Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat moet hij aan?

<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 04 Nov 2013 20:52

Re: Wat moet hij aan?

dat dacht ik dus ook Lady.
Is het geen oplossing om hem de volgende ochtend te halen?
helemaal prettig voor R.avi!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 04 Nov 2013 21:26

Re: Wat moet hij aan?

heb niet alle reacties gelezen, maar de Hema had er pas ook 1 in de folder of mail staan voor in de aanbieding 27,-
Wij deden S in zijn slaapgoed in de voetenzak van de MC of nu in een slaapzak met uitsparing voor de autogordel en evt een dekentje.
http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_33351410
Denk dat ik morgen ook even ga kijken of hij hier nog is bij de Hema, je krijgt deze week ook stickers met 15 en 20% korting in de bus.
December 2009
juli 2012
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 04 Nov 2013 21:48

Re: Wat moet hij aan?

-Ieniemienie- schreef:Ik heb er ook een van de prenatal.
Een hele warme fleece winter slaapzak.
Met afritsbare mouwen, en een gat voor de autostoel.
Ideaal!
Afbeelding

Deze hebben wij ook, ideaal. maar goed ik zou het anders met een dekentje doen.
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 04 Nov 2013 21:59

Re: Wat moet hij aan?

Ik voel me echt een nerd :nerd: , ik wist niet eens dat er zulke slaapzakken bestaan. Had me echt heel handig geleken in de maxi cosi.
Afbeelding


Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 04 Nov 2013 22:22

Re: Wat moet hij aan?

Tweeling schreef:Ik voel me echt een nerd :nerd: , ik wist niet eens dat er zulke slaapzakken bestaan. Had me echt heel handig geleken in de maxi cosi.

Kan ook in de vervolgstoel ;)
December 2009
juli 2012
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Nov 2013 23:05

Re: Wat moet hij aan?

Ik deed N. haar berenpak aan (soort skipak), mijn moeder zorgde ervoor dat ze haar pyjama al aan had. Scheelde mij weer werk. Als ik geen berenpak mee had deed ik een warme deken over haar heen, auto is toch zo warm.

Had trouwens de eerste maanden ook nog zo'n wikkeldoek in de mc die vast kon gemaakt worden.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 04 Nov 2013 23:21

Re: Wat moet hij aan?

Swampy schreef:dat dacht ik dus ook Lady.
Is het geen oplossing om hem de volgende ochtend te halen?
helemaal prettig voor R.avi!


Denk niet dat de boobs van Caroow dat erg leuk vinden. Oké ze kan kolven maar dat zou ik meer moeite vinden. Daarbij kan het ook best zijn dat haar schoonmoeder zelf moet werken de volgende dag.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 05 Nov 2013 00:27

Re: Wat moet hij aan?

Bij de Hema zijn de 'autoslaapzakken' nu inderdaad in de reclame, die zijn volgens mij ook lekker warm voor de winter.

Ik kan me voorstellen dat het niet handig is om hem te laten logeren vanwege de borstvoeding, anders zou dat natuurlijk een nog comfortabelere oplossing zijn.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 05 Nov 2013 00:34

Re: Wat moet hij aan?

Mamsie schreef:
Swampy schreef:dat dacht ik dus ook Lady.
Is het geen oplossing om hem de volgende ochtend te halen?
helemaal prettig voor R.avi!


Denk niet dat de boobs van Caroow dat erg leuk vinden. Oké ze kan kolven maar dat zou ik meer moeite vinden. Daarbij kan het ook best zijn dat haar schoonmoeder zelf moet werken de volgende dag.


Ik zou het zelf ook niet eens willen, schoonouders/ ouders vragen ook niet om een kindje en weer terug te gaan in de tijd. Wij vinden het persoonlijk prettiger dat N. gewoon thuis bij ons slaapt en als wij er echt een keer uitwillen dat ze dan uit logeren gaat. Vind het eigenlijk ook vrij opmerkelijk zoiets aan te dragen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Nov 2013 02:23

Re: Wat moet hij aan?

Mijn nichtje slaapt al daar dus ik wil daar niet met hem ook nog slapen. Zonder hem gaat niet, ik heb geen zin om te kolven midden in de nacht.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem331

Bericht 05 Nov 2013 09:00

Re: Wat moet hij aan?

Zo'n slaapzak is toch een prima oplossing?
Ben je niet handig met naald en draait? Je kunt ze ook makkelijk zelf maken.
De een haalt zijn kind in de nacht op omdat hij moet werken, een ander doet dat omdat die gene op visite is.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 05 Nov 2013 09:13

Re: Wat moet hij aan?

Ik vind de kwaliteit van de combisleepr wel echt goed hoor! Heb er ook 1 via marktplaats gekocht.ideaal ding !
<<

Anoniem124

Bericht 05 Nov 2013 09:38

Re: Wat moet hij aan?

CCC schreef:
Mamsie schreef:
Swampy schreef:dat dacht ik dus ook Lady.
Is het geen oplossing om hem de volgende ochtend te halen?
helemaal prettig voor R.avi!


Denk niet dat de boobs van Caroow dat erg leuk vinden. Oké ze kan kolven maar dat zou ik meer moeite vinden. Daarbij kan het ook best zijn dat haar schoonmoeder zelf moet werken de volgende dag.


Ik zou het zelf ook niet eens willen, schoonouders/ ouders vragen ook niet om een kindje en weer terug te gaan in de tijd. Wij vinden het persoonlijk prettiger dat N. gewoon thuis bij ons slaapt en als wij er echt een keer uitwillen dat ze dan uit logeren gaat. Vind het eigenlijk ook vrij opmerkelijk zoiets aan te dragen.

Beetje opemerkelijk dit aan te dragen? Beetje overdreven, niet?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Nov 2013 13:30

Re: Wat moet hij aan?

Inderdaad, zo krom is mijn gedachtengang toch niet? Als ik kijk naar mijn ouders en schoonouders dan hebben ze liever dat hun kleinkind blijft slapen (lees: dat vinden ze geweldig!) dan dat hij 's nachts nog opgehaald wordt.

Caroow, ik wist niet dat je nog BV geeft en dat je nichtje daar ook al slaapt. Ik snap je keuze dan beter. Hopelijk heb ke wat aan te overige tips hier.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem7

Bericht 05 Nov 2013 13:39

Re: Wat moet hij aan?

CCC schreef:
Mamsie schreef:
Swampy schreef:dat dacht ik dus ook Lady.
Is het geen oplossing om hem de volgende ochtend te halen?
helemaal prettig voor R.avi!


Denk niet dat de boobs van Caroow dat erg leuk vinden. Oké ze kan kolven maar dat zou ik meer moeite vinden. Daarbij kan het ook best zijn dat haar schoonmoeder zelf moet werken de volgende dag.


Ik zou het zelf ook niet eens willen, schoonouders/ ouders vragen ook niet om een kindje en weer terug te gaan in de tijd. Wij vinden het persoonlijk prettiger dat N. gewoon thuis bij ons slaapt en als wij er echt een keer uitwillen dat ze dan uit logeren gaat. Vind het eigenlijk ook vrij opmerkelijk zoiets aan te dragen.

Is het voor een kindje niet veel onrustiger om midden in z'n diepe slaap gewekt te worden (voor hem midden in de nacht), in een autostoel gezet te worden, de kou in, een autorit, weer de kou in en in een eigen bedje? En en nog maar zien of hij kan slapen? Dan is het -vanuit je kind gezien- toch veel logischer om te vragen of hij een nachtje mag logeren? Logisch dat je je (schoon)ouders niet wilt opzadelen met kinderen, maar met vrágen of R. mag blijven logeren lijkt me niks mis, het lijkt me ook niet dat Caroows schoonouders haar dan hun leven lang kwalijk zullen nemen. Ze zullen de vraag heus wel begrijpen en daar dan vanzelf wel een ja of nee op antwoorden.
Laatst gewijzigd door Anoniem7 op 05 Nov 2013 13:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem124

Bericht 05 Nov 2013 13:40

Re: Wat moet hij aan?

Lady schreef:Inderdaad, zo krom is mijn gedachtengang toch niet? Als ik kijk naar mijn ouders en schoonouders dan hebben ze liever dat hun kleinkind blijft slapen (lees: dat vinden ze geweldig!) dan dat hij 's nachts nog opgehaald wordt.

Caroow, ik wist niet dat je nog BV geeft en dat je nichtje daar ook al slaapt. Ik snap je keuze dan beter. Hopelijk heb ke wat aan te overige tips hier.

Eens hoor lady, onze tweeling is laatst ook voor t eerst een keer blijven logeren omdat dat Savonds wakker maken zo zielig was. We hadden de afspraak dat als ze wakker zouden worden snachts en zouden schrikken ofzo ik ze direct zou komen halen. Maar date as niet nodig, ze werden lekker uitgerust wakker de volgende dag.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Nov 2013 15:10

Re: Wat moet hij aan?

Caroow, ik zie net in het aanbiedingentopic dat de slaapzakken bij de Zeeman in de aanbieding zijn! Misschien leuk om te kijken of het wat is? Geen idee hoe duur ze zijn verder..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem162

Bericht 05 Nov 2013 15:17

Re: Wat moet hij aan?

Ik was net nog bij Zeeman Caroow, daar hing ook zo'n slaapzak die je gewoon in de autostoel kunt gebruiken. Die ik zag was 15 euro, geen idee verder of het in de aanbieding is, ik kwam voor wat anders.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Nov 2013 19:06

Re: Wat moet hij aan?

Hij zou eigenlijk zodra hij geen nachtvoeding meer zou krijgen daar gaan slapen. Maar doordat mijn schoonzusje ging scheiden heeft zij ook oppas nodig. R slaapt nu tot wij komen op de arm bij een van mijn schoonouders (want boven ligt nichtje en die wordt wakker als hij zou gaan huilen) en als wij er zijn wachten we tot hij wakker wordt voor zijn laatste voeding, dat geef ik hem 1 borst en gaan we snel naar huis, thuis krijgt hij de tweede en dan leg ik hem in bed.

Het is verre van ideaal, en we proberen allebei ook vaak te snipperen op deze dagen, maar ik moet helaas 2 avonden per week verplicht werken en dat valt dus 2 van de 3 weken een avond samen met mijn vriend.


Ik ben wel heel blij met alle tips van de slaapzakken, dat is zeker een goede oplossing! Ik ben nog in dubio welke ik ga kopen, maar het 'wat moet hij aan-probleem' is iig opgelost.
R. 2013
D. 2016
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 05 Nov 2013 22:07

Re: Wat moet hij aan?

Bij onze Hema was hij niet meer en online is ie ook uitverkocht :(

Bij Prenatal is ie ook niet op voorraad. Ik was ondertussen ook ff op marktplaats a an het kijken... maar die combi sleeper little company is dat 1 maat?
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Anoniem16

Bericht 05 Nov 2013 22:08

Re: Wat moet hij aan?

Mijn gedachte was ook meteen waarom maken jullie hem wakker laat toch lekker liggen. Maar dat is idd helaas niet altijd een optie natuurlijk. En zo'n klokje rond opvang?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Nov 2013 22:30

Re: Wat moet hij aan?

Dat is zo duur Printje, dan kan ik nog beter minder gaan werken. Ik hoop dat over een tijdje R wel daar kan slapen, desnoods samen met ons.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem123

Bericht 06 Nov 2013 08:56

Re: Wat moet hij aan?

Ah caroow, wat vervelend zo. Nu zou het nog wel gaan maar hij word ook ouder en groter en dit is dan geen fijne situatie.

Ik heb jarenlang elke dinsdagavond bij mensen thuis opgepast tot 00:30. Is het een idee om ook zo iemand te vinden? Dat je een oppasmeisje thuis hebt.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 09 Nov 2013 16:37

Re: Wat moet hij aan?

Hier hebben ze de slaapzakken van de Hema nog volop, maar heb hem toch laten hangen.
Vond het gat voor het autostoeltje maar op een vreemde plek zitten..
Zat denk ik op een 30cm vanaf de onderkant, de beentjes zullen dus dubbelgevouwen moeten worden als je hem gebruikt in het autostoeltje en je houdt een enorme prop over achter het ruggetje..
December 2009
juli 2012
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers