Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winterjas kind

<<

Anoniem316

Bericht 03 Sep 2020 10:51

Re: Winterjas kind

Ik koop vaak winterjassen in de sale, in het voorjaar. Gokje wat betreft maat maar tot nu toe is het altijd goed gekomen. Ze kan nu opzich wel 2 jaar doen met een winterjas. Ze heeft van vorig jaar nog eentje van Quapi, en heb nu eentje klaarliggen van Z8.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Sep 2020 11:27

Re: Winterjas kind

Ohh Marin, die groene van Noppies :heart: Ik wil 'm nu, maar heb al een jas voor D. :laughcry:

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Sep 2020 11:29

Re: Winterjas kind

Ik heb trouwens deze van C&A:
Afbeelding

Voor de meisjes heb ik van die gevoerde regenjasjes van de Hema voor nu, een winterjas moet ik nog kopen. Ik hoop nog dat de Zeeman met leuke jasjes komt, maar wat ze tot nu toe hadden vond ik niet zo.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Sep 2020 11:30

Re: Winterjas kind

Oh die is ook leuk Elliot!
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Sep 2020 11:33

Re: Winterjas kind

Marin schreef:Oh die is ook leuk Elliot!

Ja D. is er ook vooral heel blij mee. Ik ben niet zo'n fan van die letters aan de binnenkant van de capuchon, maar als hij hem draagt zie je het bijna niet, gelukkig.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2020 11:34

Re: Winterjas kind

Elliot schreef:Ik heb trouwens deze van C&A:
Afbeelding

Voor de meisjes heb ik van die gevoerde regenjasjes van de Hema voor nu, een winterjas moet ik nog kopen. Ik hoop nog dat de Zeeman met leuke jasjes komt, maar wat ze tot nu toe hadden vond ik niet zo.

Ik was gisteren bij Zeeman en daar was wel een leuke donkerblauwe met fijne bloemetjes erop. Maarja te klein voor G.
De rest was ook niks vond ik.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 03 Sep 2020 11:55

Re: Winterjas kind

Die groene noppies is idd superleuk?
J had de laatste jaren steeds parka's maar ik wilde nu eens wat anders dus een geruite houthakkers jas geworden
Laatst gewijzigd door Plien op 03 Sep 2020 16:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Sep 2020 11:59

Re: Winterjas kind

Wat tof Plien! Haha met die korte broek er bij.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Sep 2020 12:05

Re: Winterjas kind

Marin schreef:
Arwyn schreef:Meestal heb ik 2 jassen per kind. 1 voor op school of KDV en 1 voor wat netter.


Dit deed ik tot dit jaar ook met schoenen en ook wel eens met een jas gedaan inderdaad. Maar in de praktijk draagt hij die nette versies dan dus helemaal niet en dat zijn dan juist de duurdere dingen dus best zonde. Zijn zelfs schoenen die hij nooit heeft gedragen! Zie het meer staan, dragen jullie kinderen dat dan wel? Ik was altijd wel van de nette kleertjes maar met een rauwdauw peutertje ben ik daar toch steeds meer vanaf gestapt merk ik.

Hier dragen ze ze wel. De ene jas is echt voor school/opvang en mag dus vies worden (worden ze ook behoorlijk, haha) en de andere jas dragen ze als ze bij ons zijn en we niet buiten gaan spelen. Dus als we even de stad in wandelen of op visite gaan oid, of iets binnen gaan doen.
Echt nette schoenen hebben we niet trouwens, die hoop heb ik idd wel opgegeven. Wel hebben ze allebei meerdere paren. Ik vind het gewoon leuk om af te wisselen en het schijnt ook goed voor de schoenen/voeten te zijn als je niet elke dag hetzelfde paar draagt.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 03 Sep 2020 12:11

Re: Winterjas kind

Marin schreef:Wat tof Plien! Haha met die korte broek er bij.

Hahaha ja besteld toen met de warmte en hij moest alleen even passen van me?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem318

Bericht 03 Sep 2020 13:31

Re: Winterjas kind

Hier gewoon 1 jas (ipv 1 nette en 1 voor kdv), en ik kijk eigenlijk niet naar de prijs. Vind het wel waard, ze hebben dat ding toch elke dag aan, van pakweg okt tot april. Deze winter hebben we deze gekocht voor zoon:

Afbeelding

En voor dochter:

Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Sep 2020 13:38

Re: Winterjas kind

J heeft een gelijkende aan je eerste Jas Marin! Alleen dan uit de outlet van Benetton, uit mn hoofd gezegd voor 28€. Denk dat we nog wel een goedkopere erbij halen voor naar het kdv.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 614

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 03 Sep 2020 13:57

Re: Winterjas kind

Ik heb voor mijn dochter een jas in de sale van z8 gekocht vind ik altijd fijne jassen. Ook heb ik van de week een mooie jas bij de Zeeman gekocht. Wit met zwarte vlekken en een regenboogje erop kon hem online niet vinden. Ook beide met zo’n binnenmouw of hoe je dat ook noemt.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Anoniem326

Bericht 03 Sep 2020 15:10

Re: Winterjas kind

Marin schreef:
Arwyn schreef:Meestal heb ik 2 jassen per kind. 1 voor op school of KDV en 1 voor wat netter.


Dit deed ik tot dit jaar ook met schoenen en ook wel eens met een jas gedaan inderdaad. Maar in de praktijk draagt hij die nette versies dan dus helemaal niet en dat zijn dan juist de duurdere dingen dus best zonde. Zijn zelfs schoenen die hij nooit heeft gedragen! Zie het meer staan, dragen jullie kinderen dat dan wel? Ik was altijd wel van de nette kleertjes maar met een rauwdauw peutertje ben ik daar toch steeds meer vanaf gestapt merk ik.

Ik heb dus echt deze supertoffe duffle jas (houtje touwtje) gezien maar krijg het niet over m'n hart zoveel geld uit te geven voor een jas haha.
https://www.mayoral.com/en/netherlands/ ... -blue-nln1


Jawel mijn kinderen mogen de wollen jas ook naar school aan. Maar bij regen de andere jas. De andere jas is ook geen lelijk exemplaar. Een wollen jas gaat naar de stomerij en de andere jas kan gewoon in de wasmachine.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 03 Sep 2020 15:28

Re: Winterjas kind

Hier hebben ze altijd 1 voorkeur jas en een alternatief voor als die jas in de was zit. Dat is bij de jongste vaak een oude jas van zijn broer en bij de oudste een goedkopere jas, een jas die net een beetje krap wordt of een borg vest of zo. Een nette jas gaat hier niet werken, zeker niet naar school. Mijn zoon komt bijna wekelijks wel een keer van top tot teen onder de modder thuis met de mededeling dat hij in een plas gevallen is :palm:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 03 Sep 2020 16:11

Re: Winterjas kind

Marin schreef:Bedankt voor alle tips! Ik heb ook eentje van Name It besteld nav de tip van Framboos. Daar koop ik eigenlijk nooit wat van maar die hadden ook een leuke parka. Dan toch maar even rustig thuis passen.

Afbeelding


Ik vind dat ze altijd wel leuke jassen hebben die betaalbaar zijn. Grappig een soort gelijke jas had mijn zoon vorig jaar ook, alleen is de rits kapot gegaan (was niet een van name-it hoor en tweedehands overgenomen), dus toen maar een nieuwe jas gekocht.

Ben benieuwd hoe de jassen O. Staan en welke je gaat nemen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 03 Sep 2020 16:34

Re: Winterjas kind

Dochter heeft trouwens deze jas.

Afbeelding

En voor zoon deze winterjas

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Sep 2020 16:44

Re: Winterjas kind

Die van je dochter is leuk Framboos!
Let's discover the world together.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Sep 2020 16:52

Re: Winterjas kind

Mijn dochter heeft 3 jassen zag ik net.
Ik krijg altijd een hoop mooie kleren van mijn nicht, zij heeft een dochter die 2 jaar ouder is.
Ze zijn beide in dezelfde maand geboren, echt ideaal met kleertjes overnemen.
Een lichtblauwe van beebielove met knoopjes, een dikgevoerde donkergroene van mayoral en een donkerblauwe van mack&co.
Meestal koop ik altijd zelf nog een teddyjasje voor erbij maar nu met 3 jassen is dat denk ik niet nodig.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2020 17:04

Re: Winterjas kind

Waar is die meisjesjas van Framboos? Mooi!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 03 Sep 2020 17:31

Re: Winterjas kind

Gisteren gepast en gelukkig past J haar jas van vorig jaar nog. Er staan eenhoorns op en aangezien nu alles eenhoorn moet zijn kwam ik er niet mee weg om een andere te kopen. Vind hem zelf erg fijn. Dik en gevoerd en de buitenkant is waterdicht. De eenhoorns verkleuren ook als ze nat worden.

De jongste trek ik waarschijnlijk gewoon de oude jassen van J aan. Groeit er toch zo uit.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 03 Sep 2020 18:46

Re: Winterjas kind

Meestal kunnen mijn kinderen wel twee jaar dezelfde jas aan, maar heb nu nog niet gepast. Dochter had vorig jaar een heel leuke jas van tumble’n dry op haar verjaardag gekregen, denk dat die nog wel past.
Zoon had een donkerblauwe houtje-touwtje jas, nog van zijn zus geweest, maar hij vond ‘m niet heel fijn helaas. Moet voor hem wel een nieuwe dus. Voor de jongste heb ik nog wel wat in de kast liggen, een mooie donkergroene parka als die niet nog te groot is.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 03 Sep 2020 19:31

Re: Winterjas kind

Savi schreef:Waar is die meisjesjas van Framboos? Mooi!

Van de Name-It maar is al van vorig jaar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 03 Sep 2020 19:58

Re: Winterjas kind

Ik maak ze zelf maar ben wel heel blij dat S haar super gave drakenjas van vorig jaar nog past.
Alleen nog 'even' een iets meer practische jas voor op school erbij maken.
J heeft een flinke groeispurt gehad dus daar mag ik ook nog voor aan de slag.

Afbeelding
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 03 Sep 2020 20:01

Re: Winterjas kind

Zo leuk Fiwen!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers