Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 36, je plannen

<<

Anoniem300

Bericht 31 Aug 2020 17:53

Re: Week 36, je plannen

Fijne week iedereen!

Vandaag met de jongste naar cb geweest en de oudste moet weer de 1ste keer gaan sporten.
Morgen; sporten, zoontje mag op de epeuterspeelzaal trakteren (was in de vakantie jarig, we mogen nog niet mee) in de avond vergadering van de buurt.
Woensdag; in de avond dochter en ikzelf weer 1ste keer dansen na de vakantie (en voor mij sinds maart).
Donserdag; spierpijn waarschijnlijk, gelukkig heel de dag school voor mij (1ste echt keer weer, afgelopen week alleen 2 uur uitleg enz. Gehad)
Vrijdag: ochtend sporten daarna werken van 15.30 tot volgende dag 10.
Zaterdag; werken tot 10 daarna nog geen plannen, in de avond wie is de mol!
Zondag; werken overdag, in de avond geen plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43719

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Aug 2020 17:54

Re: Week 36, je plannen

Leuk, bedankt UN!
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 31 Aug 2020 18:52

Re: Week 36, je plannen

Oh fijn, weer een lijstjestopic. Vind het altijd wel fijn om zo zelf mn plannen weer een beetje te ordenen haha.
Maandag - (thuis) werken
Dinsdag - (op school) werken
Woensdag - met zoontje naar het cb, wat was wegwerken, verder nog niet echt plannen
Donderdag - (thuis) werken, boodschappen doen
Vrijdag - met zoontje naar een proefles Peuterpop, wat was wegwerken, verder nog geen plannen
Zaterdag - huishouden, wat in de tuin klussen als het weer ernaar is, en mijn man had het erover misschien oppas te regelen en uit eten te gaan ofzo, mocht dat niet doorgaan dan ga ik met een zak chips op de bank widm kijken
Zondag - nog geen plannen
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Aug 2020 19:37

Re: Week 36, je plannen

Maandag; werken en hardlopen.
Dinsdag; werken
Woensdag; werken en hardlopen.
Donderdag; 's morgens komt collega op visite.
Vrijdag; consultatiebureau met V. en 's middags naar de kapper!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 31 Aug 2020 19:49

Re: Week 36, je plannen

Maandag: thuis werken
Dinsdag: thuis werken
Woensdag: boodschappen, poetsen, dansles voor E. en hockeytraining voor J.
Donderdag: thuis werken
Vrijdag: koffie drink date met een vriendin, poetsen en waarschijnlijk speelafspraakjes hier
Zaterdag: zwemles voor J. In de middag een kraamborrel. In de avond wie is de mol kijken.
Zondag: man heeft een bierproeverij en ik ga met de meiden iets leuks doen. Alleen geen idee nog wat.

Weinig spannend weekje zie ik nu haha
<<

Anoniem313

Bericht 31 Aug 2020 19:54

Re: Week 36, je plannen

Zo hee, alles begint hier weer tegelijk en ik heb het er even zwaar mee! Al het geplan en de logistiek en de drukte, ik moet er echt even inkomen weer. Dat ik vanaf nu deels thuis en deels op kantoor werk helpt ook niet, mijn agenda wordt er erg ingewikkeld en inefficiënt van. Ben kapot en het is nog maar maandag!

Vandaag: gewerkt, eten voor twee dagen gekookt, hardgelopen, kennismakingsgesprek met de leerkracht, met oudste naar voetbal en zelf de training gegeven :wtf: , net gegeten en nu oudste naar bed brengen. Moet eigenlijk nog wat werken maar ben te moe.
Morgen: werken, ‘s avonds hardlopen.
Woensdag: boksen, boodschappen, ‘s middags thuis met de kinderen, ‘s avonds weer voetbal.
Donderdag: werken, hardlopen.
Vrijdag: boksen, thuiswerken.
Zaterdag: de keuze tussen voetbal met de oudste of atletiek met de jongste. En ik wil even bij een vriendin met een verse baby langs.
Zondag: mag ik de kinderen naar een feestje in een krijspaleis brengen. Met het OV en het is best een eindje weg dus ik blijf daar dan maar hangen, rondje wandelen en misschien ergens koffie drinken ofzo.
<<

Anoniem298

Bericht 31 Aug 2020 20:51

Re: Week 36, je plannen

Leuk, lijstjes!

Mijn week is een beetje eentonig wat werken betreft, en vrijdag en zaterdag staat in contrast met elkaar, maar ja zo is het leven toch ook wel.

Vandaag: de eerste schooldag van de meiden, ik heb een stuk gefietst, wat cadeautjes gekocht en lunch gebracht bij mijn man. Tegels uitgezocht voor in de tuin, kind uit school gehaald, boodschappen gedaan en gekookt. Net hotels uitgezocht voor een weekendje weg met man en een weekendje weg met vriendin. Ik ga zo maar slapen.
Dinsdag: werken van 11-19 uur
Woensdag: werken van 11-19 uur
Donderdag: wederom werken van 11-19 uur
Vrijdag: begrafenis van oma, daarna gezamenlijk eten met de familie
Zaterdag: we vieren de verjaardag van m'n meiden
Zondag: 's ochtends sporten, 's middags naar oma (die van mijn man, die leeft nog), daar blijven we eten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43719

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Aug 2020 20:52

Re: Week 36, je plannen

Ah sterkte en gecondoleerd Jet. ?
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Aug 2020 20:56

Re: Week 36, je plannen

Vandaag gewerkt.
Morgen en donderdag ook werken

Woensdagochtend door de stad slenteren, moet een paar dingetjes hebben maar niks bijzonders. ‘s Middags zijn m’n dochters vrij en wil ik - als het weer het toe laat- even de hei op om foto’s met ze te maken. De heide staat nu zo mooi in bloei en is dus helemaal paars.?

Vrijdag na schooltijd gaan we naar Centerparcs Heijderbos. Voor de zomervakantie hebben we dit geboekt omdat we niet wisten of we überhaupt weg konden. Nu dus nog een extra weekendje weg.

Zaterdag zijn mijn man en ik 5 jaar getrouwd dus dat vieren we met een paar uurtjes zwemmen in uit eten in CP ?

Zondag weer naar huis.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Aug 2020 21:12

Re: Week 36, je plannen

Vandaag boodschappen gedaan en gesport

Morgen werken

Woensdag sporten en werken

Donderdag werken en in de avond verjaardag. Zo geen zin in. Ben al zo moe steeds . Dus even zien hoe ik me voel

Vrijdag werken

Zaterdag geen plannen nog.

Zondag ook geen plannen nog


Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 31 Aug 2020 23:03

Re: Week 36, je plannen

Vandaag teamoverleg, grote boodschappen gehaald, zwemles en hockey middelste en zelf gesport.
Morgen op kraamvisite, werkafspraak, dansles oudste.
Woensdag zelf sporten, poetsen en ‘s middags vriendin met kids op bezoek voor verjaardag oudste.
Donderdag 24-uursdienst in
Vrijdag dienst uit en theeleutafspraak met vriendin, boodschappen, hockey oudste en zwemles middelste, eten bij m’n ouders.
Zaterdag hockeywedstrijd oudste, boodschappen en kinderfeestje oudste.
Zondag nog niks! Waarschijnlijk gaat vriend wat klusjes in huis doen en ik met de meisjes op pad. Speeltuin of kinderboerderij. Misschien nog op kraamvisite bij ons nieuwste nichtje.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem307

Bericht 31 Aug 2020 23:16

Re: Week 36, je plannen

Vandaag moesten we naar een hoorzitting ergens bij Utrecht. Om 18.00u ben ik gestart met werken tot 20.30u. (Overwerk)
Morgen werk ik van 08.00u tot 16.30u en daarna van 18.00u tot 20.30u (wederom overwerk)
Woensdag werk ik officieel van 08.30u tot 12.30u, maar overwerk is van 13.00u tot 17.00u (overwerk).
Donderdag werk ik van 08.30u tot 17.00u en daarna wederom van 18.00u tot 20.30u (overwerk).
Vrijdag werk ik tot 12.45u en dan heb ik weekend! :smile:
Zaterdag: Weet ik nog niet.
Zondag: Idem.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 31 Aug 2020 23:16

Re: Week 36, je plannen

Jet, gecondoleerd!
UN, is je oudste ziek of was het overgeven éénmalig?
Marin, succes met de laatste weken

Mijn week:
Maandag: laatste vakantiedag voor de kinderen, wij waren ook allebei vrij. We hebben een wandeling gemaakt en naar een speeltuin geweest. Ik ben vanavond nog even bij mijn zus geweest.
Dinsdag: eerste schooldag weer! Zelf heb ik nog een paar dagen vrij genomen. Ik ben de hele dag op pad om allerlei dingen te halen/boodschappen te doen etc.
Woensdag: nog geen plannen, sowieso ergens deze week eens flink rommelen in de kledingkasten van de kinderen
Donderdag: het huis helemaal poetsen, nog eens een keer zonder kinderen in huis alles grondig poetsen.
Vrijdag: werken van 10u tot 21u
Zaterdag: ik denk dat we naar Bobbejaanland gaan als het droog blijft
Zondag: de oudste gaat naar de Chiro, afsluitdag van afgelopen Chiro-jaar (hij is sinds maart door Corona niet meer geweest, enkel nog op kamp geweest afgelopen maand). Ik denk dat we met de jongste gaan wandelen.

Volgende week beginnen de sporten etc weer, dus ik geniet nog even van een rustig weekje!
2012 & 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Sep 2020 00:09

Re: Week 36, je plannen

Ah beterschap voor je zoon UN, hoe gaat het nu?

Gecondoleerd met je oma, Jet.

Oh en Marin, wat ben je opeens al ver in je zwangerschap! Spannende weken.

Ik ook een redelijk drukke week. Waarin ik drie keer buiten de deur eet. Dat gebeurt niet zo vaak.

Vandaag: Thuis met de kinderen. Ik heb de oudste naar school gebracht en gehaald, en toen de tweeling sliep nog even een boodschap gedaan. Handig zo’n thuis werkende man. Vanavond ben ik nog naar mijn werk geweest voor een meeting van 2,5 uur.

Dinsdag: ‘s ochtends gaan we een huis bekijken. De rest vd dag werk ik thuis. ‘S avonds ga ik uit eten met een vriendin.

Woensdag: hele dag werken op kantoor. ‘S avonds ga ik met mijn man uit eten en passen vrienden op de kinderen. Dat doen we 1 keer per maand voor elkaar.

Donderdag: Thuis werken, kinderen halen van het kdv en de bso, verder niks bijzonders. ‘S avonds nog een stuk wandelen of yoga.

Vrijdag: ‘s ochtends met Bliss en haar dochter naar de geitenboerderij. Daarna snel mijn dochter van school halen. De rest van de dag staat nog open.

Zaterdag: overdag nog geen plannen. ‘S avonds ga ik eten met een vriendin.

Zondag: als het een beetje lekker weer is gaan we langs bij vrienden die op een camping staan.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kira

Bericht 01 Sep 2020 08:50

Re: Week 36, je plannen

Hier is ook alles weer begonnen, voor mij voor het eerst sinds januari dat ik al m'n werkzaamheden weer doe. Dus dat is even wennen, ook heb ik andere werktijden tijdelijk zodat ik eigenlijk echt de hele dag in de weer ben ipv in de middag even wat rust.
Mijn week:
Maandag in de ochtend huishouden gedaan, gewandeld en theorie geleerd. Van 11u tot 15u gewerkt bij baan 1, daarna les gegeven van 15u tot 17u bij baan 2 waarvan de eerste leerling niet kwam opdagen dus voor niks gehaast. En van 19u tot tot 21u repetitie gegeven bij baan 3. Tussendoor thuis gegeten.
Vandaag: ik zet me zo aan het huishouden, wandelen. Werken van 11 tot 15u, pakketje halen, 16u heeft zoon muziekles daar zet ik hem af en ga boodschappen doen. Thuis even koffie drinken en met de hond uit. Eten bij m'n ouders en dan plof ik op de bank.
Morgen zelfde ochtendritueel, werken tot 15u, vriendin komt op visite en eten rond 16u, zoon gaat trainen om 18.30 en ik heb repetitie in de avond.
Donderdag: zelfde ochtendritueel, werken tot 15u en daarna niet echt plannen. Dus denk meteen komen als ik thuis kom, en beetje relaxed de avond in. Zou eigenlijk op kraamvisite gaan bij een goede vriendin maar doordat ik tot 15u werk gaat dat niet.
Vrijdag: zelfde ochtendritueel, werken tot 15u en in de avond moet ik repetitie geven. Dus op tijd koken en even voorbereiden. Zoon gaat repeteren en daarna meteen door trainen dus is altijd een strakke planning.
Zaterdag heb ik rijles, en in de avond repetitie. Tussendoor rustig thuis.
Zondagochtend repetitie en misschien bbq bij m'n ouders.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Sep 2020 08:57

Re: Week 36, je plannen

Thanks snoes en teun, hij is niet ziek gelukkig, we zaten in een speeltuin en hij zat heel lang met z’n broertje in een draaimolen en kwam daar helemaal misselijk uit :) Dus toen lag er ineens een berg kots in de speeltuin.. heb er snel een berg zand op gelegd en toen zijn we weggegaan.
#teammaple🍁
<<

Anoniem326

Bericht 01 Sep 2020 09:12

Re: Week 36, je plannen

Je aan jullie schema's wel zien dat de vakantie voorbij is. Wat een strakke planningen weer. Hier ook. En ik zit er nog niet helemaal in.

ma: werkdag. Live overleg met twee collega's. Een bij mij thuis en een ander overleg in de bibliotheek. Aan het eind van de werkdag overleg met leerkracht van mijn dochter en mijn beste vriendin over onze rol als klassenouder.
di: werkdag. De hele dag thuis.
woe: halve werkdag thuis. Daarna komt mijn ex de kinderen bezoeken. Mijn zoon moet bloedprikken.
do: werkdag. Een overleg op locatie. Kinderen bso.
vrij: halve dag werken. In de middag hebben de kinderen zwemles. De eerste keer sinds begin maart en voor mijn jongste dochter de allereerste keer.
za: balletles van jongste dochter, dan balletles van oudste dochter. Daarna appels plukken tijdens appelplukdagen.
zo: ex komt op bezoek bij de kinderen. Ik denk nog na over een activiteit.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 01 Sep 2020 09:28

Re: Week 36, je plannen

Ma: Gewerkt
Di: in de ochtend paar uurtjes werken (thuis), begin middag met Luuk mee die heeft schoolzwemmen. Vanmiddag nog geen plannen.
Wo: werken
Do: vrij, met mijn zus winkelen. 's middags nog geen plannen.
vrij: vrij, 's ochtend bij Nora helpen bij de schoolbieb. 's middags heeft Luuk judo.
Zat: in de ochtend Luuk taekwondo, Nora zwemles. 's middags vieren we klein de verjaardag van Luuk.
Zon: als het droog blijft gaan we naar Hellendoorn.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 01 Sep 2020 16:09

Re: Week 36, je plannen

Beetje laat, maar vooruit:

Maandag: had ik geen plannen. Ik heb wat in het huishouden gedaan, lekker saai
Dinsdag: in de middag naailes bij mijn tante
Woensdag: gesprek bij u.w.v.
Donderdag: Mogelijk in de middag herkansing voor de mini foto sessie die afgelopen zaterdag door gek weer niet door kon gaan en 's avonds proefles spinning
Vrijdag: Beste vriendin en haar aanstaande komen voor de verjaardag van mijn man alvast :)
Zaterdag: nog niks
Zondag: verjaardag van mijn schoonmoeder ergens (ik gok) in de middag
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 01 Sep 2020 16:14

Re: Week 36, je plannen

Ah UN, alsnog wel sneu, je vertelt het ook zo droog!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 01 Sep 2020 16:16

Re: Week 36, je plannen

Maandag; gewerkt
Vandaag; vrij, stuk gefietst met zoon en even naar het centrum geweest en daar even gewinkeld en wat gedronken
Woensdag tm vrijdag; werken, het is chaos op werk zo in de 1e schoolwerk en ouders hebben continu vragen over de opvang, dus zijn pittige dagen dit.. zoon moet deze week dan ook alledrie de dagen naar de opvang toe helaas.
& daarna....

vakantie ????
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 01 Sep 2020 16:22

Re: Week 36, je plannen

Maandag / T. naar school gebracht en zelf in huis gerommeld na een wekeendje weg geweest te zijn. 's Avonds nog even gesport thuis.
Dinsdag / T. naar school en N. voor het eerst een ochtendje PSZ. Gezellig koffie gedronken met Marin en vanavond even voor een MP-koopje op pad en een sportlesje via ZOOM.
Woensdag / Werken
Donderdag / Werken
Vrijdag / Werken
<<

Geel

Bericht 01 Sep 2020 16:25

Re: Week 36, je plannen

Caulfield schreef:Zo hee, alles begint hier weer tegelijk en ik heb het er even zwaar mee! Al het geplan en de logistiek en de drukte, ik moet er echt even inkomen weer. Ben kapot en het is nog maar maandag.
Dit heb ik ook echt! Zo veel dingen die weer aan gaan en gelijk al gezeur qua opvang, want er waren extra vergaderingen en dingen. Voor m’n gevoel heb ik er al een hele week op zitten.

Maar goed, mijn week:

Maandag - Jongste naar opvang, oudste naar school, man en ik werken, en voor mij was dat aaaallll day vergaderen. ‘s Avonds thuis nog gewerkt, voor wat het waard was.
Dinsdag - man thuis, oudste naar school brengen en dan intro-ochtend en ‘s middags ook werken. Vanavond weer lessen voorbereiden en van alles uitzetten.
Woensdag - thuis met de meisjes, dus de slaapkamers schoonmaken en boodschappen bestellen. ‘s Middags een of andere plotselinge scholing, dus L gaat een middag naar opvang en M neem ik maar gewoon mee. ‘s Avonds verder werken.
Donderdag - oudste naar school, ik ga thuis studie-opdrachten voorbereiden. ‘s Avonds college.
Vrijdag - oudste naar school en ik ga huiswerk maken en poetsen. ‘s Avonds hopelijk klaar, anders moet ik dan nog even verder.
Zaterdag - vrij, ik wil een beetje onkruid wieden in de voortuin en wat herfstplantjes halen.
Zondag - ‘s ochtends doopdienst van een dochtertje van vrienden, ‘s middags een kinderverjaardag in M’burg van mijn nichtje.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Sep 2020 19:12

Re: Week 36, je plannen

Pippa schreef:Ah UN, alsnog wel sneu, je vertelt het ook zo droog!
Moet je nagaan, het was een natte boel.
#teammaple🍁
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 02 Sep 2020 08:52

Re: Week 36, je plannen

Maandag: gewerkt tot 17.00, toen kwam mijn vriend daar langs en hebben we snel samen een hapje gegeten en daarna zoon opgehaald bij de gastouder.

Dinsdag: ik was vrij, huishouden gedaan en onkruid getrokken in de de tuin.

Woensdag: werken

Donderdag: werken

Vrijdag: werken

Zaterdag: vakantie!! Schoonouders komen op bezoek

Zondag: geen plannen nog, behalve F1 kijken.
10.04.17
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers