Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf wanneer kind spelen en feestjes afspeken?

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 01 Okt 2020 12:18

Re: Vanaf wanneer kind spelen en feestjes afspeken?

Hier begonnen de speelafspraakjes vanaf 3,5/4 jaar ongeveer.
Kinderfeestje hebben we bij de oudste gegeven vanaf dat hij 5 jaar werd, dat gaan we bij de jongste ook zo doen.
2012 & 2016
<<

Anoniem332

Bericht 01 Okt 2020 13:31

Re: Vanaf wanneer kind spelen en feestjes afspeken?

Dochter heeft een paar vaste vriendinnen op de opvang die binnen een straal van 100 meter wonen. Daar speelt ze ook buiten de opvang mee. Ook passen we soms even op elkaars kinderen.

Deze vriendinnen kwamen ook op haar verjaardag met ouders en daar hebben we mee geborreld en pannenkoeken gebakken.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 01 Okt 2020 13:49

Re: Vanaf wanneer kind spelen en feestjes afspeken?

Mijn dochter had 1 vriendinnetje op de opvang waar ze een kadootje voor had en een kadootje van terug kreeg bij het afscheid. Ik heb toen nog contact met die moeder gehad met het idee eens af te spreken in een speeltuin ofzo voor de kids. Ze zei oh ja hoor, je mag haar gewoon langs brengen. Ik vond dat ook ongemakkelijk dus heb gezegd we zien wel en het dood laten bloeden. Slecht haha.

Eenmaal op school ontkom je er toch ook niet echt aan. Mijn dochter was de eerste die een kinderfeestje gaf en ik kende echt niemand want zo sociaal ben ik niet. Echt zo van hallo, ik ken je niet maar mag ik je kind voor de middag? Maar goed, kinderen zijn dan natuurlijk wel een stuk mondiger.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Okt 2020 17:27

Re: Vanaf wanneer kind spelen en feestjes afspeken?

De jongste ging vanaf 3 jaar naar De peuter vanaf toen speelde ze wel eens alleen bij haar vriendinnetje. (Maar haar moeder is een vriendin van mij)
Feestjes pas vanaf 5 a 6 jaar
2014 2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 01 Okt 2020 20:13

Re: Vanaf wanneer kind spelen en feestjes afspeken?

Ik heb speelafspraakjes onder de 4 jaar afgehouden. Maar dat komt ook doordat wij veel vrienden met kinderen in dezelfde leeftijdscategorie hebben én veel neefjes en nichtjes. Dus ik sprak wel regelmatig af met vriendinnen en de kinderen speelden dan samen.

Uitnodigingen voor kinderfeestjes kregen beide meisjes vanaf 4 jaar. Wij geven zelf vanaf 5 jaar een kinderfeestje.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron