Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maak jij je schuldig aan retourfraude?

<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 05 Nov 2013 11:33

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee dat heb ik nog nooit gedaan.
Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 11:49

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Ik heb dat nog nooit gedaan. Alleen een keer iets gedragen, dat ging stuk en toen teruggebracht. Maar dat was dus een andere reden haha.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Nov 2013 13:19

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, ook nog nooit gedaan. Ik zie het bij ons in de winkel wel en dat is dan sportkleding...1 keer gedragen, gewassen en kaartjes eraf, wel er los bij. Je ruikt en voelt het als het gewassen is, dus we trappen er mooi niet in. We nemen nu ook geen kleding meer terug als de kaartjes eraf zijn om die reden. Teveel misbruik...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Nov 2013 13:25

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee dit heb ik nog nooit gedaan.
Ik heb wel eens ergens gewerkt waar de retouren van een bekende online mode 'winkel' binnenkwamen. Kwam een jurk binnen van een paar honderd euro, die wilde mevrouw retour doen. Kaartje zat er netjes (weer) aan, alleen ding stonk een uur in de wind naar parfum en had lichte vlekjes onder de oksels. Die was duidelijk gedragen, mevrouw heeft dus haar geld ook niet teruggekregen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 05 Nov 2013 14:31

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Sorella schreef:Dat zou ik echt nooit doen. Zou het ook echt niet durven eigenlijk.


Dit dus, zou dat echt niet durven te doen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 05 Nov 2013 14:45

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee ik heb wel eens van de wehkamp een jurk gekregen die echt heel erg stonk naar rook. Ik heb deze retour gestuurd met een brief erbij.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 05 Nov 2013 14:53

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Bolus26 schreef:Nee ik heb wel eens van de wehkamp een jurk gekregen die echt heel erg stonk naar rook. Ik heb deze retour gestuurd met een brief erbij.


Gatver wat vies!
Ik heb ook nooit iets gedragen en daarna teruggestuurd, ik snap ook niet dan sommige mensen dat wel lukt. Kleding die gedragen is naar een feestje daar zie en ruik je toch direct wat aan volgens mij.
Afbeelding
<<

SnowWhite

Noob

Berichten: 109

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:55

Bericht 05 Nov 2013 15:11

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, dat zou eerlijk gezegd niet eens in mij op komen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Nov 2013 16:09

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Ik vind het overigens ook echt heel smerig als winkelpersoneel kleding draagt en weer terugdoet. Bij Coolcat deden ze dat vroeger (hoe dat nu is weet ik niet) en ik heb weleens iets willen passen wat eenmaal in het pashokje onwijs naar zweet bleek te stinken. Nee echt, laat maar. Blehhhg.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem4

Bericht 05 Nov 2013 16:12

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Poppy schreef:Ik vind het overigens ook echt heel smerig als winkelpersoneel kleding draagt en weer terugdoet. Bij Coolcat deden ze dat vroeger (hoe dat nu is weet ik niet) en ik heb weleens iets willen passen wat eenmaal in het pashokje onwijs naar zweet bleek te stinken. Nee echt, laat maar. Blehhhg.


Bij CoolCat doen ze datnog steeds. Bijna bij elke kledingzaak wel.
Toen ik bij Vila werkte deden we het ook, wel moest er altijd een eigen basic onder n de gedragen kleding werd gestoomd voor het terug de winkel in ging.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 05 Nov 2013 16:27

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Haha ik moest eerst even de tekst lezen want ik dacht dat je ermee bedoelde dat je dan iets besteld, niets terug stuurt maar wel beweert dat je het terug gestuurd hebt..volgen jullie het nog? Maar goed dat doe ik dus niet, ik durf dat ook echt niet :nerd: Ik heb ooit een blafband besteld voor de hond. Die kwam binnen en jeetje wat een rotverpakking! Ik moest hem opentrekken/scheuren om te zien of het de goede was maar het was niet de goede dus hij moest terug...in een kapotte verpakking en dat vond ik al erg! Gelukkig maakten ze er geen probleem van :)
Wat als het lukt
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 05:43

Bericht 05 Nov 2013 16:40

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, heb ik nog nooit gedaan en is eigenlijk ook nog nooit in me opgekomen. Als ik iets niet wil houden, vouw ik het gelijk na het passen weer op en probeer ik het zo netjes mogelijk in de zakjes te krijgen. Ik stuur het ook gelijk die dag weer terug. Anders voel ik me om een of andere reden schuldig haha.

N.a.v. Poppy's reactie, wat ik ook vies vind zijn witte kledingstukken met een dikke foundation rand er op. Ik wilde laatst een wit shirtje kopen, de laatste in mijn maat, maar die had dus zo'n vieze rand. :nopompom: Waarom hangen die er nog? Zijn er echt mensen die zo'n vies kledingstuk kopen?
<<

ChiQ

Bericht 05 Nov 2013 16:58

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Haha 1 keer maar dat ging om een blousje van €189,-! Ik had een heel leuk blousje gezien maar ze hadden mijn eigenlijke maat niet. Dus ik had een grotere meegenomen, die avond aangedaan naar een etentje met mijn man maar ik vond 'm eigenlijk toch te groot, hij lubberde overal, en toen ik thuis kwam zag ik dat ik was vergeten t labeltje te knippen!! Ik zag 'y als een teken en heb 't toen teruggebracht en wat anders gekocht. Haha. Fraudeur die ik ben.
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 05 Nov 2013 17:27

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, heb ik nog nooit gedaan en was ook niet in mij opgekomen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 05 Nov 2013 17:39

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Dat kleding gedragen wordt door personeel is voor mij ook één van de redenen om nieuw gekochte kleding altijd eerst te wassen voordat ik het aantrek.
<<

Anoniem198

Bericht 05 Nov 2013 18:33

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee hier doe ik ook niet aan mee. Als ik twijfel laat ik de kaartjes eraan zitten.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Nov 2013 20:07

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Kikou schreef:Nee, heb ik nog nooit gedaan en is eigenlijk ook nog nooit in me opgekomen. Als ik iets niet wil houden, vouw ik het gelijk na het passen weer op en probeer ik het zo netjes mogelijk in de zakjes te krijgen. Ik stuur het ook gelijk die dag weer terug. Anders voel ik me om een of andere reden schuldig haha.

N.a.v. Poppy's reactie, wat ik ook vies vind zijn witte kledingstukken met een dikke foundation rand er op. Ik wilde laatst een wit shirtje kopen, de laatste in mijn maat, maar die had dus zo'n vieze rand. :nopompom: Waarom hangen die er nog? Zijn er echt mensen die zo'n vies kledingstuk kopen?


Ja....wij moeten ze ook laten hangen, kunnen er verder namelijk ook niets mee. We kunnen ze niet laten wassen oid en terugsturen naar de leverancier, die ziet ons aankomen....afschrijven ja dan kun je wel heel veel gaan afschrijven. Dus ze blijven hangen en we geven een wasgarantie (dan mag je het wassen, gaat het er niet uit, dan mag het terug) of korting op de prijs. Het zit niet alleen op witte kleding trouwens hoor, echt alle kleuren...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem178

Bericht 05 Nov 2013 20:22

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, ik zou te bang zijn dat er iets mee zou gebeuren. Als het leuk is wil ik het toch houden en als het te duur is had ik het niet moeten kopen, als er iets mee is moet ik alsnog betalen.
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 06 Nov 2013 12:46

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee nog nooit, heb er ook nooit zo over nagedacht
Afbeelding
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 06 Nov 2013 19:23

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Ja, alleen heb ik het toen ook gezegd en was de broek na 1 keer wassen gewoon niet goed meer. Dat is dan eigenlijk meer een vorm van garantie denk ik? Het was ook niet met voorbedachte rade.
<<

Anoniem85

Bericht 06 Nov 2013 20:11

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nooit gedaan, mijn moeder wel geprobeerd met schoenen, die liepen toch niet lekker, alleen ze trapte er niet in.

Laatst wel een discussie gehad in een winkel of iets gedragen was. Mijn man had een blouse gekocht eind augustus en begin oktober wilde hij m voor het eerst aan, was een knoop kapot, een drukknoop, zij zei dat mijn man hem had gedragen, wij zeiden van niet. Discussie maar geëindigd met het feit dat een blouse van nog geen 2 maanden oud, van een bekend redelijk duur merk, niet kapot mag gaan. Blouse is gemaakt, drama om niets daar in de winkel.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Nov 2013 23:29

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, dat zou niet eens in me opkomen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Nov 2013 23:43

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

*dubbel*
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Nov 2013 01:04

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Ik heb er nooit aan gedacht dat het zou kunnen. Ook nooit gedaan dus.

Ik heb wel een keer gehad dat ik als kind schoenen van mijn ouders kreeg voor de vakantie. Deze ook niet gedragen totdat we in Frankrijk waren. Daar na 2 avonden dragen de hele schoenzool door midden gescheurd. Wij na de vakantie terug naar de winkel. Krijgen we de opmerking te horen 'Er is op gelopen'. Serieus, dat gaven we zelf ook aan. Ze bedoelde dat er veel op was gelopen. Maar van 2 avonden lopen op schoenen van de tent naar het centrum van de camping en terug is toch echt niet veel. Na lang moeilijk toen mochten we voor dezelfde prijs andere schoenen uitzoeken. Daarna nooit meer die winkel in gestapt ook niet van die keten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 07 Nov 2013 07:26

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

.
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 19 Jul 2014 14:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers