Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

<<

Nyx

Bericht 04 Nov 2013 21:31

Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

In December 2012 heb ik voor de laatste keer een prikpil laten zetten. Deze zou in maart 2013 uitgewerkt zijn. Vanaf daar heb ik gewacht op het moment dat ik ongesteld zou worden. En dat werd ik vorige week vrijdag. Het probleem is alleen dat het nu niet meer stopt. Ik blijf ongesteld.

Ik zit er dus sterk aan te denken om toch maar weer een prikpil te laten zetten. Want ik heb hier helemaal geen zin in. En aangezien ik nog helemaal niet weet of ik een kinderwens heb, vind ik het echt een ongemak.

Maar nu de vraag; Prikpilgebruikers, was jullie cyclus gelijk weer goed of heeft het bij jullie ook enige tijd geduurd voordat het normaal was? En hoelang zijn jullie de eerste keer ongesteld geweest?
<<

Anoniem 63

Bericht 04 Nov 2013 21:51

Re: Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

Ikzelf heb nooit de prikpil gehad, maar bij een vriendin duurde het ongeveer een half jaar voordat alles weer normaal was. Zij had ook langere bloedingen geloof ik.
<<

Anoniem 82

Bericht 04 Nov 2013 22:07

Re: Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

Toevallig hoorde ik een vriendin van me er van de week over. Die heeft ook de prikpil en is nu al bijna 3 weken ongesteld! Dus die gaat weer een nieuwe laten zetten, aangezien ze verder ook nog geen kinderwens heeft of iets. Lijkt me behoorlijk irritant in elk geval, zo lang ongesteld!
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 04 Nov 2013 22:50

Re: Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

Als ik jou was zou ik niet weer de nieuwe prikpil zetten, maar ik ben sowieso niet zo'n fan van de prikpil omdat het zo'n grote hoeveelheid hormonen is en je lichaam inderdaad helemaal van slag is daarna.
Misschien kan je een afspraak met de huisarts maken en daar je probleem bespreken? Misschien dat een andere vorm van anticonceptie ook al zou helpen.
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:49

Bericht 04 Nov 2013 23:38

Re: Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

ik heb vorig jaar in december mijn laatste prik gehad en ben nu sinds 2 maand weer enigszins weer ongesteld.. was het gewoon 8 maand compleet niet, maar nu ben ik het ook heel onregelmatig.. we zijn nu aan het kijken wat wel geschikt is voor mij..
<<

Anoniem36

Bericht 05 Nov 2013 09:19

Re: Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

Ik heb de prikpil gehad, maar dat was geen succes. Kreeg op het laatst steeds tussenbloedingen. Maar ongesteld blijven is niet goed. Overleg met je ha wat je nu het beste kan doen. Misschien naar de normale pil?
<<

Nyx

Bericht 05 Nov 2013 10:49

Re: Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

Dank jullie wel voor jullie reacties.

De pil is nooit een succes voor mij geweest, omdat ik deze nogal eens een keer vergat. Ik ben natuurlijk nu ouder, heb een andere levensstijl dan destijds (minder hectisch), dus misschien dat het daar nu wel tijd voor is. Ik heb gewoon een hekel aan ongesteld zijn en dat realiseer ik me altijd pas als het weer zover is en vooral als het veel te lang aanhoudt. :confused:

De reden om te stoppen had niet zoveel te maken met de hormonen, want eigenlijk merkte ik daar niets van, maar omdat het meestal erg lang duurt voor alles weer normaal is. En mocht ik wel een kinderwens hebben en anderhalf jaar moeten wachten tot alles weer normaal is, dan duurde me dat te lang. Maar het is een half jaar zo ongeveer, dat vind ik nog niet zo erg. Geloof ik.

Ik heb de huisarts net geprobeerd te bellen. Maar toen ik na een minuut nog derde wachtende in de rij was, heb ik de verbinding maar even verbroken. Straks maar even weer proberen.
<<

Nyx

Bericht 06 Nov 2013 14:27

Re: Hoelang aankijken? (vraag over prikpil)

Gisteren met de assistent gebeld, die heeft het overlegd met de huisarts en vandaag liggen er pillen voor mij klaar om het bloeden te stoppen. Dus de pillen ga ik halen. Ben alleen zo niet handig geweest om niet te vragen wat voor pillen het zijn. Mag graag weten wat ik ophaal voor ik het ophaal. Nou ja, hopen dat de pillen werken.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers