Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat maakt jou vandaag blij? #2

<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 24 Jun 2021 09:09

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Leuk Exo! Nieuwe uitdaging is zo fijn!!

Ik wordt blij vandaag van mijn massage die ik gepland heb hier op vakantie!🤗
<<

Anoniem310

Bericht 24 Jun 2021 09:22

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

kippetje schreef:
Eloise schreef:Ik vraag me oprecht af hoe zoiets werkt. Je kunt toch prima in bed liggen en doen waar je zin in hebt, terwijl de ander aan het werk is?


Vind zelf de aanwezigheid van iemand in huis al minder fijn als dat je écht alleen thuis bent!

Ook als het je eigen vriend is? Dat is toch zeer vertrouwd (als het goed is?)
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 24 Jun 2021 09:28

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Eloise schreef:
kippetje schreef:
Vind zelf de aanwezigheid van iemand in huis al minder fijn als dat je écht alleen thuis bent!

Ook als het je eigen vriend is? Dat is toch zeer vertrouwd (als het goed is?)


Zeker! Helemaal als je 24/7 op mekaars lip (zou) zitten!😊
Vind het zelf echt wel fijn om huis bijv helemaal alleen voor mijzelf te hebben.
En kan mij goed indenken dat andere dit helemaal hebben als ze al 1.5 jaar thuis werken!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Jun 2021 09:29

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Vertrouwd is iets anders dan echt het huis even voor jezelf hebben. Vind ik ook heerlijk!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Jun 2021 09:41

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat goed Exo, gefeliciteerd!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem310

Bericht 24 Jun 2021 09:43

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Passen jullie je dan heel erg aan, aan je vriend als hij thuis is? Ik ga gerust een serie kijken of gamen, of een boek lezen, of wat dan ook, als hij er ook is, dat maakt me niks uit.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Jun 2021 10:23

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Pas me niet extreem aan, maar samen tv kijken is dan wel leuker. En soms wil je iets zien, wat je partner bijvoorbeeld niet wil zien.

Maar ik ontspan sowieso weinig in huis. Vind het knap als je dat kan met een gezin. Ik ben gewoon altijd bezig.
<<

Anoniem310

Bericht 24 Jun 2021 10:30

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Tabbie schreef:Pas me niet extreem aan, maar samen tv kijken is dan wel leuker. En soms wil je iets zien, wat je partner bijvoorbeeld niet wil zien.

Maar ik ontspan sowieso weinig in huis. Vind het knap als je dat kan met een gezin. Ik ben gewoon altijd bezig.

Maar je partner is dan toch aan het werk, dan gaat hij toch niet ineens bepalen wat jij kijkt of leest of doet?

En volgens mij had ze haar kinderen juist weggebracht, aangezien het een schooldag is vandaag.
Laatst gewijzigd door Anoniem310 op 24 Jun 2021 10:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 24 Jun 2021 10:30

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wij hebben vanochtend lekker ontbijt besteld en laten bezorgen en dat was een heel fijn begin van een werkdag :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jun 2021 10:35

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Ja ik vind het zeker anders voelen als we als gezin thuis zijn, of wanneer ik alleen met de kinderen ben of echt helemaal alleen zijn. Alleen al qua geluidsniveau joh maar ook qua alertheid.
En ik kan 's avonds prima op de bank ontspannen als we samen tv kijken en een wijntje drinken zoals gisteravond bijvoorbeeld, of samen op de steiger zitten doen we in de zomer veel en dan lezen we allebei een eigen boek of lezen wat op de telefoon bijv, heel ontspannend. Maar toch voelt het wel echt anders als je echt alleen thuis bent. Snap Gekkie helemaal daarin.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem310

Bericht 24 Jun 2021 10:37

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

De kinderen zijn op school. Het ging om haar vriend die voor het eerst weer naar kantoor mag.

Als je vriend op zijn thuiswerkplek zit te werken, dan kun je toch doen wat je wil als je kinderen er niet zijn en je niet hoeft te werken?

Ik snap niet waarom je dan niet in bed zou kunnen liggen, of een boek lezen, of je eigen serie kijken?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Jun 2021 10:47

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Oh heerlijk, alleen thuis zijn! Ik probeer dat echt een paar keer per maand te plannen. Jongste naar opa of het KDV, man aan het werk. En dan niets stilte om me heen, genieten!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 24 Jun 2021 10:49

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Mijn ultiem geluksmoment in de week is als ik in de douche sta en er is nog niemand thuis. Die rust, die stilte, heeeeeeerlijk!
30-04-2017
<<

Anoniem328

Bericht 24 Jun 2021 10:50

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Omdat alleen zijn soms hemels is. Het huis voor jezelf. Geen andere geluiden dan die van jezelf en de tv of wat dan ook.

Als je man thuiswerkt hoor je hem toch geregeld. Aan de telefoon, als hij naar de wc gaat, als hij komt eten, etc. En nee dat is niet erg! En ook met hem thuis kun je een serie kijkervaring, bankhangen wat dan ook. Maar het allerfijnst is soms een dag zonder die kleine tekenen van aanwezigheid. Is puur een gevoel.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 24 Jun 2021 10:52

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Eloise schreef:De kinderen zijn op school. Het ging om haar vriend die voor het eerst weer naar kantoor mag.

Als je vriend op zijn thuiswerkplek zit te werken, dan kun je toch doen wat je wil als je kinderen er niet zijn en je niet hoeft te werken?

Ik snap niet waarom je dan niet in bed zou kunnen liggen, of een boek lezen, of je eigen serie kijken?


Ligt eraan waar de thuiswerkplek is😉
En gaat er niet om wat je allemaal kan doen maar meer om "het" alleen zijn en zo voelen dat dat zo is!
<<

Anoniem310

Bericht 24 Jun 2021 10:56

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Haha ok, ik denk dat jullie een andere relatie hebben dan ik, want hier kunnen we elkaar heel goed met rust laten. Ik denk dat dit komt omdat we allebei behoorlijk introvert zijn.

Ik kan me niet goed voorstellen dat 1 persoon zo bepalend is in huis of dat je bijvoorbeeld altijd samen een serie moet kijken en nooit eens alleen (behalve dan dus als je 1x in de zoveel tijd alleen thuis bent).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Jun 2021 11:06

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Hier is de thuiswerkplek in de woonkamer.

Maar nee, ik kijk als vriend thuis is om te werken echt geen tv. Dan stoor ik hem met werken. En stofzuigen stel ik dan ook uit.

En een boek lezen heb ik al een jaar niet gedaan.

En oh, dan geef ik hem ook nog graag aandacht en zet ik voor twee man thee ipv een.

Ik denk dat je je altijd wel onbewust aanpas aan een ander. Heeft niets met op je gemak zijn te maken, dat heeft te maken met een bepaald respect naar elkaar.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jun 2021 11:19

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Olijfje schreef:Maar het allerfijnst is soms een dag zonder die kleine tekenen van aanwezigheid. Is puur een gevoel.


Ja! Juist als introvert persoon heb ik dit sterk. Ik raak als ik thuis ben met iemand ook wel in m'n bubbel maar toch minder dan wanneer ik helemaal alleen ben. Zegt niets over de relatie maar wel wat over m'n karakter. Daarom reis ik ook zo graag alleen. Niets ten nadele van m'n man, want ik reis ook graag met hem samen, en ook als gezin. Maar door alleen te zijn raak ik een diepere laag van ontspanning.
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 24 Jun 2021 11:21

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Wat goed Exo, fijn dat je er zoveel zin in hebt!

Heerlijk Gekkie.

Kippetje dat is ook fijn:)
⁠♡♡♡
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Jun 2021 11:58

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Ik ben echt nooit alleen thuis en dat vind ik zo af en toe juist heerlijk!

Op maandagochtend zijn de kinderen er niet, man werkt op zolder, maar dan voelt het nog steeds niet als echt alleen thuis. Hij komt dan toch in zijn pauzes naar beneden en zegt dan 'zit je nu nog op de bank?' Ja en? En als er niemand is voelt dat toch anders, krijg altijd het gevoel dat ik iets nuttigs moet doen (wat ik ook moet ivm huishouden, maar ja).
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 24 Jun 2021 12:07

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Het was een heerlijke ochtend!
Mijn man heeft veel telefonisch contact als hij aan het werk is of via Teams.
Dat maakt gewoon herrie en nu was het helemaal stil.

Exo, wat leuk dat je dat gaat doen zeg!
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 24 Jun 2021 12:14

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Gefeliciteerd Exo, super tof!
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Anoniem310

Bericht 24 Jun 2021 12:15

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Tabbie schreef:Hier is de thuiswerkplek in de woonkamer.

Maar nee, ik kijk als vriend thuis is om te werken echt geen tv. Dan stoor ik hem met werken. En stofzuigen stel ik dan ook uit.

En een boek lezen heb ik al een jaar niet gedaan.

En oh, dan geef ik hem ook nog graag aandacht en zet ik voor twee man thee ipv een.

Ik denk dat je je altijd wel onbewust aanpas aan een ander. Heeft niets met op je gemak zijn te maken, dat heeft te maken met een bepaald respect naar elkaar.

Dus jouw man zit pontificaal in de woonkamer, waardoor jij al anderhalf jaar niks kan doen in je eigen huis?

Werkelijk...
<<

Anoniem310

Bericht 24 Jun 2021 12:17

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Jip schreef:Ik ben echt nooit alleen thuis en dat vind ik zo af en toe juist heerlijk!

Op maandagochtend zijn de kinderen er niet, man werkt op zolder, maar dan voelt het nog steeds niet als echt alleen thuis. Hij komt dan toch in zijn pauzes naar beneden en zegt dan 'zit je nu nog op de bank?' Ja en? En als er niemand is voelt dat toch anders, krijg altijd het gevoel dat ik iets nuttigs moet doen (wat ik ook moet ivm huishouden, maar ja).

Ik krijg rillingen van zo'n opmerking, alsof je een slaaf bent. Ik zou dat zo niet trekken. Mijn man gunt het me juist als ik een vrije dag hebt en gaat dan lekker eten voor me halen van de markt, om maar iets te noemen, of zet voor mij een kop thee.

Ik krijg echt een naar gevoel bij die opmerking van je man, snap dat je je zo niet fijn voelt in je eigen huis :(
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 24 Jun 2021 12:20

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #2

Niet iedereen heeft de ruimte voor een andere werkplek hè.

Jip: Ik snap je gevoel helemaal, maar blijf maar een keer lekker op die bank zitten hoor! Hebben we allemaal een keer nodig.

En serieuze Eloise, dus als jij een vrije dag hebt en je man is aan het werk, gaat hij naar de markt om voor jou lekker eten te halen? Mss moeten jullie ook eens nadenken over je rol, dit klinkt niet echt chill voor hem. Ik zou het iig echt niet tof vinden als mijn man vrij is en hij dan verwacht dat ik mijn pauze wel even gebruik om zijn lunch te verzorgen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers