Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iets kwijt zijn

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Sep 2020 17:35

Re: Iets kwijt zijn

Dat die leidsters die moeder niet een joggingbroekje laten kopen bij zeeman, wat kost dat, €3? En een ouwe jas of vest van de kringloop, gewoon een buitenkloffie!
#teammaple🍁
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 08 Sep 2020 17:38

Re: Iets kwijt zijn

Dat dacht ik ook UN! Ze hebben hier altijd wel iets van reservekleding. Laten ze dat zo'n kind alsjeblieft aan doen.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2020 18:50

Re: Iets kwijt zijn

Ze hebben hier ook wel reservekleding, maar dat is niet voor kinderen van ouders die hun kind niet in 'fatsoenlijke' kleding naar het KDV brengen. Daar kan je toch niet aan beginnen als KDV, mooie kleding uit doen en dan aan het eind van de dag weer daarin naar huis, dat snap ik ook wel. Dan is het einde zoek.
Ze hebben het schijnbaar al vaker gezegd, maar moeders komt pertinent niet bij Zeeman (of ieder andere winkel met joggingbroeken ?) daar voelt ze zich veel te goed voor. Typetje.
Maar mijn vriendin die op een heel ander KDV werkt heeft ook regelmatig zulke verhalen hoor, heel jammer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Sep 2020 18:53

Re: Iets kwijt zijn

Oh wat vreselijk, Savi! Moet zeggen dat ik laatst wel baalde toen een witte playsuit met streepjes helemaal bruin was op de kont en dat er ook niet meer uit ging in de was. Maar ja, had ik haar maar geen wit aan moeten doen. Zou echt nooit zeggen dat ze dan niet buiten mag spelen, dat verzin je toch niet?!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2020 18:54

Re: Iets kwijt zijn

Ik heb ook wel eens van haar gehoord dat er een moeder was die de haren van haar dochter altijd los liet want dan deden ze op het KDV er wel een elastiekje en een klemmetje in. Had zij weer nieuwe klemmetjes thuis. Serieus ??‍♀️
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Sep 2020 18:55

Re: Iets kwijt zijn

Savi schreef:Ik heb ook wel eens van haar gehoord dat er een moeder was die de haren van haar dochter altijd los liet want dan deden ze op het KDV er wel een elastiekje en een klemmetje in. Had zij weer nieuwe klemmetjes thuis. Serieus ??‍♀️


:wtf: Die kan zo in Extreme Cheapskates!
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Sep 2020 18:57

Re: Iets kwijt zijn

Savi schreef:Ze hebben hier ook wel reservekleding, maar dat is niet voor kinderen van ouders die hun kind niet in 'fatsoenlijke' kleding naar het KDV brengen. Daar kan je toch niet aan beginnen als KDV, mooie kleding uit doen en dan aan het eind van de dag weer daarin naar huis, dat snap ik ook wel. Dan is het einde zoek.
Ze hebben het schijnbaar al vaker gezegd, maar moeders komt pertinent niet bij Zeeman (of ieder andere winkel met joggingbroeken ?) daar voelt ze zich veel te goed voor. Typetje.
Maar mijn vriendin die op een heel ander KDV werkt heeft ook regelmatig zulke verhalen hoor, heel jammer.
Wonderlijk. Als ik daar zou werken zou ik het kind gewoon meenemen naar buiten: beleid opvolgen :) Alle kinderen gaan naar buiten mevrouw, zo doen wij dat hier op deze opvang.
#teammaple🍁
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Sep 2020 19:00

Re: Iets kwijt zijn

Nou idd. In gesprek met ouder en werken volgens de visie en daar achterstaan. Dan heeft ze duidelijk het verkeerde dagverblijf gekozen.
<<

Anoniem295

Bericht 08 Sep 2020 19:38

Re: Iets kwijt zijn

Zo'n ouder zou aan ons echt een verkeerde hebben. Of nouja, wij gaan daar in elk geval niet in mee. Nu ze nog kruipt misschien wel, maar zodra ze stabiel zou kunnen lopen gaan alle kinderen mee naar buiten. Dan maar in de dure kleren. Zou een behoorlijke belemmering in de ontwikkeling zijn, als een kind niet mee naar buiten zou mogen...
Maar ik ken het hoor, wij krijgen ook met regelmaat wel ouders met vreemde verzoeken en eisen.
<<

Anoniem298

Bericht 08 Sep 2020 20:04

Re: Iets kwijt zijn

SoGood schreef:Jet en Marsy, zijn jullie na het betalen bij de kassa de kraan en melk niet gewoon vergeten mee te nemen naar huis? Weet uit ervaring dat dit eenvoudig kan gebeuren.


Nee, we hadden de kraan al thuis, want bij het aansluiten kwamen we erachter dat ie lekte. Daarna dus weggelegd (maar waar???), ff een goedkope (tijdelijke ahum) kraan gekocht en die erop gezet. Die tijdelijke kraan zit er nu al bijna 12 jaar op ?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Sep 2020 11:43

Re: Iets kwijt zijn

Ik had een supertof shirt, zwart met gouden flamingo's. Echt dol op dat shirt.

Na een weekend met een feestje bij een collega heb ik hem nooit meer gezien. Niet thuis en collega zegt hem ook echt niet gevonden te hebben. Ik heb de insta van z'n vriendin nog gecheckt of ze hem misschien zelf zou dragen ???

Echt zo jammer, echt m'n favoriete shirt. En ik ken collega wel goed genoeg dat het ook niet weggegooid is.
R. 2013
D. 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 11 Sep 2020 11:58

Re: Iets kwijt zijn

Ik was sinds de verhuizing (6jaar terug) de window vac ding kwijt. Nergens te vinden. Het was een terugkerend onderwerp in de familie.. nou Burn, je moet wel ramen wassen.. ooh je hebt dat ding natuurlijk niet.

En 4 maanden terug toen mijn man de zolder op had geruimd kwam hij ermee tevoorschijn.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 11 Sep 2020 14:27

Re: Iets kwijt zijn

Toen J nog kroop trokken ze altijd een te grote spijkertuinbroek aan over haar kleertjes bij het KDV. Het mocht wel slijten van mij, maar het was zo comfortabeler voor haar en als het een beetje vochtig was kon hij zo weer uit. Ze kiest nu zelf haar kleren, dus het kan wel eens dat ze in haar goeie goed naar de peuterspeelzaal gaat. Die dan met vale knieën weer terugkomt. Jammerdebammer dan, ik koop of maak wel wat nieuws.

Momenteel ben ik ongeveer 10x per dag aan het zoeken naar de slofjes van A en kan daar intern ook echt woest om worden. Het kind heeft de hele zomer met blote voeten rondgebanjerd, dus die trekt ze nu steeds uit. Het stomme is dan dat ik ze dan niet kwijtraak, maar ik pak ze bij me. En vergeet vervolgens waar ik ze gelaten heb.

Onlangs had mijn vriend zijn portemonnee op de bank laten liggen. J zag hem en zei "die gaat ik bewaren voor papa". Nou, dat ding is dus anderhalve week spoorloos geweest. Dankzij corona had hij hem niet direct nodig, zolang ik de boodschappen maar deed. J wist het ook niet meer, die wees naar de standaard plek als we ernaar vroegen. Hij bleek onderin een speelgoedbak te liggen.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 11 Sep 2020 14:30

Re: Iets kwijt zijn

Ohja, ons mooiste verhaal is misschien wel de afstandsbediening. Kwijt, dus 2 weken geen tv gekeken. Huis helemaal overhoop gehaald. Uiteindelijk XS4all maar gebeld voor een nieuwe. Hadden geluk, hij was gratis. De helpdeskmedewerker moest er goed om lachen.

Op een gegeven moment lag hij ineens weer op de salontafel, nadat de schoonmaakster was geweest. We weten dat ze grondig is, maar sindsdien wachten we altijd tot donderdag als we wat kwijt zijn. Meestal duikt het dan ineens weer op.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Sep 2020 14:31

Re: Iets kwijt zijn

Nan schreef:Ohja, ons mooiste verhaal is misschien wel de afstandsbediening. Kwijt, dus 2 weken geen tv gekeken. Huis helemaal overhoop gehaald. Uiteindelijk XS4all maar gebeld voor een nieuwe. Hadden geluk, hij was gratis. De helpdeskmedewerker moest er goed om lachen.

Op een gegeven moment lag hij ineens weer op de salontafel, nadat de schoonmaakster was geweest. We weten dat ze grondig is, maar sindsdien wachten we altijd tot donderdag als we wat kwijt zijn. Meestal duikt het dan ineens weer op.

Hahahahaha ?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11565

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Sep 2020 14:58

Re: Iets kwijt zijn

Nan schreef:Ohja, ons mooiste verhaal is misschien wel de afstandsbediening. Kwijt, dus 2 weken geen tv gekeken. Huis helemaal overhoop gehaald. Uiteindelijk XS4all maar gebeld voor een nieuwe. Hadden geluk, hij was gratis. De helpdeskmedewerker moest er goed om lachen.

Op een gegeven moment lag hij ineens weer op de salontafel, nadat de schoonmaakster was geweest. We weten dat ze grondig is, maar sindsdien wachten we altijd tot donderdag als we wat kwijt zijn. Meestal duikt het dan ineens weer op.


Hahaha wel fijn zo’n schoonmaakster.

Zo zijn mijn ouders ooit ook de afstandsbediening kwijt geraakt. Mijn vader moest de was doen voor de voetbal, nou ja eigenlijk mijn broertje maar als die aan de beur was deed mijn vader het altijd. Wij vouwen altijd de was en kijken ondertussen tv. Mijn vader heeft toen waarschijnlijk de afstandbediening op de stoelleuning gelegd en deze per ongeluk in de tas gestoten toen hij er een shirt in legde. De afstandsbediening is toen kwijt geweest van zondag t/m zaterdag. Op zaterdag toen ze de shirts weer nodig hadden kwam de afstandsbediening in de kleedkamer tevoorschijn.
2015 💙
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 11 Sep 2020 22:34

Re: Iets kwijt zijn

Door de afstandsbediening moet ik aan mijn zus denken. Die was hem ook kwijt, daarnaast o.a. een slipper, speelgoed en handschoenen. Dit is een tijd lang een ding geweest, soms dook er weer iets op of was er iets nieuws kwijt. Het bleek dat ze een fauteuil hebben met een stoffering die je kunt openritsen aan de onderkant en haar peuter wist dat als enige ?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom