Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 37: what’s up?

<<

Anoniem313

Bericht 07 Sep 2020 19:37

Week 37: what’s up?

Ik heb weer overzicht nodig mensen, dus ik maak een lijstje.

Ma: werken, met ziek kind thuis. Vanavond boksen.
Di: werken, met ziek kind thuis. ‘s Avonds hardlopen.
Wo: vrij. Hopelijk boksen. Voor de kinderen zorgen.
Do: werken, ‘s avonds Netflix.
Vr: werken, hopelijk boksen, boodschappen bij m’n vrolijke lokale boeren ophalen.
Za: kinderen naar de sportclubjes, ‘s avonds borrelen met vriendinnen.
Zo: hardlopen en chillen. Borrelen bij vrienden.
Laatst gewijzigd door Anoniem313 op 07 Sep 2020 21:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Sep 2020 19:40

Re: Week 37: what’s up?

Ik vind het wel leuk om te lezen hoor maar is dit echt de enige plek waar jullie deze planning opschrijven dan?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Sep 2020 19:41

Re: Week 37: what’s up?

Hee week 37, eindelijk. De gordijnen die ik weken geleden heb besteld zijn eindelijk klaar.

Hoogtepunt van de week waarschijnlijk, een bezoekje aan de Kwantum.

Tenzij ik ga bevallen. Dan is dat het hoogtepunt.

?
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Sep 2020 19:41

Re: Week 37: what’s up?

Lot schreef:Ik vind het wel leuk om te lezen hoor maar is dit echt de enige plek waar jullie deze planning opschrijven dan?


Nee m'n (Google) agenda ook uiteraard. Maar ik vind 't wel altijd leuk om even samen te vatten en te lezen van anderen!
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 07 Sep 2020 19:42

Re: Week 37: what’s up?

Ma: geen plannen
Di: sollicitatiegesprek en als ik het red (en niet te gaar ben van het gesprek) misschien nog naar naailes
Woe: Buikfoto van mijn beste vriendin maken
Do: Zoomcall voor een fotoshoot en savonds tweede proefles spinning
Vrij: Nog niks
Za: koffers pakken
Zo: 's ochtends fotoshoot en smiddags komt andere beste vriendin en vriend langs
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Sep 2020 19:44

Re: Week 37: what’s up?

Ik heb een agenda Lot!

Ma: ziek thuis. Coronatest gedaan. Op de bank huilend m’n boeken gelezen voor studie vrijdag
Di: ziek thuis, uitslag afwachten van de test
Wo: hopelijk weer werken
Do: werken
Vr: hele dag studie in Ede
Za: nog niks
Zo: nog niks

Beetje karige week. Hopelijk knap ik snel op en dan vul ik m’n weekend ook nog.
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Sep 2020 19:47

Re: Week 37: what’s up?

Vandaag thuis gewerkt en een Corona test gedaan.

Din: ook nog thuis werken

Woe: hopelijk een negatieve test uitslag zodat ik weer naar buiten kan. Wel zo handig met een thuiswerkende man en 2 kinderen een halve dag thuis.

Don: afhankelijk van de test weer werken. Hopelijk op kantoor. Einde dag een kennismakingsgesprek met de juf van de oudste.

Vrij: geen plannen

Zat: borrelen met een paar bevriende gezinnen (ook afhankelijk van de test natuurlijk)

Zon: schoonouders op visite

Geen spannende dingen dus.



UN, hoe ging jouw test? Viel het je mee of tegen?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Sep 2020 19:49

Re: Week 37: what’s up?

Beterschap en hopelijk valt de uitslag mee, Ooh La La en Urban Naked. Sowieso ivm corona maar ook qua beetje weer plannen maken deze week want zo te zien ligt je leven dan best even stil en dat lijkt me behoorlijk onhandig.
Let's discover the world together.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 07 Sep 2020 20:08

Re: Week 37: what’s up?

Maandag: vanuit thuis werken en de boodschappen worden hopelijk zo bezorgd.

Dinsdag: op kantoor werken en ‘s avonds oudergesprek met de leerkracht van de oudste via Teams.

Woensdag: boodschappen met de jongste, cadeautje voor kinderfeestje kopen, hockeytraining oudste + proeflesje jongste. In de avond zelf sporten.

Donderdag: vanuit thuis werken en in de avond sporten.

Vrijdag: naar de kapper, oudste heeft een kinderfeestje in de middag en in de avond ga ik borrelen met een vriendin.

Zaterdag: zwemles oudste. Bij mijn ouders eten.

Zondag: Efteling
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Sep 2020 20:16

Re: Week 37: what’s up?

Vanmorgen met een vriendin in het bos gaan wandelen, boodschappen gedaan, naar de pluktuin geweest en na het eten nog een rondje gelopen.
Morgen saucijzenbroodjes maken voor traktatie op mn werk nog voor mn verjaardag, 's middags massage en 's avonds wandelen.
Woe: Eerste dag werken weer na de vakantie en 's avonds bij een vriend eten.
Do: Werken en 's avonds netflix.
Vrij: Wenkbrauwen laten doen, thee drinken bij vriendin en 's avonds met 2 collega's uit eten.
Za: Boodschappen en 's avonds borrelen met oud collega.
Zo: Nog geen plannen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Sep 2020 20:16

Re: Week 37: what’s up?

Vandaag: gewerkt en vanmiddag deel 1 van het examen voor m'n studie gedaan.
Morgen: werken en deel 2 van het examen, ik stress me een ongeluk daarvoor. Wordt pittig.
Woensdag: misschien naar peutergym met N en verder weet ik het nog niet.
Donderdag: werken
Vrijdag: derde poging om met Teun en haar tweeling naar de geitenboerderij te gaan. 's Avonds met m'n vriend en dochter waarschijnlijk even naar een foodfestival in onze woonplaats.
Zaterdag: met twee vriendinnen naar het foodfestival.
Zondag: geen plannen
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem326

Bericht 07 Sep 2020 20:19

Re: Week 37: what’s up?

Wat extra balen nu als je ziek kind hebt of zelf niet fit bent. Dan loopt je hele planning in de soep.

Ma: fysiek werkoverleg in de bieb, middag thuiswerken
Di: hele dag thuiswerken
Woe: ochtend thuiswerken, middag vrij. Met de kinderen knutselen. Avond: online bijeenkomst klassenouders
Do: hele dag thuiswerken, kinderen bso en bij mijn ouders eten. Ik heb in de namiddag een afscheidsborrel van participatieraad in horecagelegenheid
Vrij: ochtend werken, middag met zoon naar kinderarts, daarna met kinderen en mijn moeder naar Limburg, weekendje weg
Za: weekend Limburg
Zo: weekend Limburg
<<

Anoniem307

Bericht 07 Sep 2020 20:19

Re: Week 37: what’s up?

Ma t/m vrij werken.

En verder helemaal niets.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 07 Sep 2020 20:33

Re: Week 37: what’s up?

Maandag: verlof, maar toch nog iets voor m’n werk gedaan. Nieuw rijbewijs aangevraagd.
Dinsdag: verlof. In de ochtend PT, in de middag naar de chiropractor
Woensdag: verlof & geen plannen. Waarschijnlijk spullen inpakken voor vakantie
Donderdag: verlof & geen plannen
Vrijdag: in de middag vertrekken naar een Landal-park in Limburg voor een weekje vakantie

Agnes succes! Ben benieuwd welke fotograaf.
Succes en sterkte UN & Ooh la la & succes Bliss!
Spannend Marin, bij jou kan het elk moment beginnen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 07 Sep 2020 20:54

Re: Week 37: what’s up?

Ik heb ook gewoon een agenda, maar door het hier nog even op te schrijven heb ik alles weer even fijn op een rijtje of zo.

Maandag - thuis werken
Dinsdag - op school werken
Woensdag - heb ik vrij en man hoeft maar een paar uurtjes te werken dus we gaan vast wel even wat leuks doen of lunchen oid
Donderdag - thuis werken en boodschappen doen
Vrijdag - naar muziekles met zoontje, wat dingetjes in huis doen en wat was wegwerken
Zaterdag + zondag - nog geen plannen

Beetje saaie week haha. Al zal er voor het weekend vast wat bijkomen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Sep 2020 20:55

Re: Week 37: what’s up?

Dat klinkt zielig UN, huilend bezig in je boek.

Hopelijk is iedereen snel weer fit en negatieve corona tests.

Vandaag: geen plannen, lekker rond huis gerommeld met L.
Morgen: ochtend samen met L naar mijn zusje, tijdens L zijn middagslaap wat werk voorbereiden, avond sporten.
Woensdag: werken de hele dag, avond geen plannen.
Donderdag: werken en op tijd naar huis want online oudergespesprek, in de avond sporten.
Vrijdag: werken de hele dag, avond geen plannen.
Zaterdag: in de ochtend moet S weer voor de eerste keer dansen en de rest van het weekend hebben we nog geen plannen..dus waarschijnlijk zullen we nog wel gaan helpen slopen in het nieuwe huis van mijn zusje.
Oh zondagochtend heeft vriend de laatste training voor de kwart triatlon die hij volgende week gaat (proberen) te doen.

Fijne week allemaal!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Sep 2020 20:56

Re: Week 37: what’s up?

Lot schreef:Ik vind het wel leuk om te lezen hoor maar is dit echt de enige plek waar jullie deze planning opschrijven dan?

Waar ik het zo uitschrijf wel ja. Vind dit ook wel prettig overzicht geven zo.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Sep 2020 21:04

Re: Week 37: what’s up?

Vandaag; werken, vanavond voor het eerst mee getraind met de loopgroep.
Morgen; paar uurtjes extra werken, verder lekker thuis rommelen.
Woensdag; werken, En het is onze trouwdag, dus 's avonds een gebakje eten.
Donderdag; werken.
Vrijdag; geen plannen. Aanrommelen in huis.
Zaterdag; 's morgens hardlopen, verder geen plannen.
Zondag; Bij goed weer 's morgens boswandeling en 's middags verjaardag van m'n zwager.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Sep 2020 21:05

Re: Week 37: what’s up?

Ik hoor net van Teun dat de geitendate niet door kan gaan. ? Misschien dat ik zelf sowieso nog wel ga. Als iemand mee wil: let me know! ?
❤ 7 juni 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Sep 2020 21:33

Re: Week 37: what’s up?

Hele week overdag werken..

Maandagavond: rondje van 8.4 kilometer gewandeld met de buurvrouw en heel veel gekletst

Dinsdag: moeder jarig, eerste verjaardag zonder mijn vader. Daar Chinees eten en koffie drinken

Woensdag en donderdag geen speciale plannen. Afhankelijk van weer rond je lopen of fietsen

Vrijdagavond: met trein naar Rotterdam, extra hotelovernachting omdat ik ivm meerdere NS werkzaamheden op mijn route anders op zaterdag zo idioot vroeg weg moet en dan eerste deel van mijn programma nog niet ga halen.

Zaterdag: Rotterdam:
Genieten van ontbijt-buffet
corona-proof editie van de Dag van de Architectuur in combinatie met Open Monumentendag. Tijdsloten en kleine groepjes.
10.00 uur rondleiding Arminius
11.00 uur buitenkant Chabot museum en vandaar met excursiebus naar de Van Nellefabriek voor rondleiding.
15.00 uur rondleiding HAKA gebouw.
Daarna kijken wat er in de buurt is en lopend naar de Afrikaanderbuurt voor individuele wandeling met plattegrondje langs nieuwe streetart / muurschilderingen van het Pow Wow festival bekijken.

Zondag: uitslapen in mijn luxe hotelkamer met uitzicht op de stad vanaf de Wilhelminapier. Ontbijt buffet
12.00 rondleiding Elevatorhuis
14.00 uur mini college in het Belasting- en Douanemuseum en museum bekijken
15.30 uur Fenix loods
Daarna nog kijken welke gebouwen er nog meer toegankelijk zijn of bij mooi weer terras van bv Hotel New York. En per trein terug naar huis
Laatst gewijzigd door rapa nui op 07 Sep 2020 21:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Sep 2020 21:43

Re: Week 37: what’s up?

Wat een leuke uitgebreide Rotterdam trip Rapa Nui.
En gefeliciteerd met je moeder alvast. Kan me voorstellen dat het een dubbele dag zal zijn. Hoe is het met jullie?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 07 Sep 2020 21:46

Re: Week 37: what’s up?

Lot schreef:Ik vind het wel leuk om te lezen hoor maar is dit echt de enige plek waar jullie deze planning opschrijven dan?


Ja en als mensen dan vragen of ik iets leuks met ze wil doen zeg ik ‘wacht even, moet op het Yesforum checken of ik kan die dag!’

Nee hoor, ik heb een online agenda. Maar door het even zo neer te tikken weet ik het allemaal weer en dat geeft me de illusie van controle.

Beterschap aan alle zieken en test-ondergaanders! En hup baby-Marin!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Sep 2020 21:49

Re: Week 37: what’s up?

Ik bedoelde meer dat Caufield zei dat ze overzicht nodig had. Maar misschien geeft én én juist overzicht. Agenda en opschrijven (en je doet het ook voor de interactie denk ik).

Ik heb sinds kort de structuurjunkie planner en dat werkt wel echt fijn qua overzicht!

Zal ik ook maar even meedoen dan:
Ma: werken
Di: vrij met zoontje, fysio, lunchen bij zus
Wo: werken
Do: vrij, op pad met zoontje en oppassen op baby neefje
Vr: werken
Weekend nog geen plannen voor nu.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Sep 2020 21:51

Re: Week 37: what’s up?

Haha Caufield. Herken ik wel. In hele drukke weken ging ik soms een extra excel maken met wat ik wanneer moest doen en dan dacht ik dat me dat rust gaf.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Sep 2020 22:17

Re: Week 37: what’s up?

Marin schreef:Wat een leuke uitgebreide Rotterdam trip Rapa Nui.
En gefeliciteerd met je moeder alvast. Kan me voorstellen dat het een dubbele dag zal zijn. Hoe is het met jullie?


Wisselend. Met mij wel goed maar ik vind het soms wel zwaar om hele tijd luisterend oor voor mijn moeder te zijn, praktische dingen te moeten regelen en ik kan er niet zo goed tegen dat ze mijn uitstapjes en zo wat afkeurt / ga je al weer weg? Logischerwijs moet ze enorm wennen aan alleen zijn, voelt ze zich eenzaam en verlaten. En ze begrijpt echt niet dat ik zomaar naar Rotterdam ga en dit soort dingen doe. En eigenlijk vind ze ook niet dat dat nu al hoort.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers