Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met oud & nieuw naar een vakantiepark

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Sep 2020 10:18

Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Wie is er weleens met oud & nieuw in een vakantiepark geweest en hoe was dat? M'n schoonouders willen een keer een weekend weg met ons en nu had ik bedacht dat dat wel een goede gelegenheid is. Anders zitten we toch maar thuis. Zij willen betalen, dus dat is mooi geregeld. ? Ik mag nu iets leuks uitzoeken, dus ik hoor graag van jullie wat het mooiste park is waar je bent geweest. Geen oude meuk, maar graag gerenoveerde of nieuwe huisjes als het even kan!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 09 Sep 2020 10:24

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Wij hebben dit wel eens een keer gedaan. Ons viel het eigenlijk best tegen, maar we zaten er ook maar met z'n drieën.
Jullie gaan met meer begrijp ik? Dan is het wel leuker denk ik.

Het mooiste park waar ik ben geweest, blijf ik toch Hof van Saksen vinden. Verder vind ik Aelderholt erg mooi, maar dan moet je wel er op letten dat je de nieuwe huisjes boekt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Sep 2020 10:32

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Ik heb dat 1 keer gedaan maar dat was voordat ik kinderen had. Met een groepje van 6 man, ik herinner me vooral dat we allemaal redelijk van de kaart waren en volgens mij heb ik de 0.00uur ook niet gehaald toen :) Ik weet ook niet meer welk park het was. Lekker nutteloos dit :)

Qua fijne parken: wij zitten elk jaar op een park in Hoenderloo met mijn familie. We hebben daar een groot huisje (12 personen) maar dat huis is echt heel fijn: schoon, mooi ingericht, fijne sfeer. Ik gok daarom dat de kleinere huisjes ook wel ok zijn.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Sep 2020 10:35

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Wij zijn dan met z'n zessen inclusief de kinderen, en ik wil een achtpersoonshuisje. Kids allebei een eigen kamer. Hof van Saksen is inderdaad mooi, maar daar ben ik al een keer geweest, dus iets anders zou leuk zijn. Hoenderloo ga ik eens checken!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2020 10:39

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Wij hebben het weleens gedaan. Kinderen sliepen om 10h en de vriendin die we meehadden ook dus toen zaten we om 12h lekker met z’n tweeen aan de bubbels. Ik vond het wel leuk, het maakt op die manier je O&N niet echt anders dan thuis ofzo. Je kan wel lekker met je champagnekater het zwembad in de volgende ochtend.
Land van Bartje zaten wij toen, die hebben mooie boerderijwoningen.
<<

Anoniem316

Bericht 09 Sep 2020 10:39

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Oh en ik weet niet of het een optie is; maar op Ameland heb je wellness vila's (Klein Vaarwater). Met een zwembad enzo. Ook een aanrader.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Sep 2020 10:42

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Caulfield schreef:Wij hebben het weleens gedaan. Kinderen sliepen om 10h en de vriendin die we meehadden ook dus toen zaten we om 12h lekker met z’n tweeen aan de bubbels. Ik vond het wel leuk, het maakt op die manier je O&N niet echt anders dan thuis ofzo. Je kan wel lekker met je champagnekater het zwembad in de volgende ochtend.
Land van Bartje zaten wij toen, die hebben mooie boerderijwoningen.


Daar zat ik net naar te kijken toevallig, ziet er mooi uit ja!
❤ 7 juni 2018
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 09 Sep 2020 10:58

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Voorheen had je vuurwerkvrije parken, weet natuurlijk niet hoe dat nu zit met de nieuwe regels. Maar daar zitten dan vaak mensen met honden / mensen die bang zijn voor vuurwerk etc.
Omgeving is natuurlijk ook wel handig om over na te denken. In december is het aan de kust (voor mijn idee) qua wind altijd minder fijn en in het bos ben je dan wat beschermder mocht je een wandeling oid willen maken. Kijken naar faciliteiten op het park (binnenzwembad, bowling, binnenspeeltuin, restaurant) en eventuele dingen die je kan doen in de buurt die binnen zijn als musea.
Mocht je nog kortingscodes nodig hebben, geef een gil ;)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Sep 2020 12:18

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Wij zijn een keer naar een park van ik dacht Landal bij Julianadorp geweest. Dat was echt prima. Je mocht er overigens wel vuurwerk afsteken (hebben wij ook gedaan).
Dag erna nieuwjaarsduik in de zee!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 09 Sep 2020 12:57

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

https://www.villapark-eureka.nl/

Dit vind ik een heel leuk park, mooie omgeving, lekker rustig en super vriendelijke mensen. Niet splinternieuw, maar ook zeker geen oude troep.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Sep 2020 15:21

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Een aantal opties valt al af, is niet beschikbaar dat weekend of alleen kleinere huisjes. Heb nu Land van Bartje voorgesteld aan m'n schoonmoeder, even kijken wat ze ervan vindt.
❤ 7 juni 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Sep 2020 15:34

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Grappig, ik heb op één jaar na álle Oud & Nieuws in mijn hele leven op een vakantiepark gevierd.
Laten we zeggen dat het een zeer langlopende familietraditie is.

Echt tips heb ik niet; de laatste jaren zitten we in het eigen vakantiehuisje van mijn ouders (heel leuk park, maar ik weet niet zoveel over de huurhuisjes) en daarvoor wel in andere parken, maar dat is al vrij lang geleden, dus of je daar nog iets aan hebt weet ik niet.

Wij deden ook nooit zoveel met de activiteiten op het park met Oud & Nieuw, ja heel vroeger toen ik op de middelbare school zat gingen we een aantal jaar naar een park in Borger (Roompot Bospark Lunsbergen is dat nu) die een tijdlang een heel leuk feest hadden met Oud & Nieuw, maar dat werd steeds minder drukbezocht en steeds minder leuk. En toen vierden we het maar weer gewoon onder elkaar in het huisje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Sep 2020 15:42

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Ja ik. Afgelopen jaar nog. Er was een grote vuurwerkshow op het park en je mocht zelf ook wat afsteken. Ik zat echter warm binnen met een slapende baby toen de rest naar het vuurwerk ging kijken. Ik vond het top. Toch er even uit, en lekker knus. Er was ook een speciaal oudjaar buffet diner en nieuwjaars ontbijt. Was ook leuk. Voelde toch feestelijker dan met zijn drieën thuis.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 09 Sep 2020 16:23

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

De Scheleberg in Ede/Lunteren heeft oa mooie 8 persoon villa's, sommige met sauna en/of jacuzzi. Is een vrij nieuw park en ik vind de omgeving (Veluwe) er erg mooi.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Sep 2020 16:48

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Oeh oud en nieuw inluiden met champagne in de jacuzzi klinkt mij ook wel goed in de oren. Alleen met schoonfamilie dan niet zo persé (hoewel ik daar zelf geen moeite mee zou hebben).
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Sep 2020 19:49

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Klinkt goed, Vajen, maar ik zag geen huisjes met vier slaapkamers voor oud & nieuw!

Maar er is geboekt hoor, we gaan naar Land van Bartje! Mooie omgeving en op het park is ook veel te doen voor de kinders, dus helemaal prima!
❤ 7 juni 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Sep 2020 22:48

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Wij waren afgelopen oud en nieuw op strandpark de Zeeuwse kust. Ik vond het leuker dan thuis maar we kenden veel mensen via mijn ouders en we gingen met z'n allen buiten bbqen en dat was gewoon super gezellig. Vuurwerk naast het park afgestoken en dat was ook leuk om eens in een andere omgeving te doen.

Ik vind dat in de winter sowieso een gezellige plek om te zijn en mijn kinderen zijn dol op het park.
R. 2013
D. 2016
<<

Dionne1980

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 18 Sep 2020 10:22

Bericht 18 Sep 2020 12:16

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Vakantiepark Boomhiemke is een geweldig park! Dichtbij de vuurtoren. Dus echt een eilandgevoel!
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 29 Sep 2020 13:22

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Wij deden dat jaren..

Laatste jaren gingen wij naar slagharen.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 19 Okt 2020 19:57

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Wij zijn onlangs naar Buitengoed De Leistert geweest, ook erg leuk park met veel speeltuinen mooie luxe huisjes :)
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 19 Okt 2020 21:26

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Landal in Valkenburg (Limburg) is ook een heel mooi park en Valkenburg is prachtig versierd in die tijd. Ik weet natuurlijk niet of je zo ver naar het zuiden wil afreizen :-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 26 Okt 2020 13:09

Re: Met oud & nieuw naar een vakantiepark

Pineco schreef:Landal in Valkenburg (Limburg) is ook een heel mooi park en Valkenburg is prachtig versierd in die tijd. Ik weet natuurlijk niet of je zo ver naar het zuiden wil afreizen :-)


Exact dit! Wij zijn vorig jaar met kerst in Landel de Cauberg geweest en zowel het park als Valkenburg is dan zo intens mooi :heart: Echt prachtig!
Wat als het lukt

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers