Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat maakt jou vandaag blij? #2

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Aug 2021 10:33

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Oh wat tof Tauriel! Dat zijn van die dingen die we veel te weinig doen!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 13 Aug 2021 10:42

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat gaaf Tauriel!

Ik ben heel blij dat we zo'n fijne vakantie hebben en ik deze keer nauwelijks moeite heb gehad met uit mijn hoofd komen en te ontspannen. Mijn werk was best druk en chaotisch de afgelopen tijd en ik was enorm toe aan vakantie, dat de verwachte hoofdpijn etc aan het begin van mijn vakantie is uitgebleven is erg fijn. We hebben zoveel leuke dingen gedaan. Volgende week begint werk etc weer, maar vandaag zijn we lekker nog een dagje naar het strand 🎉
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 13 Aug 2021 10:44

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Fijn Lilou!

Tauril: dat hebben wij ook gedaan! Ze vonden het heel bijzonder en hebben beide ook wat vallende sterren gezien.
<<

Anoniem325

Bericht 13 Aug 2021 11:58

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat gaaf dat je dat hebt gedaan Tauriel. Als mijn dochter ouder is wil ik dat soort dingen ook doen met haar, lijkt me zo leuk.

Veel plezier Fantine!

Klinkt heel fijn Lilou, geniet nog even van je vakantie.

Ik ben vanochtend op mijn nieuwe werk geweest voor een soort van arbeidsvoorwaarden gesprek. Ik ga meer verdienen dan toen ik daar stopte, daar zeg ik geen nee tegen. Maar nog fijner is dat ik gewoon weer lekker aan de slag ga.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 13 Aug 2021 14:47

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Lekker Auxo! Gefeliciteerd.

Ik heb geluncht met een vriendin, haar dochter en mijn zoon en het was zo gezellig. Had haar al veel te lang niet gezien. De kindjes waren blij en vonden elkaar super lief en vriendin en ik konden uitgebreid bijpraten.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 13 Aug 2021 20:50

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Oh gaaf die vallende sterren!

Mijn oudste van 4,5 is vandaag voor het eerst in de Efteling geweest! We hadden de jongste bij mijn schoonouders gebracht en mijn moeder ook meegenomen, het was zo leuk! Ze is wel een paar keer helemaal hysterisch geworden op het moment dat we het karretje van een attractie in stapten, maar elke keer was ze na een halve minuut helemaal in de ban van elfjes, rode neuzen en uitzicht over de Efteling. Het onbekende en de harde muziek erbij vond ze erg spannend, maar achteraf vond ze alles zoooo leuk! De laatste keer dat ik geweest ben, is al een paar jaar terug en alleen met mijn vriend, dat was dus een heel ander bezoek. Nog nooit zo uitgebreid door het sprookjesbos geweest 😄Geweldig om die verwondering te zien bij je eigen kind 🥰
december 2016
juli 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Aug 2021 22:34

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Gefeliciteerd Auxo!

Niekske, wat leuk. Ik ben zelf echt nog nooit in de Efteling geweest en op de een of andere manier trekt het me ook niet. Met name denk ik door de verhalen over urenlange wachttijden. Misschien toch maar eens heroverwegen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 13 Aug 2021 23:58

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Niekske schreef:Oh gaaf die vallende sterren!

Mijn oudste van 4,5 is vandaag voor het eerst in de Efteling geweest! We hadden de jongste bij mijn schoonouders gebracht en mijn moeder ook meegenomen, het was zo leuk! Ze is wel een paar keer helemaal hysterisch geworden op het moment dat we het karretje van een attractie in stapten, maar elke keer was ze na een halve minuut helemaal in de ban van elfjes, rode neuzen en uitzicht over de Efteling. Het onbekende en de harde muziek erbij vond ze erg spannend, maar achteraf vond ze alles zoooo leuk! De laatste keer dat ik geweest ben, is al een paar jaar terug en alleen met mijn vriend, dat was dus een heel ander bezoek. Nog nooit zo uitgebreid door het sprookjesbos geweest 😄Geweldig om die verwondering te zien bij je eigen kind 🥰

Leuk hè die verwondering in die oogjes. Wij waren er vandaag ook. Zoon ging voor het eerst mee in de Python. Prachtig vond hij het dus aan het eind van de dag wilde hij nog een keer. Echt super leuke dag gehad en ondanks sommige wachttijden echt wel veel gedaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Aug 2021 06:52

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Ik vind de drukte en heftigheid ook echt de moeite waard als je die intense verwondering ziet 😍 wij zijn vorig jaar zomer geweest en ze hebben het er nog heel vaak over.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 14 Aug 2021 07:27

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat gaaf Tauriel! Wat een onvergetelijke ervaring voor je kinderen. Super!

Of de Efteling. Niet vergelijkbaar met een ander pretpark. Je kan ook naar de Winterefteling gaan, dat is helemaal magisch.
<<

Anoniem328

Bericht 14 Aug 2021 08:05

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat gaaf Tauriel. Wij zitten nog in Frankrjjk en gisteravond laat zagen wij ook de ene na de andere vallende ster. Stoel in de ligstand en genieten maar.

Niekske wat super tof. Die verwondering en het enthousiasme van kinderen vind ik zo ontroerend altijd. En wat knap van haar dat ze zoveel durfde!
<<

Anoniem328

Bericht 15 Aug 2021 10:21

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wij hebben zo'n heerlijke vakantie in Bretagne. Morgen zouden we naar huis gaan maar we hebben daar helemaal geen zin in. Dus we hebben gisteravond nog 3 dagen Normandie geboekt. Simpele camping maar pal aan het strand. Zo'n zin in en ik ben helemaal blij wakker geworden vanmorgen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Aug 2021 10:33

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat fijn, zo'n spontaan besluit! Geniet nog even lekker de komende dagen!

Ik was gisteren zo blij omdat ik met m'n vriend heb gesupt en dat was zo tof! Vorig jaar hadden we het ook al eens geprobeerd op een plas bij Nijmegen, maar het lukte niet eens om op dat board te gaan staan. Dus daar waren we een uur lang mee bezig. Achteraf waren dat gewoon heel slechte boards. Gisteren gingen we suppen op de rivier bij ons in de buurt en dat was een totaal andere ervaring! We konden meteen gaan staan en het wende best snel. Het was zo mooi daar, lekker zonnetje erbij en allemaal andere suppers, kanoërs en mensen in bootjes kwamen we steeds tegen. Echt leuk! Nu wel veel spierpijn haha, maar ik wil dit vaker doen!
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Aug 2021 10:56

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat heerlijk Olijfje! Geniet er nog even van!

Bliss, dat lijkt me ook supertof om nog eens te proberen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 15 Aug 2021 11:42

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat heerlijk Olijfje. Geniet ervan.

Klinkt als een hele leuke ervaring Bliss.

Hier weer lekker genoten van de zon tijdens het wandelen.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 15 Aug 2021 11:47

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Oh heerlijk toch wat langer weg Olijfje!

Leuk Bliss! Fijn gevoel dat het nu zo leuk was.

Ik ben blij omdat mijn verjaardag feestje heel gezellig was gisteren🥂 wel laat geworden haha en zo blij met cadeautjes en lieve kaartjes!🤗
<<

Anoniem331

Bericht 15 Aug 2021 12:54

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wij gingen vanmorgen suppen hier in de dorp in de vaart. Ik heb zelf 2 boards. Onze Stabij bleek dit zo leuk te vinden. Is veel ritjes met ons mee geweest, heerlijk!
Laatst gewijzigd door Anoniem331 op 15 Aug 2021 13:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem325

Bericht 15 Aug 2021 13:05

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Oh suppen lijkt me ook zo leuk om eens te doen!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Aug 2021 13:36

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Leuk Bliss! Board maakt inderdaad een enorm verschil en hij moet ook echt heel goed opgepompt zijn.

Ik heb zelf een sup en ben vanochtend met m’n hond naar de binnenstad gesupt (pokke-end haha). Maar jeetje.. wat een aandacht door m’n hond voorop! Al die toeristen in de rondvaartboten vonden het fantastisch 😅
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 15 Aug 2021 18:05

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Oh dat suppen ziet er altijd heel zen uit 🥰

Wij waren met vrienden uit lunchen en zijn daarna het terras op gegaan. De baby heeft zich voorbeeldig gedragen, was heerlijk!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 15 Aug 2021 20:59

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Ik ben in een hotel en heb vanmiddag heerlijk genoten bij het zwembad en net bij het diner. Nog even opladen voordat alle drukte weer losbarst.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 16 Aug 2021 01:54

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Ik heb gister na 1.5 jaar mijn beste vriend weer gezien! (Hij woont in België). We gingen naar Mamma Mia de musical in Antwerpen, ik ontmoette een van mijn eerste ‘girlcrushes’ Ann van den Broeck (dokter Iris van der Vijver van Spoed en de Belgische Belle in de tijd dat Chantal hier ‘onze’ Belle was).
En vandaag ben ik jarig ❤️
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 16 Aug 2021 08:54

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Gefeliciteerd ekiaam! 🎉 Klinkt als een geslaagde dag, gisteren.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 16 Aug 2021 10:01

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Gefeliciteerd Ekiaam!

Ik ben blij omdat ik nu vakantie heb! Lekker eerst een weekje thuis aanrommelen en volgende week gaan we een weekje naar Zeeland. Zoon is zo blij dat papa en mama ook eindelijk vakantie hebben. Hij heeft bedacht dat we naar de speelgoedwinkel moeten om een cementwagen te kopen zodat hij volgende week op het strand cement kan maken 🤭
10.04.17
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Aug 2021 10:57

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Hiep Hoera Ekiaam, fijn dat jullie elkaar weer gezien hebben.

Ik zit, na 1.5 jaar, eindelijk weer in de trein onderweg naar Disney!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers