Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2021 mama’s

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Mei 2021 13:12

Re: Zomer 2021 mama’s

De verwachting is nu dat de baby over de 10 pond zal zijn bij 40 weken. Vrijdag kijken we of hij nog op hetzelfde lijntje zit, want als dat zo is gaat ie richting 5200. De vorige echo was ie echter iets afgeweken van het lijntje (groter), dus vandaar dat we deze echo nog afwachten.

Er zit natuurlijk wel een foutmarge van 15 tot 20%. Maar goed, als je dat eraf haalt, wordt het nog geen gemiddelde baby.

Heel fijn dat ze mij serieus nemen inderdaad! Mijn angst zit hem inderdaad op de schoudertjes. Het hoofd en buikje sqeezen natuurlijk nog wel in tijdens de bevalling en de lange benen floepen er vanzelf wel achteraan.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Mei 2021 13:43

Re: Zomer 2021 mama’s

Oh dat is inderdaad een fikse baby. Ik kan me voorstellen dat inleiden dan een goed idee is.
Misschien ter geruststelling: Mijn dochter woog 4050 bij 41 weken en ze is er zonder moeite binnen een half uur uitgekomen, zonder vacuumpomp, knip of al te veel scheuren. Een grote baby kan dus prima goed gaan!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem332

Bericht 04 Mei 2021 14:09

Re: Zomer 2021 mama’s

Ik kan mij je angst voorstellen. Maar het is van nog veel meer factoren afhankelijk. De ligging, Sterrenkijken of niet, hoe het ingedaald is. Jouw lichaamsbouw.

Wist je dat ze zo groot zou worden Marin?
Laatst gewijzigd door Anoniem332 op 04 Mei 2021 18:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem308

Bericht 04 Mei 2021 15:18

Re: Zomer 2021 mama’s

Zoon was 4,2 kilo, ik had geen scheurtje of hechtingen. Maar was wel nummer 2. Maar voor een eerste snap ik je angsten Bloom. Je hebt geen zwangerschapsdiabetes toch?
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Mei 2021 16:07

Re: Zomer 2021 mama’s

Nee, geen zwangerschapsdiabetes, helemaal niks. Gewoon een grote baby.
Persoonlijk helpen jullie verhalen niet 🙈 tussen 4200 en 5200 zit nog steeds een kilo waarvan ik denk: hoe moet die eruit 🥴

Als de baby 4200 werd geschat had ik het ook niet zo spannend gevonden, denk ik.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Mei 2021 16:12

Re: Zomer 2021 mama’s

Ja maar dan zullen ze je toch heus niet zo lang laten lopen? Snap dat je inleiden spannend vindt maar ze zullen het vast goed in de gaten houden.

Housebird, nee wist ik niet.
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Mei 2021 16:25

Re: Zomer 2021 mama’s

In principe doen ze dus niks met een grote baby. Omdat het medisch gezien geen voordelen heeft. En het lichamelijk gezien “gewoon” moet kunnen. Het is vooral mijn eigen wens om voor de 40 weken te bevallen. Anders laten ze je gewoon net zolang doorlopen als ieder ander.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 04 Mei 2021 16:41

Re: Zomer 2021 mama’s

Ik werd wel eerder ingeleid omdat zoon groot werd geschat. Uiteindelijk woog hij trouwens maar 3830 dus dat viel erg mee. Een van de gynaecologen had een weddenschap staan, ze was de enige die met de hand had gemeten en ze zei dat het mee zou vallen, dat je het aan het einde van de zwangerschap niet goed meer aan de echo kon zien. Ze had gelijk en heeft taart gekregen van haar collega's 🤣

Overigens liep ik door mijn te hoge bloeddruk in het ziekenhuis en toen ik eiwitten in mijn urine kreeg gingen ze inleiden, dat was met 38 weken en 3 dagen. Ze wilde door zijn formaat eigenlijk wat later inleiden ivm drukte op de afdeling, maar dat ging dus niet door.
10.04.17
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Mei 2021 16:48

Re: Zomer 2021 mama’s

Ja dat risico blijft bestaan. Ik gaf aan dat ik sinds twee dagen vocht vasthoud, en meteen werd mijn bloeddruk gemeten e.d. Er zijn wel degelijk meer risico’s op complicaties. Maar eerder inleiden halen die niet weg. Tenzij je echt voor de 38 weken gaat inleiden, maar dan komen er weer andere risico’s.

Mijn verloskundige is van de oude stempel (heeft ook veel ontwikkelingswerk gedaan), maar ook met de hand meten, leidt helaas niet tot het bericht dat het mee zal vallen 🙈
De verloskundige maakt zich trouwens nergens druk om. Die zou zelfs een thuis bevalling nog aangaan.
Qua echo’s is er natuurlijk een foutmarge van 15 tot 20%. Alleen gaf ze vandaag aan dat de baby al vanaf het begin zijn zeer boven gemiddelde lijntje volgt. Ze had alles namelijk nog eens terug gekeken. Dus het is niet dat de baby opeens een spurt heeft gemaakt, wat de kans op een “foute” meting vergroot.

Maar we zullen zien. Over vijf weken weten we het!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Mei 2021 16:50

Re: Zomer 2021 mama’s

Bloom schreef:In principe doen ze dus niks met een grote baby. Omdat het medisch gezien geen voordelen heeft. En het lichamelijk gezien “gewoon” moet kunnen. Het is vooral mijn eigen wens om voor de 40 weken te bevallen. Anders laten ze je gewoon net zolang doorlopen als ieder ander.


Hmm oké! Het wisselt denk ik ook erg per verloskundigepraktijk en ziekenhuis. Hier zijn ze ook niet happig op inleiden. Ik zou duidelijk je gevoel kenbaar blijven maken. Als jij je goed genoeg voelt om door te lopen, doe dat dan, en als je het gevoel krijgt dat je ingeleid wilt worden, geef het dan ook aan. Kan me voorstellen dat het je zenuwachtig maakt. Hopelijk kan je gewoon bevallen zoals je zelf het liefste wil!
Laatst gewijzigd door Marin op 04 Mei 2021 16:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 09:10

Bericht 04 Mei 2021 16:50

Re: Zomer 2021 mama’s

Nou ik vind net boven de 4 kg ook helemaal niet zo groot eigenlijk en al helemaal geen joekel.

Het lastige van groei-echo's is dat ze hiermee vaak het gewicht verkeerd inschatten. Wat zegt de verloskundige op basis van het voelen van de baby en de fundushoogte? En heb je met haar ook gesproken over verticaal bevallen?

Ik wil je ook de tip geven om een kijkje te nemen op de Instagram pagina van Djanifa Verlosmoeder, toevallig besteedt zij op dit moment aandacht aan grotere en kleinere baby's.
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 09:10

Bericht 04 Mei 2021 16:58

Re: Zomer 2021 mama’s

Ik had jouw reactie hierboven nog niet gelezen Bloom, dus mijn vraag is eigenlijk een beetje overbodig nu.

Op basis van de echo's zou mijn jongste kind ook ruim boven de 4kg zijn, volgens mij 4400 gram met 40 weken, bij de geboorte woog ze bijna een kilo minder, namelijk 3500 gram.
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Mei 2021 17:17

Re: Zomer 2021 mama’s

Over de fundushoogte zat bij 34 weken op 36,5. Weet niet wat dat betekent? Vandaag heeft ze wel weer gemeten, maar omdat ik mijn boekje niet bij mij had (dacht alleen gesprek) ben ik het vergeten.
Kan vrijdag ook nog wel eens vragen.

Qua metingen van hoofdomtrek en buikomtrek, weet ik de afmetingen niet precies. Alleen dat deze net als het been boven de p99 uitkomen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1954

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 04 Mei 2021 17:24

Re: Zomer 2021 mama’s

Puck, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke schatting van het gewicht niet klopt. Mijn jongste werd een dag voor de bevalling op 4 kg geschat en was dit ook daadwerkelijk. Natuurlijk zit er wel een foutmarge op een schatting, maar als het klopt is 5,2 kg natuurlijk best fors voor een pasgeborene. Ik begrijp goed dat je zorgen maakt Bloom en het is goed dat je dit aankaart bij je verloskundige. Mijn ervaring is dat ze jouw zorgen echt wel meenemen bij de overweging om wel of niet in te leiden. Ik ben zelf uiteindelijk drie keer ingeleid i.v.m. verminderd leven. Ik mocht het ook afwachten, maar dat wilde ik niet. Uiteindelijk hadden al mijn drie kinderen ook een schouderdystocie. Best heftig, maar door adequaat handelen van het ziekenhuis altijd goed afgelopen. Het gewicht van je kind hoeft absoluut niet voor problemen te zorgen, maar het risico is gewoon groter, dus ik begrijp je zorgen goed. Ik zou dit in het ziekenhuis ook goed aankaarten en mijn ervaring is dat ze daar echt wel begrip voor hebben.
2011 2012 2017
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Mei 2021 17:29

Re: Zomer 2021 mama’s

Dank je Indigo! 🙏
De verloskundige is helemaal eens met ons gevoel van inleiden bij 39 weken gelukkig. Nu het ziekenhuis nog!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 04 Mei 2021 18:32

Re: Zomer 2021 mama’s

M'n neefje was ruim 4800 gram en is er ook op de natuurlijke weg uitgekomen, ze is thuis bevallen én m'n schoonzus is ongehavend 🙂
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mei 2021 18:41

Re: Zomer 2021 mama’s

Net boven de 4 kg vind ik nog wel 'meevallen', ik was zelf bij geboorte ook 8 pond en mijn moeder is natuurlijk bevallen. Geen idee hoe zwaar ze onze baby nu schatten, ik zal met 36w wel weer echo krijgen. De vraag is natuurlijk hoe de gewichtsverdeling is, 5 kg zegt niet direct dat het niet past want die kilo's zitten natuurlijk niet op 1 plek. Als ze het niet vertrouwen, dan laten ze het vast eerder komen!
08/2018
05/2021
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Mei 2021 18:56

Re: Zomer 2021 mama’s

5200 is wel veel ja. Ik had een baby van +4 kg en ben zelf maar een klein ‘meisje’. Ik was achteraf wel blij dat ik dat niet wist want dat had mij ook wel bang gemaakt denk ik. Ze hadden hem bij mij juist veel lichter geschat dus stonden er erg van te kijken. Qua bevallen heb ik er geen hinder van ondervonden. Het ging gewoon zoals het moest gaan denk ik. Bij een eerste vliegen ze er doorgaans niet in een keer uit maar ik had niet het gevoel dat het moeizaam ging.

Wat ik dan wel een beetje gek vind is dat ze je in een speciaal zorgpad zetten met extra schone etc. Schattingen, je krijgt een grote baby en dan is hun visie om het gewoon op zijn eigen tijd te laten komen. Goed dat ze het in de gaten houden natuurlijk maar dan hebben ze je misschien ook een beetje bang gemaakt.

Inleiden zou niet mijn voorkeur hebben al heb ik ook heel positieve verhalen gehoord. Misschien gewoon even nog de laatste metingen afwachten en vooral je gevoel volgen. Want uiteindelijk maakt het voor baby denk ik niet zo veel uit een weekje eerder of later. Al vind ik het altijd een fijn idee als ze zelf willen komen. Wie weet dient hij zichzelf wel aan voor die tijd, blijkt hij een stukje lichter of kun je met jezelf een deadline afspreken (bijv. Max 40 weken). Dan heeft hij zelf nog heel veel tijd om zelf te komen. Hoe dan ook. Doe waar jij je goed bij voelt. Mijn zus zou ingeleid worden met 40 weken (vanwege zwangerschapsdiabetes) en baby kwam zelf de avond van te voren. Daar was ze heel blij mee.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Mei 2021 20:40

Re: Zomer 2021 mama’s

Je hebt helemaal gelijk over dat “bang maken” hoor Lot!
Over het algemeen kan ik alles over mij heen laten komen, maar die 40 weken grens, en de kans daarover heen te gaan, maakt mij bang. En ik kan niet benoemen waarom, maar ik word dan echt emotioneel.

De verloskundige vond het ook jammer dat ik bang ben geworden. Zij is de relaxdheid zelfde, maar de groeiechos worden gedaan door een ander bureau. En zij zijn er dus over begonnen.

Maar goed, vrijdag even afwachten. Maar het geeft ook rust te weten dat we niet over de 40 weken gaan.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 05 Mei 2021 21:38

Re: Zomer 2021 mama’s

Leuk om alle updates weer te lezen. Fijn dat er nu een plan is waar jullie je goed bij voelen Bloom, gaat vast helemaal goedkomen zo! En leuk dat je een babyshower kreeg! Hoe is het met jullie hond nu?

Hoe bevalt het thuiswerken Pioen? En jullie hebben inmiddels verlof Emma en MissEnergy, hoe gaat het met jullie? En wat leuk van die babyshowers ook bij jullie allebei! Hoe was de intake met de kraamzorg Huppekee? En hoe gaat het nu met jou Lot? Nog gekke dingen schoongemaakt bijvoorbeeld door je nesteldrang die echt totaal onzinnig zijn haha?

Wij zijn sinds gisteren van onze roze wolk gedonderd. Tot nu toe een prima en onbezorgde zwangerschap gehad, maar bij de 30 weken groei echo die ze bij mijn verloskundigenpraktijk standaard doen zagen ze dat nierbekken en blaas veel te groot waren, dus hebben nu een doorverwijzing gekregen naar het ziekenhuis voor een echo door een uroloog. Hopelijk kunnen we daar snel terecht want ik voel me heel onrustig zo dat je niet weet hoe ernstig het is en wat de gevolgen zijn voor ons mannetje en of er wat aan gedaan kan worden en wanneer. Dat kwam wel echt even rauw op ons dak want 20-weken echo was helemaal goed. Dus aan de ene kant wel mazzel dat ze standaard die groei echo doen, anders hadden we het nooit voor de geboorte geweten waarschijnlijk. Voor de rest doet ie het super goed gelukkig, ligt mooi op de groeicurve, z'n buik is niet opgezet of zo en hij drinkt en plast wel gewoon goed, want de maag was gewoon normaal en er was ook een normale hoeveelheid vruchtwater. En hartslag enzo ook allemaal prima, dus hij lijkt er in ieder geval verder nu (nog) geen negatieve gevolgen van te ondervinden verder. Duimen dus dat het mee gaat vallen en goed behandelbaar is, maar we zullen de echo moeten afwachten en wat de uroloog zegt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Mei 2021 21:47

Re: Zomer 2021 mama’s

Bloom: Fijn dat de vk zo met je meedenkt.
Onze jongste was bij de geboorte overigens 4,8kg. Scheelt alsnog wel wat gewicht, maar niet zoveel dat de schoudertjes anders zijn denk ik. Ik ben thuis bevallen en dat ging heel soepel. Puur een groot kindje is dus (hier iig) geen probleem. Je angst is dat denk ik wel, dat speelt tijdens een bevalling heel erg mee. Als jij je dus beter voelt bij 39 weken, hoop ik dat het zkh daarin mee gaat.

Birdie: Wat schrikken! Hopelijk is het loos alarm.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 06 Mei 2021 07:22

Re: Zomer 2021 mama’s

Pioen, lekker dat jullie even weg zijn! Aan de ene kant fijn zo'n baby die veel beweegt maar als je er naar van wordt is het minder!
Birdie, wat rot! Hopelijk kunnen jullie snel terecht en weten jullie waar jullie aan toe zijn.
Bloom, ik snap dat je ertegenop ziet om van zo'n grote baby te bevallen! Anderen kunnen wel zeggen dat het bij hen meegevallen is maar sowieso weet je bij de eerste natuurlijk niet echt wat je kan verwachten. Wel fijn dat je verloskundige zo begripvol is.
ME, kleine babyshower dus haha maar leuk dat er aan je is gedacht!

Mijn verlof is nog niet helemaal wat ik me ervan had voorgesteld tot nu toe. Dacht dinsdag even snel op controle te gaan bij de verloskundige maar mijn bloeddruk was te hoog dus ze heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat ze bang was voor zwangerschapsvergiftiging. Ook omdat ik zoveel vocht vasthoud. Mijn urine was op het randje, ctg was goed maar ik moest gisteren weer terug voor de zekerheid. Bloeddruk was toen iets lager en urine goed maar dinsdag bij het bloedprikken hadden ze gezien dat mijn leverwaarden verhoogd zijn dus ik werd om 22:00 gisteren nog gebeld dat ik toch terug moet komen vandaag. Maak me daar wel een beetje zorgen over want dinsdag hadden ze dat ook gezegd, kon geen kwaad en dat moest ik na de bevalling nog maar eens laten prikken voor de zekerheid.
En nu voel ik me dus heel onrustig want ik ben bang dat de baby eerder komt en ik voel me er helemaal nog niet klaar voor :laughcry:
Waarschijnlijk kan ik ook niet bij de verloskundige onder controle blijven, moest echt even heel hard huilen toen ik dat hoorde. Het is daar altijd zo fijn en persoonlijk.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 06 Mei 2021 11:33

Re: Zomer 2021 mama’s

Emma, wat een onrust zo!! Ben je nu weer in het ziekenhuis en weet je al meer? Sterkte!

Bloom, zo dat is wel echt een grote baby die ze bij je verwachten. Heel rot dat je je er zorgen over maakt en je bang bent (geworden). Hopelijk lukt het desondanks om te genieten van je verlof!

Birdie, jeetje wat een schrik! Wat een geluk bij een ongeluk dat jullie die groeiecho hadden. Weet je al wanneer je in het ziekenhuis terecht kunt? Sterkte!

MissEnergie, fijn verlof gewenst!

Gisteren was ik 30 weken zwanger en langzaam komt ook het besef dat dat eigenlijk al best ver is ;)
Ik werk sinds kort nog maar 3 halve dagen per week, dat is een heel verschil met wat ik eerder deed (32 uur in 4 dagen). Het is denk ik wel goed voor me, nu kan ik echt even rust pakken. Hoewel...dat valt ook regelmatig nog tegen doordat een van de kinderen snot/koorts/oorontsteking heeft, maar ik doe mijn best.
Bij mijn reguliere controle gisteren bleek dat mijn Hb te laag is (obv vingerprik), dus vanochtend moest ik bloedprikken en even afwachten of het echt te laag is. Als dat het geval is, dan krijg ik daar tabletten voor.
Ik heb als hobby kleding naaien, dus heb voor de kleine al het een en ander gemaakt. Zo leuk en schattig :love: zal straks eens een foto maken.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 06 Mei 2021 19:57

Re: Zomer 2021 mama’s

Ja we hebben inmiddels een afspraak, over een kleine 2 weken, dat was de eerste mogelijkheid pas. De assistente die mij belde had het nog nagevraagd of het wel zo lang kon wachten, maar de echofoto's waren blijkbaar besproken in artsenoverleg en volgens de uroloog was het geen probleem om tot dan te wachten. Hoewel het nog wel onrustig is zo met dat lange wachten geeft het me toch ook wat geruststelling dat er kennelijk geen enorme bloedspoed bij is, anders hadden ze wel geregeld dat er toch tussendoor een plekje voor ons was.

Hoe is het nu met jou Emma? Hoe was je afspraak vandaag? En heb je het een beetje kunnen laten bezinken dat je waarschijnlijk niet bij verloskundige onder controle kan blijven?

Fijn dat je je rust kan pakken zo Green_Pepper! Krijg je morgen de uitslag van bloedprikken? Ben wel benieuwd naar wat je gemaakt hebt qua kleertjes!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Mei 2021 21:50

Re: Zomer 2021 mama’s

Hé meiden, wat spannend ineens :(.

Geen leuk begin van je verlof zo. Is er nog iets mogelijk met je bloeddruk door meer rust te nemen of zo? En hoe gaat het nu? Hopen dat je nog een paar rustige weken hebt 🍀.

Birdie. Ik snap dat je schrikt. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af. Wel fijn dat het geen spoed is maar kan me voorstellen dat je gewoon het verlossende woord nu wil horen. Duim ook voor jullie 🍀.

Hier gaat het wel weer wat beter al ben ik wel wat teveel aan het doen en te weinig aan het rusten 🙈. Ik voel me vandaag ook alsof ik gesport heb terwijl ik niet eens heeeeel veel gedaan heb. Wel stukjes gelopen, was gedaan (op zolder)/vaatwasser/computeren/kind in bad en in bed gelegd en de keuken opgeruimd. Gek hè. Afgelopen dagen was ik ook een aantal winkels af gegaan maar daar had ik mezelf vandaag maar een verbod op gelegd. Even pas op de plaats.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers