Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kopen zonder kijken.

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Okt 2020 11:43

Kopen zonder kijken.

Wie kijkt dit ook? Heb de aflevering van afgelopen maandag gekeken, met dat huis in Haarlem. Wat een geld! Poe, niet normaal. Ben benieuwd of ze dat geld wat ze erin gestopt hebben er ooit nog uit krijgen. Ik vond het ieder geval heel veel geld voor weinig. Het leek wel redelijk ruim, maar wat mij opviel dat er beneden bijna geen kastruimte was. Wel een heel leuk stel!
Laatst gewijzigd door Kreeft op 26 Okt 2020 21:07, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Okt 2020 11:45

Re: Kijken zonder kopen.

Jaaa ik hou van dit programma! Haarlem is gewoon super duur, het is net Amsterdam. Stiekem zou ik wel met dit programma willen meedoen, heb je tenminste geen verbouwingsstress ?
De aflevering van volgende week is ook zo leuk, die gun ik het ook zo erg!
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Okt 2020 11:46

Re: Kijken zonder kopen.

Ja ik hou echt van dit soort programma's. Ik denk dat ze het geld er zeker uit kunnen krijgen. Het is inderdaad een hoop geld, 3 ton voor alleen maar de buitenkant eigenlijk. Haarlem is ook duur dus dan betaal je dat ook. Ik vind het wel mooi geworden! Al vind ik zelf de kleur van de keuken echt niet mooi.
<<

Anoniem331

Bericht 21 Okt 2020 11:46

Re: Kijken zonder kopen.

Ik heb ook gekeken, vond het een leuke aflevering.
Bijzonder die verschillen he. Wij hadden voor de helft minder geld, een huis minstens de helft groter.
Wel mooi om te zien wat ze er van kunnen maken, en als je zelf niet weet hoe alles moet was dit natuurlijk wel een mooi oplossing. De uitbouw vond ik ook mooi, en net dat beetje extra ruimte. Maar inderdaad, weinig opbergruimte, en ik geloof maar een hele kleine vliering.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Okt 2020 11:50

Re: Kijken zonder kopen.

Ik denk niet dat ik het zou durven hoor! Wat dat stel ook zei, dat je zulke grote beslissingen (vloer/keuken/badkamer) aan een ander over laat ? Zo persoonlijk allemaal. Ik vond de keuken kleur ook niet mooi!

Ik heb de 2de aflevering ook gekeken, en dan zie je hoe ze met een klein verbouwings budget, er een heel mooi huis van maken!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Okt 2020 11:51

Re: Kijken zonder kopen.

Ja ik vind het ook zo'n leuk programma!

Ik heb die aflevering ook gezien (en de volgende aflevering via Videoland ook al, die was ook heel leuk).

En ja, de huizenprijzen zijn een beetje cuckoo hier nog steeds. M'n man had 't eerder gezien en zei al dat ze naast Haarlem ook evt hier in Heemstede zochten, maar er zijn überhaupt gewoon bijna geen huizen voor die prijs.
Huis was wel enorm leuk opgeknapt zeg. Ik vond die keuken wel tof alleen matchte het nou totaal niet qua kleur met die eetkamerstoelen? Die slaapkamers vond ik ook mooi met die balken.

Ik vond 't trouwens wel interessant om te zien hoe ze met corona omgingen in het programma. Was duidelijk in/na de eerste lockdown. Zo langzaamaan druppelen er wat programma's binnen die tijdens corona zijn gefilmd (First Dates is ook weer begonnen).
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Okt 2020 11:54

Re: Kijken zonder kopen.

Jaaa van die keuken kleur in combinatie met die stoelen viel me ook al op!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 21 Okt 2020 12:00

Re: Kijken zonder kopen.

Super leuk programma! Het stel afgelopen keer vond ik niet zo leuk. Ik vond hun eisen heel onrealistisch, in de leuke wijken van Haarlem, 3 slaapkamers, woonkeuken, mooie authentieke details, tuin en dat voor 3-3,5e ton. Dat gaat gewoon niet. En dan zeiken over een groene deur. Vond het huis dat ze nu gekocht hebben heel leuk opgeknapt. Die Bob die heeft er wel verstand van. Stylist ben ik iets minder fan van, maar de rode keuken was tof! Gelukkig waren ze heel blij ermee.

Zou zelf zo mee durven doen trouwens als ik zelf niks kon vinden, lijkt me wel heel tof haha.
Smile, it's free!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Okt 2020 12:03

Re: Kijken zonder kopen.

Wij hebben alle seizoenen gezien, zijn helemaal fan! Alex en Bob vinden we geweldig! Ik kijk via Videoland, dus aflevering 2 ook al gezien. Bij 1 vond ik het wel leuk om dat grote verschil te zien, het was eerst natuurlijk helemaal niks! Maar het eindresultaat vond ik erg mooi! Die Roos met haar irritante babystemmetje trek ik vrij slecht trouwens.

Op zondag kijk ik ook altijd VT Wonen - weer verliefd op je huis, dat is ook leuk. Oh en hiervoor keken we Voor hetzelfde geld met Natasja Froger, ook erg leuk! (Ook via Videoland terug te kijken voor wie het leuk vindt.)
❤ 7 juni 2018
<<

Kira

Bericht 21 Okt 2020 12:10

Re: Kijken zonder kopen.

Ik heb het ook gekeken, erg leuk. Denk dat ik videoland maar weer ga nemen, wil die andere programma's ook terug zien denk ik!
<<

Anoniem316

Bericht 21 Okt 2020 12:11

Re: Kijken zonder kopen.

Ik vond alleen de opstelling van de keuken bijzonder. Je zag op de latere foto's ook dat ze nauwelijks plek hadden op het aanrecht voor apparaten.
Ik vond het vooral heel veel geld voor zo'n klein huis. En dan is de tuin nog niet eens aangelegd...
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Okt 2020 12:13

Re: Kijken zonder kopen.

Bliss schreef:Wij hebben alle seizoenen gezien, zijn helemaal fan! Alex en Bob vinden we geweldig! Ik kijk via Videoland, dus aflevering 2 ook al gezien. Bij 1 vond ik het wel leuk om dat grote verschil te zien, het was eerst natuurlijk helemaal niks! Maar het eindresultaat vond ik erg mooi! Die Roos met haar irritante babystemmetje trek ik vrij slecht trouwens.

Op zondag kijk ik ook altijd VT Wonen - weer verliefd op je huis, dat is ook leuk. Oh en hiervoor keken we Voor hetzelfde geld met Natasja Froger, ook erg leuk! (Ook via Videoland terug te kijken voor wie het leuk vindt.)


Jaaa ook mijn favoriete programma’s. Weer verliefd op je huis met Kees vind ik zo leuk!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Okt 2020 12:13

Re: Kijken zonder kopen.

Ik heb dus het einde gemist, hadden het opgenomen maar het einde niet. Ik had geen zin om de hele aflevering met reclame te kijken voor het eindresultaat. Maar dus toch een rode keuken, dat wilde zij toch niet? Hoop dat ze gelukkig is want in het begin moest ze volgens mij bijna huilen toen ze het huis zag!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem331

Bericht 21 Okt 2020 12:17

Re: Kijken zonder kopen.

Niet knal rood hoor. Beestje roestrood was het. Vond het wel mooi maar smaak he, dat is zo persoonlijk.
De rode stoelen vond ik lelijker.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Okt 2020 12:19

Re: Kijken zonder kopen.

Uffe schreef:Ik heb dus het einde gemist, hadden het opgenomen maar het einde niet. Ik had geen zin om de hele aflevering met reclame te kijken voor het eindresultaat. Maar dus toch een rode keuken, dat wilde zij toch niet? Hoop dat ze gelukkig is want in het begin moest ze volgens mij bijna huilen toen ze het huis zag!

Je kunt het hier bekijken

https://www.instagram.com/p/CGiak6yDOoZ/?igshid=12pgptlbcd7w8
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Okt 2020 12:20

Re: Kijken zonder kopen.

Uffe schreef:Ik heb dus het einde gemist, hadden het opgenomen maar het einde niet. Ik had geen zin om de hele aflevering met reclame te kijken voor het eindresultaat. Maar dus toch een rode keuken, dat wilde zij toch niet? Hoop dat ze gelukkig is want in het begin moest ze volgens mij bijna huilen toen ze het huis zag!


Roestrood zoals roos zei, en ja ik vind haar ook irritant.

Wij hebben tot nu toe ook alle seizoenen gezien. Maar echt als je aan dat programma mee doet weet je ook echt zeker dat je 1 of 2 telefoontjes krijgt met kan het budget hoger.

Hun eisen hebben we wel hard om gelachen want dat vind je bij ons in de stad nog niet eens voor die prijs. Een wensenlijst van 5/6 ton en dan een budget van 385 wat uiteindelijk gerekt is tot 440.

Wij zoeken ook zo’n kluswoning dus we zeiden al dit is ideaal geen sloopkosten meer, ramen en deuren zijn goed. Het enige wat ik echt anders gedaan had was die studeerkamer. Dat had beter een goede kast kunnen worden want kastruimte was er boven niet veel.
Laatst gewijzigd door Minx op 21 Okt 2020 12:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Okt 2020 12:22

Re: Kijken zonder kopen.

Ah thanks, hij had namelijk echt een rood rood keuken op zijn moodbord, gelukkig voor haar niet geworden dan! Ik vind dit wel tof moet ik zeggen. Ik zou het zelf alleen niet durven kiezen!
⁠♡♡♡
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Okt 2020 12:50

Re: Kijken zonder kopen.

Ik vind het prachtig geworden!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Okt 2020 12:51

Re: Kijken zonder kopen.

Ik heb ooit een rode keuken gehad in een huurhuis en vond dat ook zo lelijk.
Maar de uitwerking van de keuken in 't programma vond ik best mooi.
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 21 Okt 2020 12:57

Re: Kijken zonder kopen.

Niet mijn smaak, maar wow..... echt geweldig hoe ze van niets zo’n toffe woning hebben weten te maken! Heel gaaf!

Ik ken de buurt waar het huis staat en snap dat ze daar liever niet wilde wonen, maar ja.... het is wel dicht bij de stad en wat wil je met al die eisen in Haarlem? Ik denk dat ze in hun handjes mogen knijpen met dit huis en zo niet dan hebben ze ‘m zo weer met dikke winst verkocht.

Ik kan die styliste echt niet hebben, wat een vreeeeeeselijk mens lijkt me dat. Dat stemmetje en serieus, zet die fucking zonnebril af! Vreselijk. Je merkt, ik wordt er nog steeds lichtelijk agressief van ?

Die Bob daarentegen, die mag mijn huis ook wel verbouwen! Als ik zie wat hij elke aflevering weer neerzet, geweldig.

Oh en Martijn Krabbé heeft zijn langste tijd op tv ook wel gehad vind ik. Tijd voor wat frisse, jonge gezichten bij RTL.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 21 Okt 2020 13:09

Re: Kijken zonder kopen.

Haha...JD inderdaad ook helemaal boos van die vrouw. Echt waarom die zonnebril?!

Ik vond de keuken (- de oven) heel gaaf, die opstelling en de kleur, echt mooi! En ik vond die stoelen erbij juist ook wel heel leuk. Klopte net niet, dat vind ik dan juist wel weer leuk.
Heb verder het programma niet echt zitten volgen (alleen het einde juist gezien) dus geen idee dat ze in Haarlem waren en wat hun budget was. Maar jeetje wat een geld...pfff
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 21 Okt 2020 13:37

Re: Kopen zonder kijken

DIe bril kan echt niet. Zo hippie jaren 60 / 70 stijl.

Inderdaad wat een geld zeg. Bij mij zou er geld bij moeten zou ik daar willen wonen. Niet zo zeer dat het Randstad is, maar zo'n woning lijkt mij vreselijk. Staan hier uiteraard ook meer richting het centrum maar dan groter en met een zolder, maar dan wel voor een ton minder. Daarnaast is alles zo dicht op elkaar gebouwd dat je zo bij je overburen naar binnen kijkt. Lijkt mij vreselijk, maar goed dat is persoonlijk. Hoe ze alles hebben aangepakt was wel mooi om te zien.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 21 Okt 2020 13:38

Re: Kopen zonder kijken

Met al die eisen dacht ik al dat ze het niet ging lukken. Zelfs in minder dure steden zou dat lastig zijn geweest met dat budget.

Ik vond het wel een mooie vondst. Vroeg me wel af of ze het ook geïsoleerd hebben. Zie je niet op tv, maar lijkt me wel behoorlijk bijdragen aan woongenot.

De kleur van de keuken en stoelen viel me ook op. Styliste trek ik ook slecht met haar buzzwoordjes.

Wat voor wijk was dat trouwens? Door de tuinen leek alles leeg te staan, alsof het nieuwbouw was. Weet iemand het verhaal achter dat wijkje?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 21 Okt 2020 13:49

Re: Kopen zonder kijken

Martijn vind ik nog steeds leuk. En Bob :love: . Bob is liefde. Die mag echt met plezier mijn huis verbouwen. Alleen al daarvoor zou ik meedoen met dat programma.

Roos is bijzonder idd :-D. Al vind ik haar styling dus wel vaak mooi maar ze zit wel behoorlijk ni mijn irritatiezone met haar stem.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Okt 2020 13:54

Re: Kopen zonder kijken

Nan, volgens mij is het 'gewoon' een arbeidersbuurtje, met sociale huur. Helemaal niet persé super slecht ofzo en idd best dichtbij het centrum. Het zag er idd uit alsof ze dit rijtje huizen helemaal aan het opknappen waren. Best leuk zo, zo'n rijtje.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Slachthuiswijk_(Haarlem)
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron