Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaring crosstrainer

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 11 Sep 2020 22:43

Ervaring crosstrainer

Vanwege het thuiswerken heb ik een stuk minder beweging. En nu de lange donkere avonden eraan komen wil ik een crosstrainer kopen om makkelijker thuis te kunnen sporten. Omdat ik niet weet hoe lang ik het vol ga houden wil ik een simpel model kopen, maar hij moet natuurlijk wel stevig zijn. Ik zit nu te kijken naar crosstrainer tussen de €200-€400 ongeveer.
Wie heeft er thuis ook een crosstrainer? Welke heb je en ben je er tevreden over? Nog algemene tips waar ik op moet letten?

Een tablethouder is wel een must voor mij, maar die hebben de meeste wel. En hij kan gewoon beneden staan, dus dat is ook wel prettig. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 11 Sep 2020 22:48

Re: Ervaring crosstrainer

Geen ervaring, maar je kunt ze ook huren mocht je dat niet weten. En misschien marktplaats of veiling sites ook bekijken. Vast wat failliete sportscholen in deze tijd...
Juli 2015
Maart 2017
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 12 Sep 2020 19:28

Re: Ervaring crosstrainer

Huren vind ik niet echt een optie, want het is wel mijn idee het voor langere tijd te gaan doen ?
Op marktplaats heb ik ook wel gekeken, maar het vervoer is dan wel lastig en het zelf moeten sjouwen vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Thuisbezorgd van een winkel is dan wel lekker makkelijk. Maar wel bedankt voor het meedenken!
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 13 Sep 2020 19:26

Re: Ervaring crosstrainer

Heb er heel lang geleden eentje gehad, maar voor mij werkte het totaal niet. Had hem wel tweedehands gekocht, maar al gauw stond hij te verstoffen. Je hebt wel echt goeie discipline nodig voor dit vind ik :P
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 16 Sep 2020 12:42

Re: Ervaring crosstrainer

Wat voor een had jij er? Van welk merk? En was je op zich wel tevreden over hoe het apparaat werkte?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers