Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Omgeving Exloo

<<

Anoniem335

Bericht 30 Aug 2020 09:35

Omgeving Exloo

Wij gaan een week op vakantie naar Landal Puur Exloo en ben benieuwd of er nog leuke tips zijn voor de omgeving.

We hebben geen kinderen en gaan met een aantal sportieve mensen.

Mountainbiken, wandelen, fietsen, dagje Wildlands staat op de planning.

Restaurant tips zijn ook welkom. We willen veel uit eten gaan.

Zijn er nog leuke tips? ?
<<

renskenijn

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 26 Apr 2015 11:17

Bericht 31 Aug 2020 20:46

Re: Omgeving Exloo

In Exloo: bezoekje aan de schaapskooi, vroeger gingen wij naar restaurant Bussemaker (geen idee hoe het nu is),
In Odoorn: pannenkoekenboerderij de Snoepert en restaurant de Boshof.
In exloo zit ook een heel schattig hotelletje met leuk restaurantje maar nu weet ik de naam niet meer.

Wat ik verder onthouden heb van vroeger: veenpark Barger Compascum het museum van Ellert en Brammert, de Hunebedden, het boomkroonpad en vooral heel veel fietsen en wandelen.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 01 Sep 2020 10:40

Re: Omgeving Exloo

Genoeg sportief vermaak in Exloo qua wandel en mountainbike routes. Ik weet niet hoe ver je verder nog zou willen reizen voor iets. Maar wat in mij op komt naast wat er al genoemd is:
- Vesting Bourtange bezoeken
- Wandelen in het Bargerveen, vanaf de schaapskooi in Weiteveen waar je dan ook nog kunt kijken en daar zit dan ook nog een restaurant waar je zou kunnen gaan lunchen/dineren
- In Ter Apel heb je het Klooster, van daaruit ook weer wandelroutes(en mountainbikeroutes) door de bossen en naast het Klooster een hotel waar je goed zou kunnen eten.
- Als je in Emmen centrum bent een rondje door de oude dierentuin wandelen

Verder qua eten kan ik je bijSib bites en grill, bistro 2.53 en Flanagans aanraden, zitten allemaal in Emmen alleen de laatste niet in het centrum.
Laatst gewijzigd door Kajaka op 01 Sep 2020 20:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem307

Bericht 01 Sep 2020 20:23

Re: Omgeving Exloo

Zit in Exloo niet het sprookjesbos? Of in ieder geval een park voor kinderen, zoals dat ook in Ter Apel ligt? Kabouterland? Nou ja, wat er zit is erg leuk om te bezoeken haha.

Ik ben nabij Exloo opgegroeid, maar meer dan het gemeentehuis ken ik er niet. Hoe erg!? :palm: Als je zegt, leuke uitjes in Groningen of in Duitsland, daar kan ik je mee helpen, maar ik heb echt niets met Exloo en buurdorpen. Heb je niets aan, maar daar moest ik opeens aandenken. :)
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 01 Sep 2020 20:28

Re: Omgeving Exloo

Dat is inderdaad Kabouterland in Exloo, maar er zijn geen kinderen mee dus lijkt me geen geschikt uitje?.
<<

Anoniem307

Bericht 01 Sep 2020 20:30

Re: Omgeving Exloo

Kajaka schreef:Dat is inderdaad Kabouterland in Exloo, maar er zijn geen kinderen mee dus lijkt me geen geschikt uitje?.


Nou je weet het natuurlijk nooit. Misschien is het altijd de droom geweest om tussen de kabouters te lopen. :P Maar nee, dat had ik niet gelezen. :) Dan weet ik misschien wel meer haha. Even nadenken.
<<

Anoniem335

Bericht 01 Sep 2020 20:40

Re: Omgeving Exloo

Bedankt voor alle reacties. Ik ga ze van de week eens opzoeken en bekijken :-)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers