Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sauna in corona tijd

<<

Anoniem296

Bericht 26 Sep 2020 08:53

Sauna in corona tijd

De sauna'as zijn alweer een hele tijd open. Ben jij al geweest? Ik zou heel graag willen, maar ik twijfel toch een beetje. Ben benieuwd hoe jullie hierover denken.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 26 Sep 2020 08:59

Re: Sauna in corona tijd

Ik ga in de herfstvakantie eerder nog geen tijd voor gehad. Maar het lijkt me heerlijk, zeker met alle afstanden die nu verplicht zijn. Al ben ik ergens wel bang dat het weer dicht moet. Maar als er ergens een plek is waar mensen hygiëne belangrijk vinden is het wel in de sauna.
2015 💙
<<

Anoniem296

Bericht 26 Sep 2020 09:10

Re: Sauna in corona tijd

Ja dat is wel waar. Twijfel vooral aan de dompelbaden, zwembaden, bubbelbaden etc.
Misschien toch maar reserveren voor volgende week.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Sep 2020 09:17

Re: Sauna in corona tijd

Ik zou echt supergraag willen, we hebben nog een geannuleerde reserving tegoed. Maar het staat me nu echt nog teveel tegen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 26 Sep 2020 10:11

Re: Sauna in corona tijd

Zora schreef:Ik zou echt supergraag willen, we hebben nog een geannuleerde reserving tegoed. Maar het staat me nu echt nog teveel tegen.

Dit.
Gelukkig hebben ze de voucher verlengd.
2016
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 26 Sep 2020 10:29

Re: Sauna in corona tijd

Wij zijn twee weken terug geweest. Beviel heel goed! Overal staat een maximum aantal personen aangegeven, waar iedereen zich aan hield. In de bubbelbaden enz, mocht je maar met zn twee in, en dan moest je ook bij elkaar horen.
Wij moesten vooraf wel reserveren, incl. Aankomst en vertrek tijd.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 26 Sep 2020 10:29

Re: Sauna in corona tijd

Wij zijn naar een kleinschalige sauna geweest.
Hadden een overnachting en 2 dagen sauna.
De sauna’s zijn hier binnen en zwembad, dompelbad, bubbelbad buiten.
Het was mooi weer dus zelf heb ik ook veel liggen lezen op een bedje buiten :-)

Er mochten 12 mensen in het zwembad per keer, 3 in het bubbelbad en elke sauna had ook een max aantal die naar binnen mochten.
Opgietingen werden niet gegeven wel deden ze iets met geurbeleving.
Hebben ook een massage gehad.

Deze sauna is sowieso niet super druk en dat vinden wij altijd heel erg prettig. Dus nu beviel het eigenlijk ook wel heel goed.
Juli 2019
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Sep 2020 10:55

Re: Sauna in corona tijd

Ik ben een maandje geleden geweest en het is heel goed bevallen. In onze sauna werd ook per ruime aangegeven hoeveel mensen erin mogen, gebaseerd op dat iedereen alleen zou komen. Dus ruim berekend. En er worden natuurlijk in het hele complex minder mensen toegelaten dan normaal. Ik vond het goed te doen, zeker op tijden dat er veel mensen in het restaurant zaten.

De ruimtes met een lagere temperatuur waar het virus zich sneller zou verspreiden waren gesloten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 26 Sep 2020 14:37

Re: Sauna in corona tijd

Ik denk dat je inderdaad het beste naar een wat kleiner complex kan gaan. Een vriendin van mij is naar een grote geweest (zeg maar grootte Veluwse Bron, Bussloo enzo) en ook daar hielden mensen zich keurig aan maximum in sauna's maar waren er alsnog veel te veel mensen in het complex binnengelaten waardoor de gangen heel druk werden en ze veel moest wachten voordat ze ergens een sauna in kon. Die vond het dus echt niet een relaxt dagje ontspannen op die manier.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 26 Sep 2020 20:19

Re: Sauna in corona tijd

Ik heb net als Zora en Salome nog een geannuleerde dag die we moeten inhalen, voor thermen Bussloo. Maar ik zie het toch niet echt zitten. De besmettingen stijgen enorm en ik weet gewoon niet of de warmte en kleine ruimtes voor extra gevaar kan zorgen. En wat Birdie zegt, als het toch te druk is of mensen houden geen afstand dan wordt ik een beetje gestresst, dus dan is het nog niet relaxt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 26 Sep 2020 20:32

Re: Sauna in corona tijd

Monte schreef:Ik heb net als Zora en Salome nog een geannuleerde dag die we moeten inhalen, voor thermen Bussloo. Maar ik zie het toch niet echt zitten. De besmettingen stijgen enorm en ik weet gewoon niet of de warmte en kleine ruimtes voor extra gevaar kan zorgen. En wat Birdie zegt, als het toch te druk is of mensen houden geen afstand dan wordt ik een beetje gestresst, dus dan is het nog niet relaxt.


Hier gaat het om de Veluwse bron. Ik vind dat dus voor nu ook veel te groot/druk.
Plus dat ze absurde prijzen hanteren voor reserveringen en eten.
2016
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 30 Sep 2020 22:35

Re: Sauna in corona tijd

Ik ben naar Spa One geweest en het was daar heerlijk! Stond netjes aan gegeven hoeveel mensen ergens in mochten en iedereen hield zich ook netjes aan de regels. Heb er een heerlijke relaxte dag gehad, voelde niet beperkt ofzo

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers