Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen voelen

<<

Anoniem324

Bericht 25 Okt 2020 10:33

Re: Alleen voelen

Ik heb me heel vaak en veel eenzaam gevoeld. Vooral met mensen om me heen, in relaties, in vriendschappen en bij mijn familie. Juist doordat ik zo introvert ben, denk ik. Alleen zijn vind ik tot op zekere hoogte fijn. Het krijgen van een kind heeft hier verandering in gebracht. Eenzaam voel ik me gelukkig niet zo heel vaak meer, ik voel me soms wel alleen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Okt 2020 10:52

Re: Alleen voelen

Ik herken me ook in de verhalen van de single dames hier.
Ik ben graag alleen en doe ook regelmatig dingen in mijn eentje. Dat vind ik lekker, maar doe ik ook omdat ik geen “zin” heb om eerst iemand te moeten vragen om mee te gaan of iets leuks te doen.
Maar op van die saaie zondagen dat ik niks gepland heb bijvoorbeeld, kan het gevoel van alleen zijn me weleens overvallen. Dan kan ik ook echt mijn familie missen die een stuk verderop wonen. Maar dat gevoel duurt gelukkig maar eventjes.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Okt 2020 11:30

Re: Alleen voelen

Winegum.. dat ‘geen zin’ herken ik ook heel erg! Maar denk ook vanwege de mogelijke afwijzing waar ik dan geen zin in heb. Wat dat betreft waren huisgenoten altijd wel fijn, daarvan wist je meteen of ze tijd hadden plus dat je daarmee vaak op de bank kan liggen zonder iets te hoeven zeggen :)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Okt 2020 11:34

Re: Alleen voelen

Dat zou best wel kunnen ja, die afwijzing en teleurstelling, dat je dat jezelf wil besparen ofzo. Nooit zo over na gedacht, maar dat zou best wel zo kunnen zijn ja.
Ik heb nooit samengewoond met huisgenoten, wel met mijn ex, en dan was het wel gewoon fijn dat er dan gewoon iemand in je nabijheid was. Dat als je wil, je altijd ff tegen iemand kan praten, hangen of gewoon zijn of haar nabijheid voelt.
In mijn relaties was ik ook altijd wel graag op mezelf, maar er was wel altijd iemand met wakker worden, naar bed gaan, tijdens het eten zeg maar. Dat zijn van die kleine dingen die ik weleens mis en me dan alleen kan voelen.

Of na een leuke dag/avond alleen thuis komen. Niemand om nog even na te praten of dingen her te beleven.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 25 Okt 2020 12:59

Re: Alleen voelen

Maple schreef: ik kan me soms wel alleen voelen qua sociale contacten. Dat kringetje om ons heen is niet zo groot, we
hebben niet echt een gezamenlijke vriendengroep en allebei individueel sowieso ook niet superveel vriendschappen. Dat mis ik met vlagen wel.


In dit stukje kan ik wel goed vinden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 25 Okt 2020 23:04

Re: Alleen voelen

bij het thuiswerken voelde ik me echt alleen en soms als m'n man veel weg is ,zeker toen we aan het klussen waren en ik s avonds weinig weg kon voelde ik me echt wel eens eenzaam ondanks 2 kids. Had nu ook de pech dat door de corona een aantal hobby's met anderen wegvielen,precies toen
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 27 Okt 2020 11:54

Re: Alleen voelen

Ik ben heel introvert dus ik voel me niet snel alleen.

Vroeger voelde ik me wel eens alleen, in de zin van onbegrepen en daardoor eenzaam.

Sinds ik kinderen heb voel ik me eigenlijk nooit meer eenzaam of alleen.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 27 Okt 2020 12:10

Re: Alleen voelen

Ik heb me best vaak alleen gevoeld omdat ik het vond horen dat ik uitging, in het weekend op stap met anderen. Mijn vriend heeft dat niet, die vindt het prima wekenlang aan één stuk niemand anders te zien dan ons.

Stukje bij beetje kan ik dan ook genieten van het alleen zijn. Dat ben ik al zo weinig met twee kinderen die estafette-slapen en een vriend die thuiswerkt. Er is er altijd wel eentje wakker tussen 07.00 en 22.00. Met corona ook minder last van FOMO en zo ben ik best gelukkig. Denk dat ik nu eens per week/2 weken iemand zie buiten mijn gezin om. Altijd op afstand, maar een wandeling, speeldate of ergens lunchen. Dat is goed zo. Naarmate de kinderen ouder worden (en corona hopelijk geen rol meer speelt) zal er wel meer ruimte ontstaan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Okt 2020 16:58

Re: Alleen voelen

Nee, ik voel me niet meer alleen.
Als ik terugkijk op mijn huwelijk met mijn ex heb ik me zo vaak alleen gevoeld. Letterlijk en figuurlijk. Ik voelde me niet gesteund en hij wilde nooit wat met me ondernemen.
Nu in mijn huidige relatie zie ik dat het ook anders kan.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 27 Okt 2020 20:05

Re: Alleen voelen

Burn schreef:
Maple schreef: ik kan me soms wel alleen voelen qua sociale contacten. Dat kringetje om ons heen is niet zo groot, we
hebben niet echt een gezamenlijke vriendengroep en allebei individueel sowieso ook niet superveel vriendschappen. Dat mis ik met vlagen wel.


In dit stukje kan ik wel goed vinden.


Ik ook.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Kira

Bericht 27 Okt 2020 20:16

Re: Alleen voelen

Ik voel me amper alleen, heb normaal een redelijk druk sociaal leven, zie veel mensen en ben dan juist blij als ik thuis alleen lekker kan opladen.
Ik merk wel, nu ik dit jaar extreem veel thuis ben geweest dat ik die contacten ook wel mis, maar echt alleen voel ik me niet.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 03 Nov 2020 23:01

Re: Alleen voelen

Sam schreef:
Burn schreef:
In dit stukje kan ik wel goed vinden.


Ik ook.


Dit is ook wel hoe ik het vooral voel. Ik ben niet eenzaam, het zijn momenten waarop ik me gewoon echt alleen kan voelen.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers