Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slapen met knuffel

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Sep 2020 08:11

Slapen met knuffel

Slaapt er hier iemand met een knuffel oid. Ik soms, als ik niet goed in slaap kan vallen dan vind ik t fijn om iets te omarmen tegen mn borst. Ik dacht dat dat best kinderachtig was ? maar in t programma love island zie ik nog verschillende twintigers er mee in bed. Dus was benieuwd naar jullie;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 13 Sep 2020 09:18

Re: Slapen met knuffel

Ik heb heel lang met een knuffel geslapen, maar toen mijn jongste een jaar of 1 was heeft ie Winnie de Poeh van mij ‘geleend’, dus sindsdien niet meer. :laughcry:
<<

Anoniem309

Bericht 13 Sep 2020 09:54

Re: Slapen met knuffel

Ik slaap ook met een knuffel. Eigenlijk is het wel gek want het is geen knuffel van vroeger, maar ik kwam deze tegen op onze huwelijksreis. Toen ik hem tegen kwam vond ik hem er zo lief en vrolijk uit zien dat ik hem echt mee moest nemen. Mijn man grapt dus dat ik al sinds ons huwelijk ‘vreemd ga’ omdat ik het ‘het bed met die knuffel deel’ :laughcry: . Maar hij vind het helemaal niet erg. Vooral op moeilijke momenten vind ik het fijn om die knuffel bij me te hebben. Sinds de geboorte van Y heb ik er ook nog een konijnenknuffeldoekje bij. Dat is het zelfde exemplaar die we ook aan haar hebben meegeven in haar mandje. Juist op verdrietige momenten vind ik het fijn dat ik iets heb wat ook bij haar is.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Sep 2020 10:00

Re: Slapen met knuffel

Ik heb nog steeds mijn konijn uit mijn babytijd in bed liggen. Ik knuffel er niet echt mee maar hij past wel precies in m’n nek als m’n kussen niet goed ligt.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem325

Bericht 13 Sep 2020 13:19

Re: Slapen met knuffel

Ik soms. Hij ligt altijd in de buurt, maar soms heb ik ook echt behoefte om hem even te pakken en bij me te houden met slapen. Geeft een soort van troost/veilig gevoel of zo.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Sep 2020 14:55

Re: Slapen met knuffel

Ja altijd. Heel lang met een knorretje knuffel maar zijn hoofd zit helemaal los. Toen hele tijd zonder maar sliep veel slechter. En nu heb ik 2 panda knuffels in mijn arm vast snachts

Ze gaan ook mee als we op vakantie gaan of ergens anders slaap voor een nacht. Ook de knorretje knuffel gaat mee
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Sep 2020 15:47

Re: Slapen met knuffel

Nu al heel lang niet meer, maar ik heb heel lang mijn knuffel konijn gebruikt als ik buikpijn had. Die hielp me dan echt als ik 't konijntje bovenop m'n buik legde, ook met menstruatiepijn. Heb nog even overwogen die mee te nemen van m'n moeders huis voor de bevallig maar niet gedaan eigenlijk.
Let's discover the world together.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 13 Sep 2020 18:09

Re: Slapen met knuffel

Ik heb een klein kussentje waar ik eigenlijk altijd mee slaap. Maar die blijft wel thuis. Als ik bij mijn ouders logeer pak ik weleens eens een oude knuffel van vroeger.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 13 Sep 2020 19:59

Re: Slapen met knuffel

Ik heb nooit een knuffel gehad, maar wel een dekentje. Beetje ledikant/peuterformaat. Deze heb ik nog steeds en gebruik ik ook nog steeds wanneer het 's nachts koud heb en man niet. Heel praktisch dus, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem316

Bericht 14 Sep 2020 10:02

Re: Slapen met knuffel

Nu al een aantal jaren niet meer, maar heb heel lang met mijn knuffel geslapen. Totdat L hem in bed kreeg. Nu ligt 'ie ergens te verstoffen en moet hij opgelapt worden. Binnenkort mijn moeder maar eens vragen ;)
Maar ik mag wel heel graag iets in mijn armen hebben. Vaak is dat het dekbed, nu is het mijn voedingskussen. En soms pik ik wel eens een knuffeltje van L als ze wat heeft laten liggen in bed :D Geeft altijd een geborgen gevoel ofzo.
Wel heel leuk om te zien dat L net zo is met knuffels als dat ik vroeger was (en misschien nog steeds wel ben..).
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 16 Sep 2020 17:18

Re: Slapen met knuffel

Ik slaap ook net knuffel. Een giraf die ik van mijn man heb gehad ooit. Ik denk een jaar of 14 geleden. Ik kan niet zonder iets in mijn armen slapen. Dan vallen mijn armen gewoon heel vervelend.

Giraf gaat overal mee naar toe op vakantie. Als we gingen vliegen zat hij op schoot want ik vind vliegen doodeng.
Soms wordt hij geleend door de kinderen. Dan pak ik een andere knuffel, maar giraf is wel het fijnste.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem309

Bericht 16 Sep 2020 18:53

Re: Slapen met knuffel

sarah1985 schreef:Ja altijd. Heel lang met een knorretje knuffel maar zijn hoofd zit helemaal los. Toen hele tijd zonder maar sliep veel slechter. En nu heb ik 2 panda knuffels in mijn arm vast snachts

Ze gaan ook mee als we op vakantie gaan of ergens anders slaap voor een nacht. Ook de knorretje knuffel gaat mee


Dat van het meenemen op vakantie snap ik helemaal, ik neem mijn knuffel niet altijd mee, maar dan mis ik hem stiekem toch wel. Toen ik ging bevallen is hij wel meegeweest naar het ziekenhuis en daar is me door de verpleging ook verteld dat ze regelmatig patiënten hebben die hun knuffel meenemen.

Wat een leuke verhalen allemaal!
Laatst gewijzigd door Anoniem309 op 12 Nov 2020 14:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 16 Sep 2020 18:53

Re: Slapen met knuffel

Geen knuffel, maar ik heb 2 dekentjes waar ik altijd mee slaap. Soms in m’n armen, soms lig ik eronder, duw ze tegen m’n rug enz. Ze gaan ook mee als ik op vakantie ga.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 16 Sep 2020 20:06

Re: Slapen met knuffel

tuttebel schreef:
sarah1985 schreef:Ja altijd. Heel lang met een knorretje knuffel maar zijn hoofd zit helemaal los. Toen hele tijd zonder maar sliep veel slechter. En nu heb ik 2 panda knuffels in mijn arm vast snachts

Ze gaan ook mee als we op vakantie gaan of ergens anders slaap voor een nacht. Ook de knorretje knuffel gaat mee


Dat van het meenemen op vakantie snap ik helemaal, ik neem mijn knuffel Cookie niet altijd mee, maar dan mis ik hem stiekem toch wel. Toen ik ging bevallen is Cookie wel meegeweest naar het ziekenhuis en daar is me door de verpleging ook verteld dat ze regelmatig patiënten hebben die hun knuffel meenemen.

Wat een leuke verhalen allemaal!


Oh ja de bevalling. Toen ging die van mij ook mee.
Mijn man is ook een knuffelfan en had als kind altijd een dekentje zoals meerdere meiden hier. Die ligt ook in ons bed naast zijn kussen.

Soms denk ik wel eens dat we een beetje te kinderachtig zijn maar gelukkig zijn er genoeg die het ook hebben.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 16 Sep 2020 20:10

Re: Slapen met knuffel

Kajaka schreef:Geen knuffel, maar ik heb 2 dekentjes waar ik altijd mee slaap. Soms in m’n armen, soms lig ik eronder, duw ze tegen m’n rug enz. Ze gaan ook mee als ik op vakantie ga.


Dit maar dan met 1 dekentje. Ik heb er ook altijd wel troost aan als ik me niet zo lekker voel of verdrietig ben.
En dat voor € 6 bij Primark ?
<<

Kira

Bericht 17 Sep 2020 07:19

Re: Slapen met knuffel

Ik slaap ook met een knuffel, een hond. Lig het lekkerst net iets in m'n armen. En daarnaast heb ik nog een mini knuffeltje die ik altijd in m'n hand vast hield maar tegenwoordig zwerft die ergens rond in bed.
De knuffelhond neem ik ook mee als ik ergens anders slaap.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2020 12:23

Re: Slapen met knuffel

Miccie schreef:
tuttebel schreef:
Dat van het meenemen op vakantie snap ik helemaal, ik neem mijn knuffel Cookie niet altijd mee, maar dan mis ik hem stiekem toch wel. Toen ik ging bevallen is Cookie wel meegeweest naar het ziekenhuis en daar is me door de verpleging ook verteld dat ze regelmatig patiënten hebben die hun knuffel meenemen.

Wat een leuke verhalen allemaal!


Oh ja de bevalling. Toen ging die van mij ook mee.
Mijn man is ook een knuffelfan en had als kind altijd een dekentje zoals meerdere meiden hier. Die ligt ook in ons bed naast zijn kussen.

Soms denk ik wel eens dat we een beetje te kinderachtig zijn maar gelukkig zijn er genoeg die het ook hebben.



Toen ik met spoed geopereerd werd was mijn man even naar huis gegaan spullen inpakken. Had die tandpasta maar geen tandenborstel. Helft vergeten maar wel mijn knuffel meegenomen
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 17 Sep 2020 19:15

Re: Slapen met knuffel

Ik heb twee knuffels in bed liggen. Een ervan is een beer die mijn oma gemaakt heeft en die ik sinds mijn geboorte heb. Die pak ik heel af en toe nog eens vast. Hij valt bijna uit elkaar.

De andere knuffel, een hond, heb ik ook al heel lang. Die pak ik regelmatig nog even vast als ik me rot voel.

Ze gaan nooit mee op reis. Veel te bang dat ik ze kwijt raak.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 17 Sep 2020 20:28

Re: Slapen met knuffel

Ahh Sarah, eigenlijk ook wel weer lief van je man dat hij je knuffels niet vergeten is.
Dan weet hij hoe belangrijk ze zijn.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 19 Sep 2020 20:23

Re: Slapen met knuffel

Ik heb ook een knuffel, een ijsbeer, eigenlijk pas weer sinds een aantal jaar. Ik slaap er niet altijd mee maar als ik mij rot voel of geborgenheid zoek dan pak die bij mij. Ook op het moment dat ik eigenlijk wel een knuffel van iemand kan gebruiken, maar gezien ik single ben is er dan eigenlijk nooit iemand, dan pak ik mijn knuffel.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 20 Sep 2020 20:10

Re: Slapen met knuffel

Ik heb mijn oude knuffel in mijn slaapkamer, maar niet in bed. Die is helemaal grijs en heeft gaten, maar gaat nooit meer weg.
Soms als ik lig te piekeren terwijl ik wil slapen, of mijn vriend slaapt niet thuis, dan pak ik ooit wel eens een knuffel van de kinderen. De mooiste vis van de zee heeft precies de goede afmeting om lekker beet te pakken, dus die mag dan bij mij. :ja: Maar dat is niet echt vaak. Ik heb trouwens wel tot ik verkering kreeg met mijn eerste knuffel geslapen, dus tot 18 jaar ongeveer.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers