Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kopen zonder kijken.

<<

Anoniem316

Bericht 30 Nov 2020 16:47

Re: Kopen zonder kijken.

Scandic schreef:Zal het niet vanwege die docu over Nicky Verstappen zijn?


Klopt! Dat is de reden inderdaad.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Nov 2020 16:56

Re: Kopen zonder kijken.

Ik bedoelde dat er of op Videoland een foutje is gemaakt en er deze week geen nieuwe aflevering geplaatst had moeten worden of dat de uitzending over Nikki verplaatst is. Want vorige week of die week ervoor liep Videoland ineens gelijk met de uitzendingen en nu ineens weer voor.
2015 💙
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 30 Nov 2020 20:34

Re: Kopen zonder kijken.

Jammer, ik zat er helemaal klaar voor. Gister ook een half uur gewacht of kopen zonder kijken Australië online zou komen maar een half uur na einde uitzending nog niet dus toen maar gaan Netflix en. Kan ik die nu mooi kijken ;-)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Dec 2020 08:15

Re: Kopen zonder kijken.

Spoiler: weergeven


Leuke aflevering met leuk stel inderdaad! En ook leuk dat het een iets andere stijl was qua verbouwing. Mooie ruimte was er beneden gecreëerd (ben wel jaloers op al die mooie keukens telkens!). Eigenlijk niet zoveel aan te merken op de aflevering, vond het gewoon leuk.

Let's discover the world together.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Dec 2020 21:49

Re: Kopen zonder kijken.

Ik ben aan het terugkijken. Wat grappig, dit is mijn oude buurt, hier woonde ik letterlijk om de hoek.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 07 Dec 2020 21:58

Re: Kopen zonder kijken.

Vond het persoonlijk geen mooie verbouwing, al is dat natuurlijk een smaakkwestie.
Ik vind de badkamer echt vreselijk lelijk, vooral voor mensen die aangaven dat ze van lichte en frisse kleuren hielden🤨

En ik vind in de woonkamer de indeling echt raar en niet praktisch. De erker wordt een loze ruimte, heel klein bankje ervoor, verder geen zitplekken, geen kastruimte, bank ten opzichte van de tv echt totaal niet logisch....
Zo’n houten aanbouw vind ik persoonlijk ook niet mooi, maar denk dat het ook een budget- en tijdkwestie zal zijn.

Wel heel mooi dat ze die originele deuren in de woonkamer hebben behouden!
Leuk stel! Ennnnn.... geen zwangerschap!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Dec 2020 21:59

Re: Kopen zonder kijken.

Wat een prachtige woonkamer. Ik kreeg er helemaal een warm gevoel van, zo’n fijne sfeer! Wel wat jammer van de kleinere tuin, die was zo mooi. Maar verder echt heel mooi gedaan. Die badkamer vond ik trouwens wel iets te heftig weer.

Edit: haha grappig JD! Ik kijk ook eigenlijk totaal niet naar hoe praktisch het allemaal is maar je hebt zeker gelijk. Ik vond die schuifdeuren idd echt supertof, in een hele leuke kleur.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 07 Dec 2020 22:02

Re: Kopen zonder kijken.

Ik vind roos echt niet goed. De erker stond nu dan wel weer wat in maar die werd afgesloten door de bank. Lekker handig ook met het speelgoed achter de bank. En dan zo’n haardding met een kind. Het was echt weer totaal onlogisch.
2015 💙
<<

Anoniem332

Bericht 07 Dec 2020 22:03

Re: Kopen zonder kijken.

En geen jaren 30 huis.

Maar Idd die meubels doen niks met de ruimte.
Roos kan leuk materialen en kleuren uitzoeken maar inrichten kan ze echt niet.

Valt mij wel op dat er elke aflevering meer en meer gesponsord wordt. De vloer, trap renovatie , kozijnen. badkamer en keuken werden dat al.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Dec 2020 22:03

Re: Kopen zonder kijken.

Meneer de Uil schreef:Ik ben aan het terugkijken. Wat grappig, dit is mijn oude buurt, hier woonde ik letterlijk om de hoek.

Voor mij ook ongeveer. Liep altijd door deze straat als in naar de HAN liep vanuit mijn laatste appartement. Bijna alle huizen in de straat die verkocht worden, daar kan je eerst goed aan gaan verbouwen.
Ik moet zeggen dat het wel een verbouwing is die paste bij de sfeer van het huis. De badkamer vond ik qua kleuren heftig, maar qua indeling zeker wel mooi.
De kast in de slaapkamer die is behangen, ik zou dan liever voor een mooie houtlook zijn gegaan.
De keuken, jaloers. Wat een ruimte en lekker strak.
Wat ik wel jammer vond was dat ze in de gang het raampje naar de woonkamer dicht gesmeerd hebben. Dat is juist iets typische jaren 50 wat ik dan graag behouden had.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 07 Dec 2020 22:11

Re: Kopen zonder kijken.

Ik vond het een leuke aflevering. Superleuk positief stel, leuk dat ze een uitbouw en gietvloer hebben gekregen. Hopelijk valt de geluidsoverlast mee, ik vond het wel wat hol klinken. Fijn dat er een keer geen baby kwam en de reactie op de zolder was ook gewoon goed. Leuk dat de deuren er nog inzitten vooral de schuifdeur. Wel jammer hoe de zithoek ingericht was, maar aan hun oude huis te zien zal Pien dit vast zelf weer leuk neerzetten en inrichten!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Dec 2020 22:17

Re: Kopen zonder kijken.

Die Pien kan denk ik beter inrichten dan die Roos. Wellicht kunnen ze haar omruilen voor Pien. Die zou het vast beter doen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Dec 2020 22:28

Re: Kopen zonder kijken.

Wat grappig SO, dan woonden we dicht bij elkaar in de buurt. Ik woonde in de Citroenvlinderstraat, jij?

Ik vond de sfeer die er hing echt geweldig! Liever een houten vloer (geeeeen vissengraat), maar verder helemaal mijn stijl qua meubels. Vond de bank echt helemaal fantastisch, die wil ik ook na onze verbouwing.
En blij dat ze die schuifdeur hebben gehouden, mooi!

Hoop voor ze dat ze geen last hebben van de drummer.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Dec 2020 23:07

Re: Kopen zonder kijken.

Meneer de Uil schreef:Wat grappig SO, dan woonden we dicht bij elkaar in de buurt. Ik woonde in de Citroenvlinderstraat, jij?

.

Ik woonde in de appartementen langs de haterseweg waar eerst een school stond. Haterse hei. Maar in die straat uit kijken zonder kopen. heeft de afgelopen jaren regelmatig wat huizen geloop gestaan. Die na de verkoop een container voor verbouwing voor de deur hadden staan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Dec 2020 06:40

Re: Kopen zonder kijken.

Ben idd ook echt wel benieuwd naar hoe het met die geluidsoverlast zat na de isolerende maatregelen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 08 Dec 2020 15:53

Re: Kopen zonder kijken.

Aflevering 8 (laatste aflevering van het seizoen):

Spoiler: weergeven
Eindelijk geen jong stel maar een ouder stel (samengesteld gezin). Het was een interessant huis en ik vond deze verbouwing wellicht het beste geslaagd van het seizoen. Met name beneden hadden ze er een mooie open ruimte van weten te maken. Eindelijk was Roos dit keer wel goed qua inrichting. Mooie tegels voor de wc en badkamer. De bank kwam dit keer met de kleine erker wel goed uit. Wel twijfel ik of die groot genoeg is als ze met het gezin en alle kinderen daar tv willen kijken (overigens ik zag helemaal geen tv hangen, of heb ik dat verkeerd gezien?)
Tevens vroeg ik mij af waar het witgoed (wasmachine) etc. stond.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Dec 2020 16:04

Re: Kopen zonder kijken.

Oh leuk ga ik vanavond de laatste kijken (haha ik schreef eerst kopen).
Jammer dat 't de laatste is alweer zeg!
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 08 Dec 2020 17:29

Re: Kopen zonder kijken.

Ja heb gister ook de laatste aflevering gezien. Ik vond het de best geslaagde van dit seizoen. Idd jammer dat het seizoen afgelopen is!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Dec 2020 11:25

Re: Kopen zonder kijken.

Jammer dat 't de laatste was!

Leuk huis. Totaal niet mijn smaak qua inrichting maar wat me wel opviel was dat dit echt als een thuis voelde direct. Dat benoemde zij ook steeds. Vergeleken die andere huizen die echt beetje van die standaard verbouwing huizen zijn zonder ziel zag je hier echt de persoonlijkheid van de mensen direct terug in het huis zonder dat ze er zelfs nog maar een nacht hadden geslapen.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Dec 2020 11:40

Re: Kopen zonder kijken.

Ben benieuwd naar het volgende seizoen! Moest wel lachen toen Martijn zei dat we nieuwe bingokaarten nodig hebben. Zal dus vast niet weer een seizoen vol zwangeren, visgraatvloeren, zwarte stalen deuren en jaren '30-woningen worden.
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 09 Dec 2020 21:57

Re: Kopen zonder kijken.

Leuk stel deze week! Hoe warm ze over hun zoontje praten, zo lief! En fijn ook hoe nuchter over bv de zolder. Echt prettig na stellen die altijd te veel verwachten, haha.

De trap vind ik trouwens niet zo mooi geworden. Maar er zat zo te zien eens geen verlichting in en dat is tegenwoordig al heel wat, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 22 Jan 2021 08:21

Re: Kopen zonder kijken.

Hebben jullie gezien hoe ze Roos en Bob nadeden in de TV kantine?
Elise Schaap deed Roos echt geweldig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Jan 2021 08:58

Re: Kopen zonder kijken.

Ja Elise is zo goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jan 2021 09:07

Re: Kopen zonder kijken.

Nee dat kijk ik nooit maar zal 't eens opzoeken straks.

Ik heb afgelopen dagen Kopen Zonder Kijken Amerika gekeken (Buying Blind), in Atlanta. Leuk om te zien. Altijd zo grappig hoe Amerikaans modern zo anders is dan Nederlands modern. Geen zwart stalen deuren maar gouden/koperen lampen enzo. En wel altijd een kookeiland. En de mensen zijn wel echt uitgesprokener over dat ze het eerst niks vinden.

Maar wel weer erg leuk om te zien. Hoop op nog een seizoen.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jan 2021 09:07

Re: Kopen zonder kijken.

Bliss schreef:Ja Elise is zo goed!


:smile:
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers