Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Griepvaccin

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Okt 2020 08:59

Griepvaccin

Op mijn werk (in de zorg) zijn ze heel erg het griepvaccin aan het promoten. Meer dan andere jaren, ze zouden graag zien dat elk personeelslid het griepvaccin neemt.

Ik twijfel heel erg wat te doen.

Wat zouden jullie doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2020 09:08

Re: Griepvaccin

Ik heb ook een oproep gekregen omdat ik zwangerschapsdiabetes heb. Ga zo de VK in het ziekenhuis vragen wat (voor mij) wijsheid is.

Ze zeggen altijd dat je er niet ziek van kan worden, maar ik hoor toch vaak andere verhalen en ik kan geen klachten gebruiken in de 2 weken voor m'n bevaldatum. ?
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 23 Okt 2020 09:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 23 Okt 2020 09:15

Re: Griepvaccin

Bij mij op het werk (ziekenhuis) promoten ze het ook meer dan andere jaren. Ik neem andere jaren het griepvaccin ook, dus zal dat dit jaar ook zeker doen.
2012 & 2016
<<

Anoniem331

Bericht 23 Okt 2020 09:21

Re: Griepvaccin

Hier net zo. Ik haal m niet. Vorig jaar waren er ook veel te weinig in Nederland, dus kan me niet voorstellen dat er dit jaar genoeg zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2020 09:31

Re: Griepvaccin

Popcorn schreef:Hier net zo. Ik haal m niet. Vorig jaar waren er ook veel te weinig in Nederland, dus kan me niet voorstellen dat er dit jaar genoeg zijn.

Ja op de site van het RIVM staat alweer dat er een tekort is en dan krijg ik een oproep. Vind het zo dubbel.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 23 Okt 2020 09:32

Re: Griepvaccin

Ik krijg hem niet via mijn werk (ook in de zorg) en val ook niet in een risicogroep dus kom sowieso niet in aanmerking. Maar in het geval dat mijn werk het wel had aangeboden had ik het niet gedaan. Ik hoor nu al dat er meer vraag is dan aanbod qua vaccins en ik vind dan niet dat ik recht heb op een vaccin. Geef die van mij maar aan iemand die wel in een risicogroep valt en hem dus meer nodig heeft dan ik.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 23 Okt 2020 09:38

Re: Griepvaccin

Ik werk in de zorg (maar krijg hem niet via m'n werk) en wou wel proberen het vaccin te halen en dan dus gewoon te betalen. Had de huisarts gebeld en hoorde toen dat er een tekort was. Is ook geen must voor mij het vaccin dus prima om het dan niet te doen. Reden dat ik het dit jaar wel wou doen was ook vooral om uitval te voorkomen (omdat er door corona mogelijk al meer uitval zal zijn op m'n werk)
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 23 Okt 2020 09:44

Re: Griepvaccin

Ik heb het wel gedaan
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem301

Bericht 23 Okt 2020 10:18

Re: Griepvaccin

Bij mijn vorige werkgever werd er ook heel erg op gehamerd. Ik heb hem niet gehaald, nog nooit. Heb één keer goed griep gehad, zo'n 3 jaar geleden. Ben toen zeker 3 weken ziek geweest. Verder ben ik nooit ziek, qua griepachtige klachten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Okt 2020 10:26

Re: Griepvaccin

Ik heb m nog nooit gehaald want ik heb nooit griep of klachten, maar ik ga m nu wel halen als er nog over is. Ook op mijn werk wordt het heel sterk geadviseerd, en wordt het dus aangeboden. Ook hier denk ik weer: alle beetjes helpen :) andere jaren lag de focus van mijn keuze wat dat betreft meer op mezelf maar als ik nu iets kan doen om de kans te verminderen dat iemand ziek wordt in deze periode doe ik dat.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Weilandjes

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 18 Apr 2020 09:26

Bericht 23 Okt 2020 19:42

Re: Griepvaccin

Ik krijg al jaren een oproep omdat ik in de risicogroep val maar heb 'm nog nooit gehaald. Zover ik me kan herinneren heb ik ook nog maar 1x flink de griep gehad. Maar dat kan ook de nasleep van 4 dagen carnaval zijn geweest ??.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2020 19:43

Re: Griepvaccin

Ik ga 'm niet halen.
<<

Anoniem295

Bericht 23 Okt 2020 19:54

Re: Griepvaccin

Ik krijg de oproep jaarlijks en heb hem de eerste jaren wel gehaald. Had toen heel vaak luchtweginfecties. Toen een jaartje niet gehaald, was ‘m vergeten en probeerde dan maar een jaartje zonder. Geen luchtweginfecties. Sindsdien haal ik hem niet meer, nu zo’n 8-9 jaar niet meer ofzo.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Okt 2020 20:14

Re: Griepvaccin

Ik haal 'm altijd wel. Ik heb een oproep, als het goed is kan ik maandag.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron