Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afscheid kinderdagverblijf

<<

Anoniem293

Bericht 11 Sep 2020 09:59

Afscheid kinderdagverblijf

Over een paar maanden neemt mijn kind afscheid van het kinderdagverblijf.

Trakteren mag niet. Ik wil wel graag wat aan de juffen geven maar wat?

Wat hebben jullie gedaan?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Sep 2020 10:35

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik heb een favo voorleesboek gegeven voor de groep.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Sep 2020 10:59

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Zora schreef:Ik heb een favo voorleesboek gegeven voor de groep.


Ik ook. En voor alle juffen een Tony reep met een kaartje met foto van J. waarop we samen met J een persoonlijke boodschap opgeschreven hebben.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 11 Sep 2020 12:28

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik heb ze een kadobon gegeven voor een mooie bos bloemen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 11 Sep 2020 13:41

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik had rozen gekocht en daar een kaartje aan gehangen namens mijn zoon. Was een soort gedichtje wat ook ging over een bloemetje.

Bij de oudste was het kdv heel kleinschalig en daar had ik een klein rituals pakketje gemaakt.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Sep 2020 15:04

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Boek is ook altijd leuk. Ik had bij overgang naar de peutergroep een heel leuk pompje met handlotion gegeven met ‘thank you’ erop. Leek me wel toepasselijk in deze tijd met het vele handen wassen. En dan een kaartje erbij met tekening erop en tekstje erin.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 17 Okt 2020 09:24

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik up dit topic even omdat dochter volgende week ook afscheid neemt op het kdv. Nou heb ik, nav wat ik hier las, een voorleesboek voor de kindjes in haar groep gekocht en zal ze ook trakteren. Maar ik wil de juffen (4 stuks in totaal) ook wat geven. Ik ben zo’n slechte ouder die geen idee heeft wie wanneer jarig is en ook niet aan juffendag oid doet, dus het mag best iets zijn. Ik zat zelf te denken aan een bon van bol.com met iets erbij. Is dat leuk? Of beter een bon van iets anders? En wat zou een oke bedrag zijn? Als er iemand nog een leuk idee heeft voor ‘iets erbij’ hoor ik het ook graag. Anders wordt het chocola denk ik.
<<

Anoniem293

Bericht 17 Okt 2020 13:08

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik heb een klei set gekocht. Voorleesboek vond ik ook een heel leuk idee maar blijkbaar niet erg origineel als meerdere het hier noemen ?

Voor de juffen moet ik ook nog wat.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Okt 2020 13:37

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik heb destijds voor de juffen een leuk pakketje gemaakt. Voor beide juffen een fles bijzondere limonadesiroop, nootjes, een ingewikkelde jam en een moeilijke thee :) Allemaal uit m’n favo natuurwinkel.
#teammaple🍁
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 17 Okt 2020 13:42

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ja ik dacht dus eerst ook aan een pakketje, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ze leuk vinden en wil ook niet iets geven waar ze niets aan hebben. Daarom dacht ik lekker afgezaagd een bon te doen ?. Qua Corona leek me dat ook wel handig, geen winkels af te struinen. Maar ik sta altijd open voor betere ideeën.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Okt 2020 13:51

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik geef weleens een bon voor een paar bolletjes ijs bij de lokale Italiaan. Vinden mensen altijd heel leuk maar misschien niet het seizoen ervoor.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem295

Bericht 17 Okt 2020 14:06

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik vind een bon wel altijd heel leuk om te krijgen, maar we krijgen soms bedragen waar mijn oren echt van gaan klapperen. Soms 25-30 euro per leidster. X4 leidsters, soms nog stagiaires en dan nog vaak iets voor de kinderen. Sommige ouders geven zo €150 uit. Echt super lief en dan voel je je ook echt heel gewaardeerd, maar het hoeft echt niet.

Ik kreeg laatst een pakketje met een reep Tony's, Fa douchefris en een paar Happy Socks, ook erg leuk.
<<

Anoniem308

Bericht 17 Okt 2020 21:21

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Oh dat laatste is tof zeg, happy socks zijn leuk om te geven!
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 17 Okt 2020 21:30

Re: Afscheid kinderdagverblijf

Ik kreeg laatst een bon van 5,- van een lunchroom. Moeder vond het heel belangrijk om de lokale ondernemers te ondersteunen (en ik ook ?).

Maar een pakket met chocola en of douchegel ben ik ook altijd blij.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers