Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Na Corona

<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 14 Okt 2020 20:49

Na Corona

Stel, we krijgen dat vaccin begin volgend jaar. Of een medicijn. We mogen weer alles. Hoe denken jullie dat de wereld er dan een half jaar later uit ziet? Zien we nog steeds regelmatig mondkapjes in het straatbeeld? Werken we meer thuis dan in 2019? Zouden we ons weer comfortabel voelen als we schouder aan schouder staan bij een concert?

Wat denken jullie wat we overhouden aan deze coronaperiode, zowel positief als negatief. En wat zal weer precies hetzelfde worden als in 2019?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Okt 2020 20:54

Re: Na Corona

Ik denk dat sommige mensen wel mondkapjes blijven dragen, maar het merendeel niet. Thuiswerken zal vaker voorkomen maar ik denk dat ook heel veel mensen blij zijn dat ze weer naar kantoor mogen. Verder denk ik dat heel veel mensen ook weer prima schouder aan schouder staan bij een concert, want er zijn er nu ook genoeg die daar geen punt van maken, ook al mag het nu niet.

Wat we overhouden? Hopelijk meer waardering voor wat we hebben buiten een crisisperiode.
Helaas ook veel verdriet, bij sommige mensen gezondheidsschade en economische schade.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem295

Bericht 14 Okt 2020 21:32

Re: Na Corona

Ik heb werkelijk geen idee. Ik verwacht eigenlijk niet meer dat het helemaal ooit weer zal worden zoals het was. Maar in welk opzicht dat dan zal zijn, geen idee.
<<

Anoniem295

Bericht 14 Okt 2020 21:37

Re: Na Corona

Ik denk trouwens wel dat thuiswerken de norm gaat blijven. Misschien minder dan nu, maar ik denk wel dat er veel meer thuis gewerkt gaat worden dan een jaar geleden. Hopelijk zijn er dan ook minder kantoorruimtes nodig en kunnen een aantal kantoorgebouwen misschien omgebouwd worden naar appartementen voor bijvoorbeeld starters.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 18 Okt 2020 21:25

Re: Na Corona

Susan schreef:Ik denk dat sommige mensen wel mondkapjes blijven dragen, maar het merendeel niet. Thuiswerken zal vaker voorkomen maar ik denk dat ook heel veel mensen blij zijn dat ze weer naar kantoor mogen. Verder denk ik dat heel veel mensen ook weer prima schouder aan schouder staan bij een concert, want er zijn er nu ook genoeg die daar geen punt van maken, ook al mag het nu niet.

Wat we overhouden? Hopelijk meer waardering voor wat we hebben buiten een crisisperiode.
Helaas ook veel verdriet, bij sommige mensen gezondheidsschade en economische schade.

Dit inderdaad.
<<

marsillpost

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 25 Okt 2020 08:16

Bericht 25 Okt 2020 08:18

Re: Na Corona

Duizenden Nederlanders krijgen wekelijks te horen dat ze corona hebben. Maar wanneer mag iemand weer naar het werk of school?
Dit is een stukje tekst
https://www.marsillpost.com
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Okt 2020 08:44

Re: Na Corona

Volgens mij 24u klachtenvrij én minimaal 7 dagen na start klachten.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers