Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ochtend ritme met een baby erbij.

<<

Anoniem332

Bericht 29 Sep 2020 14:49

Re: Ochtend ritme met een baby erbij.

Woow ik heb hier nog niet aan gedacht hoe het moet als ik straks weer ga werken ?
Strakke planning hadden sommige van jullie.

De opvang is hier 50 meter lopen, dat scheelt veel. En mijn vriend werkt thuis, die staat nu op en zet het ontbijt klaar en zorgt voor de oudste. Ik kom later mijn bed uit en zorg voor de jongste.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Sep 2020 09:02

Re: Ochtend ritme met een baby erbij.

Nou als 't zo gaat als vanochtend ben ik volkomen stress vrij haha. Ze heeft sowieso super goed geslapen vannacht. Ik werd gewoon wakker van de normale wekker, kon douchen, ontbijt maken. Man heeft zoontje aangekleed en we hebben gewoon met z'n drietjes ontbeten. Toen werd ze precies op 't juiste moment wakker, gevoed, en we konden precies op tijd naar peuterspeelzaal gaan. Oké m'n man bleef extra lang om te helpen maar hey, we got this! ??
Let's discover the world together.
<<

Anoniem332

Bericht 30 Sep 2020 09:16

Re: Ochtend ritme met een baby erbij.

Wat fijn dat het nu al zo soepel ging!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Sep 2020 09:50

Re: Ochtend ritme met een baby erbij.

Dat klinkt perfect Marin!

En als er iets is wat ik heb geleerd: het is echt niet erg als ze even liggen te mopperen omdat ze moeten wachten tot je klaar bent met douchen of wat dan ook. Hier was dat echt vaak het geval, als ze allebei tegelijk een poepbroek hadden en verschoond moesten worden. Nu waren dat twee baby’s, dus je hebt dan oprecht geen keuze, maar ook met een baby en een peuter werkt dat zo. Als je met O. bezig bent, hoef je echt niet alles te laten vallen omdat M. begint te mopperen.

Gewoon een tipje voor de toekomst hoor, als het zo blijft gaan als vandaag kom je nooit in die situatie :D

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Sep 2020 09:55

Re: Ochtend ritme met een baby erbij.

Ja fijne tip Elliot! En iets dat ook zeker zal gebeuren haha ik maak me ook weer geen illusies dat 't altijd zo soepel zal gaan.
Oh ja wat wel heel onhandig is dat O helemaal niet tegen huilen kan. Echt heel irritant, hij gaat dan of zelf jengelen of hij gaat constant bij mij melden dat M huilt. Ja Sherlock, dat hoor ik ook. Wel zielig voor hem maar hij moet er echt aan wennen. Heeft ie altijd al grhad trouwens, ook bij kindjes die komen spelen. Denk omdat het geen kdv kind is, hij is niks gewend natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Sep 2020 09:57

Re: Ochtend ritme met een baby erbij.

Goed gedaan Marin!

Ik heb natuurlijk maar 1 kind. Maar wat Elliot zegt heb ik ook echt moeten leren: ze krijgen er niets van als ze even liggen te mopperen of huilen.
Ik wilde ook altijd alles in het ritme van de baby doen. Maar soms kan dat gewoon niet. :yes:

Ik kan me wel voorstellen dat O nu even zelf onrustig wordt als de baby huilt. Dat is ook een nieuw geluid in huis.
Ik denk dat dat snelt went
2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Sep 2020 10:20

Re: Ochtend ritme met een baby erbij.

Marin schreef:Ja fijne tip Elliot! En iets dat ook zeker zal gebeuren haha ik maak me ook weer geen illusies dat 't altijd zo soepel zal gaan.
Oh ja wat wel heel onhandig is dat O helemaal niet tegen huilen kan. Echt heel irritant, hij gaat dan of zelf jengelen of hij gaat constant bij mij melden dat M huilt. Ja Sherlock, dat hoor ik ook. Wel zielig voor hem maar hij moet er echt aan wennen. Heeft ie altijd al grhad trouwens, ook bij kindjes die komen spelen. Denk omdat het geen kdv kind is, hij is niks gewend natuurlijk.

Ohh zo herkenbaar! D. doet dit nog steeds wel eens. Dan is er één van de twee (of nog erger, allebei) aan het krijsen, komt hij eraan gesneld: Mama! J/L/de baby's huilt/huilen!
No shit, ik ben niet doof, vriend. :palm:

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Sep 2020 10:27

Re: Ochtend ritme met een baby erbij.

Hahaha ja dat ja.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron