Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


70 dagen voor kerst!

<<

Anoniem307

Bericht 17 Okt 2020 20:17

70 dagen voor kerst!

De kilo's zijn eraan gevlogen. Zelfs nieuwe broeken gaan amper dicht. Ik heb echt een bolle buik en dat is niet alleen niet goed voor het aanzien, het is ook niet gezond voor mijn organen en hart.

Ik start maandag met Gezonder eten en mogelijk een dieet. Om er vooral beeldig en parmantig bij te zitten met kerst in mijn pyjama. (Jeej voor Corona *sarcasme)

Wie doet er met mij mee? Kg verliezen zonder streefgewicht? Gewoon Gezonder worden. :)
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 18 Okt 2020 09:30

Re: 70 dagen voor kerst!

Ik meld me.

Wil echt afscheid nemen van mijn schildklier/Corona kilo’s vd afgelopen tijd.
Knop goed om is erg moeilijk.
Maar met de Corona die steeds meer oplaait is het wel fijn om gezonder in vel te zitten.

Ik heb hier boeken van project gezond die ik als leidraad gebruik.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem296

Bericht 18 Okt 2020 09:33

Re: 70 dagen voor kerst!

Ik doe ook mee! Ik ben 4 a 5kg aangekomen in de corona periode en die moeten er echt af. Had zelfs halverwege een nieuwe broek gekocht die nu ook al niet meer lekker zit.
Ik ben 2 weken geleden begonnen met weer regelmatig sporten en gezond eten. Probeer ook veel wandelingen te maken.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Okt 2020 09:51

Re: 70 dagen voor kerst!

Ik hoop zo tussen half en eind november 15 kilo af te vallen. ?
Dus dan ben ik meteen klaar voor kerst.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Okt 2020 09:54

Re: 70 dagen voor kerst!

Haha Savi.

Ik hoop voor kerst ook nog wel wat afgevallen te zijn door de borstvoeding. Maar ga er geen nummer aan geven.
Let's discover the world together.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers