Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor het eerst naar de middelbare school

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Aug 2021 07:18

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Fred schreef:Die van de leraren zijn anders. Die zijn meestal dunner en leraren gebruiken een hengsel.

Ik bedoel deze https://discountoffice.nl/p/schooltas-b ... gJRKvD_BwE . Met heel veel vakken. Uiteraard hield je de tas niet vast bij het handvat want dat was niet stoer. Nee, je pakte hem beet bij de kruising waar de riem met de tas vast zit als die dicht zit (dus niet waar de riem met de gaatjes vast zit maar er iets boven). Dat was namelijk stoer.

Ja, zo liepen wij er ook mee. In het eerste jaar was het een oerdegelijke, lelijke en stugge tas. Maar in de vierde was het een stoere, slappe, volgekalkte tas, haha.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 10 Aug 2021 07:40

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Och ja, zo'n tas heb ik ook gehad.

Had een sjaaltje om het handvat geknoopt.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem334

Bericht 10 Aug 2021 12:16

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Ik had eerst een paarse kipling in de brugklas. Vanaf de 2e klas een eastpak met een embleem er op genaaid. Heel leuke tas. Heeft het tot het einde van mijn schoolcarriere gered. Toen wilde mijn zusje hem gebruiken en was hij binnen 1 week kapot.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 30 Aug 2021 13:08

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Zijn jullie brugpiepers en middelbare scholieren al begonnen?

Onze zoon is net vertrokken voor de eerste kennismakingsactiviteit op school. Waar ik het bij onze dochter vorig jaar best spannend vond, heb ik er nu letterlijk buikpijn van. Die kleine smurf...net zes dagen geleden 11 geworden en nu helemaal in zijn uppie naar de middelbare.

Maar het komt vast goed!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2021 13:22

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Wat spannend joh. En zo jong! Gaat hij naar een school waar ze extra uitdaging voor hem hebben? En gaan ze naar dezelfde school of allebei een ander?
Let's discover the world together.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 30 Aug 2021 13:25

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Marin schreef:Wat spannend joh. En zo jong! Gaat hij naar een school waar ze extra uitdaging voor hem hebben? En gaan ze naar dezelfde school of allebei een ander?


Hij gaat tweetalig Gymnasium doen, dus ik ga er wel vanuit dat hij eindelijk uitgedaagd wordt :)

Ze zitten allebei op een andere school. Hij in onze eigen gemeente, en onze dochter in Utrecht, op een mega creatieve school. Ze zijn heel erg verschillend, en ik denk dat ze elkaars school ook niet fijn zouden vinden. Gelukkig kun je wat dat betreft ook echt wat kiezen tegenwoordig!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2021 13:27

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Oh wat fijn zeg, voor allebei een eigen uitdagend pad! Het is ze gegund! 😍
Let's discover the world together.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 30 Aug 2021 19:01

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Oh wat spannend Moederkoekje! Hoe vond hij het?

Onze dochter gaat woensdag voor het eerst, ben heeeeeel benieuwd!
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 30 Aug 2021 19:20

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Super lief Marin, dank je!

Spannend Viva, ben heel benieuwd hoe ze het woensdag gaat ervaren.

Hier kwam onze zoon gelukkig heel blij thuis. Hij zei dat het veel minder spannend was dan vooraf gedacht. En hij heeft meteen een leuke klik met een van de jongens in zijn klas. Ze zitten allebei op basketbal (bij een andere vereniging) en dat creëerde natuurlijk meteen een band. Die jongen kwam meteen naast hem zitten waardoor het ook meteen minder spannend was, denk ik.

Heel blij mee, want hij is een extreme kat-uit-de-boom-kijker. Dus dit is eigenlijk boven verwachting!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2021 19:25

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Wat fijn en goed zeg!
Let's discover the world together.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 31 Aug 2021 10:02

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Ah wat super fijn zeg!
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 01 Sep 2021 18:31

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Viva schreef:Oh wat spannend Moederkoekje! Hoe vond hij het?

Onze dochter gaat woensdag voor het eerst, ben heeeeeel benieuwd!


Hoe was het Viva??
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 01 Sep 2021 18:49

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Wat spannend allemaal zeg!
Hier heeft dochter haar eerste dag gehad. Ik vond het zelf echt mega spannend en was er gewoon een beetje beroerd van. Maar ze kwam super blij en enthousiast thuis. Zo fijn!
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 01 Sep 2021 21:21

Re: Voor het eerst naar de middelbare school

Ah wat fijn ieniemienie!

Moederkoekje, ook hier is het goed gegaan! Dochter was heel zenuwachtig van tevoren maar op een positieve manier. Zelf gelukkig geen zenuwen erom gehad. Maar ze had een leuke dag, nog niet veel opgetrokken met haar klasgenoten omdat ze vandaag hun laptop gingen installeren maar dat komt morgen en daar heeft ze heel veel zin in. Zo blij mee!

Hebben jullie het rooster van jullie kind al gezien? Bij onze dochter staat het in de app, alleen voor deze maand, maar ze begint alle dagen het 1e uur en dan 1x tot 6e, 1x tot 7e en 3x tot 8e. Nog best volle dagen!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers