Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gaan voor een kindje - koudwatervrees

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Okt 2020 20:41

Re: Gaan voor een kindje - koudwatervrees

Ik denk dat dit voor heel veel vrouwen herkenbaar is. Je weet precies wat je hebt maar je weet niet wat er gebeurt met een baby in je leven. Het heeft bij ons bijna 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Op een gegeven moment waren we er heel gericht mee bezig. Iedere maand was ik weer verdrietig. Maar toen ik eenmaal een positieve test in handen had was er alsnog de paniek of we het wel zouden kunnen. En nog steeds heb ik dat wel. Mijn dochter in leven houden lukt me wel. Maar een mooi mens van haar maken vind ik echt een enorm grote verantwoordelijkheid en dat vliegt me best wel eens aan.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 08 Okt 2020 08:34

Re: Gaan voor een kindje - koudwatervrees

Ja ook voor mij herkenbaar. Ik ben dan al 10 jaar samen met mijn vriend en allebei altijd al een kinderwens maar als het dan echt wordt is het toch wel heel spannend. Want je weet niet precies wat je kunt verwachten en wat het met je relatie en je leven doet. En ook de grote verantwoordelijkheid inderdaad.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Okt 2020 20:52

Re: Gaan voor een kindje - koudwatervrees

Ik heb vanmorgen positief getest. Het is ineens enorm snel gegaan. Ik had endometriose, zware operatie gehad en vervolgens wilde de prikpil niet uitwerken. In augustus op de wachtlijst voor fertiliteit gezet en vandaag dus zwanger.

Hoe ontzettend diep geworteld deze wens ook is, ik heb al de hele dag zulke mixed feelings. Blijdschap, halve paniekaanval, verbazing en holy shit alles gaat veranderen nu....

Ik ben overigens 34 en we wonen nog niet samen (lui in geweest, vonden allebei wel prima zo, zijn ruim 5 jaar samen) en nu denk ik ineens wtf heb ik me op de hals gehaald..?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Okt 2020 21:04

Re: Gaan voor een kindje - koudwatervrees

Wauw, gefeliciteerd Leaf! Ook al ben je nu nog een beetje in shock, fantastisch nieuws ?.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 13 Okt 2020 13:24

Re: Gaan voor een kindje - koudwatervrees

Gefeliciteerd Leaf! Snap dat het echt nog even moet landen nu! Maar wel ontzettend leuk nieuws!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 14 Okt 2020 09:43

Re: Gaan voor een kindje - koudwatervrees

Gefeliciteerd Leaf, mooi nieuws!

Ik merk bij mezelf ook dat het die eerste schok is en het echt wordt. Dat was bij mij toen ik gestopt was met de pil en dacht ''wat als het nu gelijk raak is''. Inmiddels wacht ik tot mijn cyclus normaal wordt en heeft het de kans gehad om even te landen. En nu heb ik er helemaal zin in. Tot de test denk ik, hahah dan zal de tweede schok wel komen. Maar ook daar zal het landen en de ''angst'' afnemen als de tijd verstrijkt.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 14 Okt 2020 15:30

Re: Gaan voor een kindje - koudwatervrees

Dankjewel!! Het is wel een klein beetje geland inmiddels, maar t blijft toch heel raar. Je hoopt er zo lang op en dan ineens is het zover.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers