Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderboekenweek!

<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 05 Okt 2020 20:47

Re: Kinderboekenweek!

Volgens mij gaat die vooralsnog wel door Susan, ik heb bij mij op school al wel de officiële papieren daarvan gezien. Wij hebben deze week de wedstrijd van onze school.

Daarna zijn er een regionale, provinciale en landelijke ronde. Of/hoe dat allemaal door gaat weet ik niet. Is ook pas later in het schooljaar dat die vervolgrondes zijn.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 05 Okt 2020 21:18

Re: Kinderboekenweek!

Bedankt voor de paardenboeken tips, ze wil graag Spikkel en de eenhoorn, die had haar vriendinnetje vandaag op school.
⁠♡♡♡
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Okt 2020 21:24

Re: Kinderboekenweek!

Mijn zoon heeft gekozen voor het eerste deel van 'De Waanzinnige Boomhut' en N. heeft voor het 'En toen'-boek van Woezel en Pip gekozen :).
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 05 Okt 2020 22:24

Re: Kinderboekenweek!

Milady schreef:Ik wil voor A. Heeft iemand olifant gezien? halen. Voor D. Weet ik het nog niet, die is behoorlijk anti boeken momenteel. ;-(

Oh die van de olifant is zo leuk :love: Maar misschien wel wat makkelijk al voor jouw A., ach dan ligt ie vast klaar :wink:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Okt 2020 11:09

Re: Kinderboekenweek!

Het was droog dus heel gauw naar de boekwinkel gegaan haha.

Zoontje heeft deze gekozen, hoe kan het ook anders. Ik vond het er ook erg leuk uit zien, precies soort prentenboek wat het hier goed doet. En dochter kreeg het boekje rechts als geboortecadeau van de boekwinkel, superlief! Haar Madeline boek is besteld, komt volgende week.
Afbeelding

En ik vond deze Gruffalo poster zo leuk.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 07 Okt 2020 20:14

Re: Kinderboekenweek!

Ik kocht vanmiddag de boeken superheld Jan voor mijn Voorleesexpress ‘leerling’ en voor mezelf Tim de kleine boswachter (volg hem ook op Twitter) en dat wil ik later ook! (Het jaarlijkse boek van Vivian den Hollander)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 08 Okt 2020 22:02

Re: Kinderboekenweek!

Tim de Boswachter, heeft met de Beestenbrigade vanavond een televisierster gewonnen! (Dat is dus dezelfde persoon als waar ik het boek Tim de kleine Boswachter van heb gekocht)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Okt 2020 10:38

Re: Kinderboekenweek!

Mijn kindjes kregen van m'n moeder gisteren nog een boek voor kinderboekenweek. Zoontje kreeg 'Het kind van de Gruffalo' in een mooie kleine editie. En dochter kreeg dit boek waar ik gewoon verliefd op ben. De Notenkraker is m'n favoriete ballet en ben gek op de muziek. Nu vonden we dit mooie boek met prachtige illustraties en muziekknopjes. Ik denk dat ik 'm gewoon in de woonkamerboekenkast zet voorlopig zo mooi vind ik het, leuk voor de kerst ook.

https://www.villahoera.nl/a-53764068/bo ... ristofoor/

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 16 Okt 2020 07:23

Re: Kinderboekenweek!

Wat een mooi boek inderdaad, leuk ook met die muziekjes erin. Kind van de Gruffelo is hier ook een favoriet, mijn dochter kreeg deze van haar vader en leest hem graag.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Okt 2020 07:44

Re: Kinderboekenweek!

Ik heb ook nog een boek gekocht, The Astounding Broccoli Boy van Frank Cottrell Boyce om op school te lezen tijdens Engels. Boeken die ze in het Nederlands leest haalt ze momenteel uit de schoolbieb, boeken in het Engels moet ze zelf meebrengen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers