Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


weekendje weg landal welke ?

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 19 Sep 2020 18:01

weekendje weg landal welke ?

Omdat ik beschik over eeuwige keuze stress even dit topic aangepast.

Ik neig heel erg om weekendje landal te boeken evt. centerparcs.
Lekker een bungalow, faciliteiten, zwembad ect speekt mij toch heel erg aan.
Exloo is te duur is nog alleen 6pers huisje beschikbaar voor 700,- ofzo en de locatie wil ik ook niet (Drenthe)
Wil graag wel graag park waar je kunt ontbijten (welke is goed ?) En graag dicht bij de natuur.
Wat ik niet wil is, Waddeneilanden en de provincies Groningen, Drenthe en Friesland vallen voor mij ook af.
Het hoeft niet kindvriendelijk te zijn.

Tips ????
Laatst gewijzigd door sanskie op 24 Sep 2020 20:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Sep 2020 18:05

Re: weekendje weg natuur

Ik zou een waddeneiland doen!
#teammaple🍁
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 19 Sep 2020 23:18

Re: weekendje weg natuur

Ik zou naar Paal 8 op Terschelling gaan. Alle kamers hebben echt een ruim zitje en het is lekker aan zee. Daarnaast is alles vanaf daar goed te fietsen en is er een ruim ontbijtbuffet.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem335

Bericht 20 Sep 2020 08:41

Re: weekendje weg natuur

Wij waren afgelopen week bij Landal puur Exloo en is erg goed bevallen.

Dineren kan helemaal prima bij het Fletcher hotel op het terrein. Ontbijten vast ook wel maar dat hebben wij niet gedaan.

Je loopt zo het bos in met diversen wandelingen en het ligt aan een prachtige fietsroute van 43 km (flintenroute). Er zijn nog Meer fietsroutes maar daar zijn wij niet aan toe gekomen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers