Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Sep 2020 13:54

Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Gewoon een vraagje van een nieuwsgierige tante (to be)

Mijn zus is vandaag 40+2 zwanger en vanmorgen bij de vk geweest. Ze hoopte dat ze gestript kon worden maar de vk kon alleen maar met 1 vinger voelen zei ze.
Kan het zijn dat de bevalling alsnog vanzelf begint of is de kans groot dat ze ingeleid moet worden?
Wat is jullie ervaring daarmee?

Ik heb er zelf geen ervaring mee want de oudste heeft zichzelf met 38 weken aangekondigd en bij de tweeling ben ik met 37 weken ingeleid.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 18 Sep 2020 14:13

Re: Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Ja hoor de bevalling kan alsnog vanzelf beginnen. Indien er geen bijzonderheden zijn zullen ze nu nog niet gaan inleiden verwacht ik.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 14 Aug 2019 21:51

Bericht 18 Sep 2020 14:15

Re: Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Ik ben op woensdag gestript, tenminste een poging tot. Lukte ook niet.
Woensdag nacht weëen die niet doorzetten. Op donderdag nergens last van en s nachts is ze geboren met 39+6
Bij de oudste twee ben ik over tijd gegaan.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Sep 2020 14:47

Re: Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Ahh fijn!!

Dan wachten we gewoon in spanning af ;)!!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Sep 2020 14:49

Re: Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Ik had hetzelfde op vrijdag, bij 40+6. De gynaecoloog zei toen nog tegen mij, dat mocht ik het weekend bevallen, dit niet door de poging tot strippen kon komen. De volgende ochtend zijn de weeën begonnen en ‘s middags ben ik bevallen. Ik geloof dat het vast wel iets heeft bijgedragen.

Spannend voor je, Shally!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Sep 2020 14:52

Re: Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Jij bent niet mijn zus he. ?

Ik zit min of meer in dezelfde situatie. Vandaag 40+3 en na dagen voorweeën zonet gekeken of ik gestript kon worden na drie dagen voorweeën weg puffen en niet slapen. Helaas. Nog potdicht.

Maar inderdaad de bevalling kan spontaan op gang komen en anders over paar dagen nog een poging (bij mij althans wel). Voor inleiden heb je volgens mij heel wat meer nodig.

Maar kan zijn hoor, dat het bij je zus toch spontaan op gang komt! Help het je hopen!
Let's discover the world together.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Sep 2020 15:49

Re: Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Marin schreef:Jij bent niet mijn zus he. ?

Ik zit min of meer in dezelfde situatie. Vandaag 40+3 en na dagen voorweeën zonet gekeken of ik gestript kon worden na drie dagen voorweeën weg puffen en niet slapen. Helaas. Nog potdicht.

Maar inderdaad de bevalling kan spontaan op gang komen en anders over paar dagen nog een poging (bij mij althans wel). Voor inleiden heb je volgens mij heel wat meer nodig.

Maar kan zijn hoor, dat het bij je zus toch spontaan op gang komt! Help het je hopen!


Haha nee ik ben je zus niet. Ik volg je wel een beetje omdat je gelijk oploopt met m’n zus (oké 1 dag verschil). (Spiek elke dag even of je al bevallen bent)

Wel jammer dat er bij jou ook nog niet gestript kon worden. Hopelijk kondigt ze zich snel aan! Succes alvast Marin!

De vk vroeg wel aan haar of ze wilde wachten met doorverwijzing naar het ziekenhuis voor eventueel inleiden tot 41 weken of dat de vk al een doorverwijzing zou aanvragen zodat ze in de loop van volgende week in het ziekenhuis terecht kan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Sep 2020 16:29

Re: Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Thanks ShallY! Succes ook aan je zus. Super spannend ook voor je zo aan de zijlijn!
Let's discover the world together.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Sep 2020 16:38

Re: Vraagje van een nieuwsgierige tante ;)

Marin schreef:Thanks ShallY! Succes ook aan je zus. Super spannend ook voor je zo aan de zijlijn!


Dankje!

Haha ja best wel terwijl het toch haar 3e wordt. Zal wel komen omdat ze zo dichtbij staat.

Ik ben ook degene die ze belt als het ‘s nachts begint zodat ik daarheen kan om de jongens op te vangen. Maar ik slaap dus al een hele week onrustig omdat ik bang ben een telefoontje te missen :palm:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers