Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

<<

Anoniem300

Bericht 25 Okt 2020 19:55

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Ik dacht dat die vrouw 37 was ipv 27.
Bizar verhaal inderdaad, ik denk dat die 2 eigenlijk gewoon heel der leven nog hulp bij de financiën nodig hebben, als je die over 3 jaar los laat ben je over 4 jaar weer terug denk ik.

Ik vind de alleenstaande moeder zo sneu(en ook omdat je weet dat Italië niet door gegaan is) ik had overigens wel het idee dat moeder ook voor dochter zou betalen want ik zei nog tegen mijn man dat ik als dochter dan zou zeggen dat ik zelf zou betalen als ik zo graag mee wilde.

Het rijke gezin mis ik zoveel liefde, er kan nog geen kusje vanaf en die man is zo ongezond bezig.

Het gezin met 7 kinderen vind ik opzich wel leuk en snap sommige keuzes ook wel (geen kinderfeestjes open 1 groot feest voor alle samen) maar andere dan weer niet (motorrijbewijs bv).
Mowt zeggen dat ik bij hun inderdaad afvraag waar doen ze het van met hun loon (moeten toch haast inkomsten missen kinderbijslag?)
Ik volg haar op insta en komen daar wel altijd leuke dingen voorbij waardoor ik wel zie/denk dat die kinderen niks te kort komen.
<<

Anoniem332

Bericht 25 Okt 2020 20:25

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Savi schreef:Dat jij je afvraagt wat haar ouders daar van vinden is ook iets van 100 jaar geleden.

??
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 25 Okt 2020 20:28

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

@ savi, die doelde meer op dat je als ouder zijnde toch enigzins trots op in dit geval dochter wil zijn.

Op zich is het wel interessant om een topic erover te openen.
Vanaf wanneer je bijv niet meer trots op je kinderen? In elke levensfase dan. Dus bijv. Kind, puber, jong volwassen.

Ik bedoel dus niet een eenmalige situatie zoals bijv een puber die eenmalig in het ziekenhuis beland door overmatig drank gebruik tijdens een avondje stappen, maar een situatie of iets dat voor langere tijd is.

Wellicht is dat iets voor in het kinderen topic waar ik niets mag posten.
<<

Anoniem332

Bericht 25 Okt 2020 20:29

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Newby9 schreef:Ik dacht dat die vrouw 37 was ipv 27.
Bizar verhaal inderdaad, ik denk dat die 2 eigenlijk gewoon heel der leven nog hulp bij de financiën nodig hebben, als je die over 3 jaar los laat ben je over 4 jaar weer terug denk ik.

Ik vind de alleenstaande moeder zo sneu(en ook omdat je weet dat Italië niet door gegaan is) ik had overigens wel het idee dat moeder ook voor dochter zou betalen want ik zei nog tegen mijn man dat ik als dochter dan zou zeggen dat ik zelf zou betalen als ik zo graag mee wilde.

Het rijke gezin mis ik zoveel liefde, er kan nog geen kusje vanaf en die man is zo ongezond bezig.

Het gezin met 7 kinderen vind ik opzich wel leuk en snap sommige keuzes ook wel (geen kinderfeestjes open 1 groot feest voor alle samen) maar andere dan weer niet (motorrijbewijs bv).
Mowt zeggen dat ik bij hun inderdaad afvraag waar doen ze het van met hun loon (moeten toch haast inkomsten missen kinderbijslag?)
Ik volg haar op insta en komen daar wel altijd leuke dingen voorbij waardoor ik wel zie/denk dat die kinderen niks te kort komen.


Bedankt voor het delen van de spoilers ?

Dat gezin van 7, ik begrijp heel goed dat je niet 7 of 9 x per jaar een verjaardag gaat vieren.
Als je zoveel kinderen hebt en je gaat een kinderfeestje geven en je moet ook nog iets voor je eigen kinderen regelen, dat lijkt mij verschrikkelijk!
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2020 20:34

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Welke spoilers? Ze zegt toch niks dat niet op TV is geweest?
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2020 20:40

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Fred schreef:@ savi, die doelde meer op dat je als ouder zijnde toch enigzins trots op in dit geval dochter wil zijn.

Op zich is het wel interessant om een topic erover te openen.
Vanaf wanneer je bijv niet meer trots op je kinderen? In elke levensfase dan. Dus bijv. Kind, puber, jong volwassen.

Ik bedoel dus niet een eenmalige situatie zoals bijv een puber die eenmalig in het ziekenhuis beland door overmatig drank gebruik tijdens een avondje stappen, maar een situatie of iets dat voor langere tijd is.

Wellicht is dat iets voor in het kinderen topic waar ik niets mag posten.

Ik denk niet dat het zo werkt. Je formuleert het in je andere post sowieso nogal bijzonder, want als ze 27 was met 4 of 5 kinderen en alles goed voor elkaar had dan was er niks aan de hand. Daarbij is deze mevrouw (en de meneer wellicht ook) psychisch echt niet in orde. En of dat nou komt door haar jeugd of door haar eerste huwelijk of omdat ze ze gewoon niet alle 24 in het kratje heeft dat weet ik niet, maar bij dit gezin gaat het zo ongeveer overal mis.
En dan zou ik het niet gaan hebben over ouders of trots en ik denk ook niet dat je daar een topic over moet willen openen ?
<<

Anoniem332

Bericht 25 Okt 2020 21:47

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Dat Italië niet door gaat
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2020 21:50

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Housebird schreef:Dat Italië niet door gaat

Ik gok dat Newby daar vanuit gaat vanwege Corona ?
<<

Kira

Bericht 25 Okt 2020 22:00

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Fred, ik vind dat je een bijzondere kijk op dingen hebt.
<<

Anoniem300

Bericht 26 Okt 2020 08:30

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Savi schreef:
Housebird schreef:Dat Italië niet door gaat

Ik gok dat Newby daar vanuit gaat vanwege Corona ?


Klopt dat ik daar vanuit ga, zeker weten doe ik dit niet maar stond toch ook al vaker in dit topic? Als waarschijnlijkheid.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Okt 2020 09:10

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Newby9 schreef:
Savi schreef:Ik gok dat Newby daar vanuit gaat vanwege Corona ?


Klopt dat ik daar vanuit ga, zeker weten doe ik dit niet maar stond toch ook al vaker in dit topic? Als waarschijnlijkheid.

Ja klopt. De kans dat het doorgegaan is lijkt me ook heel klein. ?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 26 Okt 2020 09:57

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Ik wil dit topic niet kapen Kira, maar stel je kind wordt drugsverslaafd of crimineel ben je dan niet trots op je kind? Of ligt de grens al lager als je kind bijv er een zooitje thuis / privé van maakt dmv onhygiënisch leven etc... Een vieze levensstijl erop na houd.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Okt 2020 10:00

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Fred schreef:Ik wil dit topic niet kapen Kira, maar stel je kind wordt drugsverslaafd of crimineel ben je dan niet trots op je kind? Of ligt de grens al lager als je kind bijv er een zooitje thuis / privé van maakt dmv onhygiënisch leven etc... Een vieze levensstijl erop na houd.

Doe het dan ook niet.
<<

Kira

Bericht 26 Okt 2020 12:08

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Ik denk dat trots een te groot begrip is en je hier niet zo makkelijk over kunt oordelen.
<<

Anoniem296

Bericht 26 Okt 2020 12:17

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Uiteindelijk blijf je wel van je kind houden (denk ik). Is dat niet belangrijker dan trots zijn?
<<

Kira

Bericht 26 Okt 2020 12:46

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Max schreef:Uiteindelijk blijf je wel van je kind houden (denk ik). Is dat niet belangrijker dan trots zijn?


Dit sowieso.
<<

Anoniem295

Bericht 26 Okt 2020 12:51

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Liefde lijkt me onvoorwaardelijker en daardoor véél belangrijker dat trots. Ookal doet je kind dingen waar je niet trots op kunt zijn, zorg dat je kind zich in elk geval gesteund voelt door liefde.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 28 Okt 2020 23:09

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Dat is minder. Mijn hobby geocaching krijgt behoorlijk veel aandacht bij het arme gezin. Het is juist een hobby dat eigenlijk geen media aandacht moet krijgen want als teveel mensen de hobby gaan doen gaat de kwaliteit van caches en worden caches door beginners wellicht vernield. Zo te zien gingen ze hengelcaches leggen of doen. Die sla ik zelf standaard over. Voegt niets toe aan de hobby.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Okt 2020 09:16

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Hahahaha Fred, ik vraag me steeds vaker af of jij niet gewoon compleet fake bent.
<<

Kira

Bericht 29 Okt 2020 09:27

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Dat, of een ontzettend zuur persoon. Vreselijk, mensen die overal alleen maar het negatieve van kunnen zien.
<<

Anoniem295

Bericht 29 Okt 2020 09:40

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Hé maar Fred, als jij vindt dat het geen aandacht van de media moet krijgen, waarom promoot je het hier dan zo ontzettend?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 29 Okt 2020 09:58

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Hier heeft ekiaam de hobby al eerder vermeld dan ik. Bovendien het is nogal een verschil de enkele mensen hier of landelijke tv waar duizenden mensen naar kijken.

Geloof mij maar dat mensen die 10 jaar of eerder met de hobby (het bestaat pas 20 jaar ivm vrijgeven van het coördinatenstelsel) zijn begonnen zijn niet blij zijn met de aandacht. Dat had overigens dat gezin ook kunnen weten waardoor ze er zelf voor kunnen kiezen om het helemaal niet op tv te laten zien.
Maar goed ze zijn niet de meeste snuggere mensen en hebben ervoor gekozen om het te laten zien op tv ipv even na te denken aan de rest van de community.

Die hengel, bootje en ladder zijn niet nodig. Ik gebruik die ook niet.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 29 Okt 2020 10:03

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Word jij nou nooit moe van jezelf?
<<

Anoniem295

Bericht 29 Okt 2020 10:29

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Fred schreef:Hier heeft ekiaam de hobby al eerder vermeld dan ik. Bovendien het is nogal een verschil de enkele mensen hier of landelijke tv waar duizenden mensen naar kijken.


Ik denk dat het bereik van dit forum groter is dan je denkt. En ekiaam zie ik het er niet zo vaak over hebben als jij.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 29 Okt 2020 12:10

Re: TV tip; Waar doen ze het van? WO NPO1 21:25

Het lijkt mij stug dat op het yesforum meer dan een miljoen mensen kijken wat gisteren wel het geval was bij: Waar doen ze het van? WAAR DOEN ZE HET VAN NPO1 1.035.000 zie https://kijkonderzoek.nl/ . Dat is het gemiddelde. Totaal was het zelfs bijna 2 miljoen. Nu jij weer Maple... Je zult het forum veel moeten promoten wil je daaraan gaan komen... :haha:
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers