Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarkleur (grijsdekking)

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Okt 2020 10:35

Haarkleur (grijsdekking)

Ik wil kijken of ik mijn haar gauw nog kan verven voordat er misschien weer een lockdown aan komt en sowieso is het hard nodig qua uitgroei. Moet nog even kijken of dat oppas technisch ook lukt, haar verven bij de kapper duurt altijd zo lang!
Maar dat is wel beter en mooier dan zelf uit pakje doen toch?

Ik heb van de zomer highlights laten zetten die heel leuk stonden, maar nu voor de herfst / winter wil ik misschien weer wat donkerders. Wat zou mooi staan? (meestal ging ik voor chocoladebruin in de herfst maar is wel écht donker). En één kleur of meerdere kleuren, van die lowlights of hoe heet dat?
En wat heeft betere grijsdekking, lichte of donkere kleuren en één of meerdere?

Hier een foto van hoe het nu is. Bovenop vrij donker en lichtere uitgroei en grijze sprieten tussendoor (al zie je die minder op de foto moet ik zeggen) in het echt staan ze rechtop.

Afbeelding

Wat raden jullie aan?
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 24 Okt 2020 11:24

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Wat ik mooi vind is één donkere dekkende kleur. En dan de kapper laten adviseren welke kleur, zodat het niet te donker wordt.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Okt 2020 12:09

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ik verf het altijd zelf incl. volledige grijsdekking. Omdat ik inderdaad geen zin heb om uren bij de kapper te zitten en ik vind het zonde van het geld.
Ik heb altijd dezelfde kleur, volgens mij 300 of 3.0 of zoiets, maar dat weet ik niet zeker.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 24 Okt 2020 17:01

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ik kleur het ook gewoon zelf. Ook perfecte grijsdekking hoor. Ik verf iedere 10 weken ongeveer. Ik gebruik altijd 5.8
2016
<<

Anoniem313

Bericht 24 Okt 2020 17:09

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ik kies voor koele highlights maar ben ook wat lichter dan jij.
Heb jij toch geen oppas voor nodig joh, de kinderen hebben twee ouders.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 24 Okt 2020 18:04

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ik zou juist een mooie balayage adviseren. Dat oogt rustiger en zeker als je minder tijd bebt om te verzorgen is dat een voordeel. Het is dan al verzorgd van zichzelf. Zeker met een baby ga je geen uren spenderen aan je haar.

En wat CL zegt, oppas? Lekker de kiddos bij je man en jij bij de kapper met wijn! Win win!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Okt 2020 19:01

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ja jullie hebben gelijk. In m'n hoofd dacht ik aan doordeweeks maar op zaterdag kan dat natuurlijk ook prima. Gewoon niet aan gedacht.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 24 Okt 2020 20:54

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ik zou ook voor een balayage gaan.

En in het weekend. Doe ik ook altijd, dan voelt het nog meer als tijd voor jezelf. Kids bij man en hoppa. Vraag ook altijd om een extra lange hoofdmassage bij het wassen. Heeerlijk!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 27 Okt 2020 07:14

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ik verf altijd zelf, ben hartstikke grijs en heb geen zin om elke 6 a 8 weken ervoor naar de kapper te gaan. Ik gebruik altijd pakjes van L'Oréal excellence. Deze zou volgens de winkel de beste grijsdekking hebben. Qua kleur zul je dat gewoon zelf moeten uitproberen.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem298

Bericht 27 Okt 2020 09:11

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ja joh, lekker even tijd voor jezelf nemen bij de kapper! Ik doe het ook altijd, heerlijk! Duurt max anderhalf uur, vind ik echt wel meevallen (maar dat is bij hele haar verven, uitgroei duurt minder lang). Hoelang een balayage duurt weet ik niet, maar zal qua tijd niet veel langer zijn? Qua kleur kun je dat best met de kapper overleggen, die heeft daar meestal wel goede kijk op (als het een goede kapper is), wellicht kun je het bij je eigen haarkleur houden (als je dat wil tenminste).
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 29 Okt 2020 21:50

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ik vind dat wat lichtere wat je er nu doorheen hebt heel leuk staan. Zou als ik jou was dus niet te donker of iig niet egaal donker doen. Ik snap dat je in het najaar iets donkerder wilt, maar zou het qua kleur dus wel een beetje ‘levendig’ (niet onaardig bedoeld) houden. Balayage is inderdaad ook wel een goeie!
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 29 Okt 2020 22:36

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Ik denk ook dat balayage heel mooi zal zijn! Ik zit daar altijd wel 4 uur ofzo voor bij de kapper trouwens ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2020 16:38

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Freshly dyed hair!

Afbeelding

Nu nog m'n wenkbrauwen binnenkort, wat make up en iets meer slaap en 't wordt wel weer wat. ?
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 30 Okt 2020 18:33

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Leuk! Met die herfstkleuren ook zo mooi op de achtergrond, mooie foto!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 31 Okt 2020 13:08

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Mooie kleur!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 31 Okt 2020 16:28

Re: Haarkleur (grijsdekking)

Mooi Marin, staat je goed. Ik zelf verf nu al een paar jaar niet meer, omdat m’n grijs gewoon niet meer pakte. Zo balen vond ik het, dus nu ben ik al helemaal grijs. Maar toen werd grijs haar hip en vind ik het helemaal niet meer zo erg.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers