatief van je moeder. Maar ik snap dat jij daar van baalde ja!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 28 Okt 2020 11:36

Re: Trouwjurk

Wat verdrietig dat je gaat scheiden Carrie, sterkte!

Mijn trouwjurk hangt in de hoes op zolder. Zo af en toe halen we hem naar beneden en wil dochter hem aan en soms trek ik hem aan en dan wil zij bruidsmeisje spelen.
2010 2012
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 28 Okt 2020 12:18

Re: Trouwjurk

Hij hangt hier in de hoes aan de zijkant van onze kledingkast. Heb mijn jurk nog niet eens laten reinigen... hij was gelukkig ook niet supersmerig. Wilde het eerst zelf proberen door de onderkant in bad te hangen met een handwasmiddel oid maar het komt er al ruim een jaar niet van :smile:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Okt 2020 11:07

Re: Trouwjurk

Carrie schreef:
Emma schreef:
Daar had mijn moeder haar jurk ook voor bewaard, was echt fantastisch ?

Ah, leuk om te horen!

Lejow ik ben straks ook gescheiden zoals je weet maar vind het toch een leuk idee voor Bo. Het is toch haar papa waar ik getrouwd mee was natuurljk.


ja dat is tot nu toe ook de enige reden dat hij er nog hangt eigenlijk...
<<

Anoniem301

Bericht 29 Okt 2020 11:08

Re: Trouwjurk

Lejow schreef:
Carrie schreef:Ah, leuk om te horen!

Lejow ik ben straks ook gescheiden zoals je weet maar vind het toch een leuk idee voor Bo. Het is toch haar papa waar ik getrouwd mee was natuurlijk.


ja dat is tot nu toe ook de enige reden dat hij er nog hangt eigenlijk...

Dat is een mooie en prima reden toch!
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 30 Okt 2020 13:00

Re: Trouwjurk

sarah1985 schreef:Hier hangt hij op zolder in een opbergzak. Zonde maar zou niet iets anders weten

Idem..
<<

Anoniem324

Bericht 31 Okt 2020 18:42

Re: Trouwjurk

Die van mij ligt op zolder in een zak. Mijn zoon heeft er ook graag en veel mee gespeeld ??
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers