Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Heb jij Corona gehad?

Ja, positief getest
19
13%
Nee, negatief getest
68
46%
Waarschijnlijk niet maar niet getest
50
34%
Waarschijnlijk wel maar niet getest
12
8%
 
Aantal stemmen : 149
<<

Anoniem295

Bericht 22 Nov 2020 12:07

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Helaas, hier ook positief getest.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2020 12:14

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Oh shit hee Maple!
Enig idee waar je t opgelopen zou kunnen hebben?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem295

Bericht 22 Nov 2020 12:30

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Ik heb geen idee, waarschijnlijk op het werk. Maar van wie en wanneer, geen idee...
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 22 Nov 2020 12:36

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Beterschap Maple.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2020 12:50

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Ah shit. Beterschap!
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 22 Nov 2020 12:54

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Jeetje Maple, schrikken! Hoe gaan ze dat nu doen op je werk? Al die mensen die bij je in de buurt zijn geweest, moeten die nu ook testen of zelfs in quarantaine? Wat een gedoe..
<<

Anoniem295

Bericht 22 Nov 2020 12:57

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Xx
Laatst gewijzigd door Anoniem295 op 22 Nov 2020 13:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 22 Nov 2020 13:03

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Ja zoiets dacht ik al, wat een gedoe voor je werkgever. Maar goed beter zo dan dat er mensen heel erg ziek worden natuurlijk.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 22 Nov 2020 13:42

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Jeetje wat balen Maple en ook ergens wel onverwachts lees ik uit je eerdere berichten. Goed dat je toch bent wezen testen! Hopelijk valt het qua klachten mee en ben je er snel weer bovenop.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem316

Bericht 22 Nov 2020 14:10

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Beterschap Maple. Best schrikken lijkt me!
<<

Anoniem295

Bericht 22 Nov 2020 14:17

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Ja het komt voor mij echt heel onverwacht. Ik zou ook echt niet weten waar de bron dan gelegen heeft. Ja waarschijnlijk op mijn werk, maar verder... Ik verwacht van iemand die zelf geen klachten heeft gehad en dus nooit geweten heeft dat hij of zij het had. Of via een kind, ik weet het niet.
Het voelt ook exact hetzelfde als de luchtweginfecties die ik ieder jaar heb. Daarom ook maar voor de vorm een test ingepland zodat ik morgen met een negatieve uitslag weer kon werken. Liep dat ff anders...
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 22 Nov 2020 17:07

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Oh shit Maple. Zo zie je maar weer.
Mijn test was gelukkig negatief.
30-04-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Nov 2020 17:35

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Aaah balen maple! Ik hoop dat het bij milde klachten blijft voor je. Sterkte!
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Nov 2020 18:45

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Oh shit Maple, beterschap!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem295

Bericht 22 Nov 2020 18:49

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Dank jullie wel! Ik mag gelukkig niet klagen met hoe ik me tot nu toe voel. Hopelijk komen er geen andere klachten bij en trekken m'n huidige klachten snel weg.
Nu toch maar thuis in isolatie. Daar maakte ik me een paar weken terug nog druk om want hoe moesten we dat dan doen, maar in de praktijk bleek dat zo geregeld.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2020 19:00

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Bedoel je apart van je vriend? Ongezellig maar wel verstandig. Sterkte!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem295

Bericht 22 Nov 2020 19:06

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Ja klopt, apart van elkaar. Mijn vriend heeft zijn matras nu in een andere kamer neer gelegd. En we hebben een (supergammele, hopelijk houdt hij het) tuintafel in de slaapkamer gezet waar ik nu huis. Kan ik toch wat dingen aan tafel doen. Oude tv erbij zodat ik ook kan netflixen, nog wat boeken enzo. Hopelijk kom ik mijn tijd zo wel door. En slaapt mijn vriend een beetje comfortabel op de grond. Alleen de wc en badkamer moeten we delen. Alsnog wel lastig hoor, want je maakt toch al snel ff een praatje met elkaar als ik naar de wc ben geweest of even wat te drinken heb gepakt. Maargoed, daar zitten heel wat meters tussen dan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2020 19:12

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Pfff ja super ongezellig! Maar slim en goed dat jullie 't zo doen.
Let's discover the world together.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 22 Nov 2020 20:05

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Beterschap maple!

Zo was het bij mij ook, dacht ook ach toch maar testen dan kan ik ouders laten zien dat het negatief is... fout gedacht ?
Hopelijk blijven je klachten zo!
Ik kreeg 4 dagen na de test ineens ergere klachten.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem316

Bericht 22 Nov 2020 20:17

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Maar jullie hebben de afgelopen dagen toch ook gewoon contact gehad Maple? Wat voor zin heeft het dan nog om nu in isolatie van je partner te gaan zitten? Ik snap die logica niet geloof ik ? ook omdat je twee dagen voor je klachten krijgt als besmettelijk bent.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Nov 2020 20:37

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Dee schreef:Maar jullie hebben de afgelopen dagen toch ook gewoon contact gehad Maple? Wat voor zin heeft het dan nog om nu in isolatie van je partner te gaan zitten? Ik snap die logica niet geloof ik ? ook omdat je twee dagen voor je klachten krijgt als besmettelijk bent.


Quarantaine verkorten. Op het moment is het zo dat een huisgenoot nog 10 dagen na de laatste klachten in quarantaine moet. Bij splitten begint het nu al te tellen.
2015 💙
<<

Anoniem295

Bericht 22 Nov 2020 20:44

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Minx schreef:
Dee schreef:Maar jullie hebben de afgelopen dagen toch ook gewoon contact gehad Maple? Wat voor zin heeft het dan nog om nu in isolatie van je partner te gaan zitten? Ik snap die logica niet geloof ik ? ook omdat je twee dagen voor je klachten krijgt als besmettelijk bent.


Quarantaine verkorten. Op het moment is het zo dat een huisgenoot nog 10 dagen na de laatste klachten in quarantaine moet. Bij splitten begint het nu al te tellen.

Dit inderdaad. Als hij nu klachtenvrij blijft, mag hij 2 december uit quarantaine. Houden we die afstand niet en ben ik (bij wijze van spreken) aankomende vrijdag pas 24h klachtenvrij, mag hij 7 december pas uit quarantaine. Wordt zijn werkgever vast niet heel gelukkig van.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 23 Nov 2020 16:14

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Wat naar Maple en wat onverwachts! Hopelijk blijft het bij deze klachten en knap je snel op.

Zet mij ook scherp, want ik hoef nu bij klachten vaak niet te testen van de longarts, maar is dus wel verstandig als je het verschil niet merkt.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 30 Nov 2020 10:09

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Zoals ik al vermoedde heb ik COVID-19 gehad. Heb meegedaan aan een onderzoek naar antistoffen en heb deze in mijn bloed.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 30 Nov 2020 12:50

Re: Corona, heb jij het al gehad? (nu met poll)

Ik ben gisteren positief getest en dus ook gelijk in thuis isolatie gegaan.

Mijn man en kinderen ( een peuter, een kleuter en een puber) moeten nu dus ook 10 dagen in quarantaine. Hij vermaakt nu de kinderen, zorgt voor mij en doet ook nog een poging tot thuiswerken ,de held haha. Hopelijk krijgt mijn man het niet, want dan moeten de kinderen nog langer in quarantaine. Isolatie is dan ook geen optie meer vrees ik.

Vind het wel heftig hoor. Mijn dochter van 5 net helemaal overstuur op de overloop omdat ze nu alle leuke sinterklaas dingen op school en bij sport mist en dan kan ik haar niet eens even knuffelen en troosten. In plaats daarvan bel ik dan mijn man die dat moet komen doen. Hoop dus heel hard dat mijn klachten zaterdag over zijn en dat ik zondag weer uit isolatie mag.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers