Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede krant

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 13 Sep 2020 17:11

Goede krant

Al tijden irriteer ik mij mateloos aan de erbarmelijke nieuwsgeving van verschillende media. Veel artikelen die ik lees wekken meer vragen op dan dat er beantwoord worden.
Naar aanleiding van het topic over Moria vraag ik mij nu af wat "de beste" krant is? Met uitgebreide artikelen, de meeste achtergrondinformatie, objectieve verslaggeving, geen sensatie.
Ik lees wel eens artikelen van de Volkskrant, die vind ik al stukken beter geschreven dan van het AD bijvoorbeeld (Telegraaf lees ik bij voorbaat al niet). Maar je hebt ook nog NRC en misschien mis ik nog wat?
Er zitten hier best meiden hier iets zinnigs over kunnen zeggen, dus ik ben heel benieuwd!
Ik weet soms namelijk ook niet zo goed waar ik mijn informatie het beste kan zoeken.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Sep 2020 17:13

Re: Goede krant

Ja ik lees graag nrc, Volkskrant en Parool. Die artikelen vind ik vaak prettig uitgebreid geschreven.
#teammaple🍁
<<

Anoniem296

Bericht 13 Sep 2020 17:40

Re: Goede krant

Ik lees NOS, Parool, BBC, The Age en CNN. Om ook wat andere perspectieven te krijgen buiten ons eigen land.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Sep 2020 17:43

Re: Goede krant

Ik heb een abbo op de VK. Vind ik heel fijn en net iets lekker en prettiger leesbaar dan de NRC, hoewel ik die ook wel graag lees. Parool hoor ik vaak goede verhalen over, maar die lees ik nooit in z’n geheel, alleen soms stukken online.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 13 Sep 2020 18:22

Re: Goede krant

Ik was altijd fan van de Volkskrant maar die vind ik de laatste jaren steeds slechter worden. Nu lees ik graag NRC en het Parool. Maar eerlijk gezegd lees ik maar zelden een papieren krant van voor naar achter, soms in het weekend, doordeweeks vrijwel nooit. Oh ja, de Correspondent lees ik graag.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Sep 2020 18:26

Re: Goede krant

Ja correspondent lees ik ook en sinds vorige week is daar een fijne app van uit waarbij je alle te beluisteren artikelen bij elkaar hebt. Ideaal!
#teammaple🍁
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 13 Sep 2020 19:41

Re: Goede krant

Caulfield schreef:Ik was altijd fan van de Volkskrant maar die vind ik de laatste jaren steeds slechter worden. Nu lees ik graag NRC en het Parool. Maar eerlijk gezegd lees ik maar zelden een papieren krant van voor naar achter, soms in het weekend, doordeweeks vrijwel nooit. Oh ja, de Correspondent lees ik graag.


Het gaat mij ook niet perse om de papieren krant, maar meer om de bron om wel goed geschreven artikelen te vinden. Ik heb nu de apps van de Volkskrant, het parool, nrc en de correspondent gedownload. Kan ik eens gaan lezen en kijken wat ik het prettigst vind.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Sep 2020 19:59

Re: Goede krant

Moet eerlijk zeggen dat ik momenteel alleen weekend abbo heb op de vk omdat ik juist die verdiepingsverhalen daar fijn vind. Dit weekend bijv echt een 10 blz artikel over een misbruikzaak in de kinderopvang. Zo’n stuk kan me dan helemaal pakken. Heel fijn.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Sep 2020 21:35

Re: Goede krant

Dat was een goed stuk hé Zora?

Ik heb geen abbo maar lees online graag de Volkskrant.
R. 2013
D. 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Sep 2020 21:36

Re: Goede krant

Sow, dat stuk in de vk heb ik ook gelezen, het ging maar door en door, maar wat was dat knap opgebouwd en wat een naar verhaal voor alle betrokkenen zeg.
#teammaple🍁
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Sep 2020 22:19

Re: Goede krant

Ah leuk dat jullie het ook gelezen hebben! Echt intrigerend. En idd UN, elke x dacht ik huhhh nog een pagina?!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers