Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 30 Aug 2020 10:44

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

Wat is funda populair! Ik kijk de laatste tijd naar zijden bloemen, twijfel heel erg om een mooi opgemaakte vaas te kopen, grote investering maar gaat ook weer lang mee, ben bang dat het gaat vervelen ? van f.lowerartist in Heemskerk heeft erg mooie vazen.
<<

Anoniem321

Bericht 30 Aug 2020 11:45

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

echt leren jassen. Prachtig, maar way boven mijn budget.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Aug 2020 17:03

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

Funda inderdaad, ik weet precies welke huizen er bij ons in de wijk te koop staan wat ze kosten, wat de woz is en ik kan ook redelijk goed inschatten hoe snel een bepaald huis weg gaat zijn. Een klein beetje obsessief dus ??

Verder heb ik ook zo’n zalando wishlist

Topvintage kijk ik ook vaak maar de jurkjes zijn het op het moment net niet.

Ikea kijk ik ook heel veel

Brickshop, brickfever en speelgoednl.nl kijk ik ook vaak.

Op het moment zoek ik ook veel naar timberlands en kijk ik regelmatig bij jilsen voor laarzen.

Decathlon heb ik ook van die eeuwige lijstjes van

Ik ben echt een online kijken kijken en niet koper.
2015 💙
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 30 Aug 2020 17:09

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

Olifant schreef:echt leren jassen. Prachtig, maar way boven mijn budget.


Ligt eraan waar je ze koopt. Mango heeft vaak heel mooie leren jasjes die best betaalbaar zijn. Ik heb er eentje uit de uitverkoop van Anna van Toor die heel mooi is. Hema heeft ze ook vaak, maar die zijn wel heel basic.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 30 Aug 2020 19:46

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

Grappig on te lezen, veel funda!

Ik heb standaard een wishlist op zalando. Ook kijk ik wel eens naar boeken, boekenwinkel in het echt vind ik ook leuk, maar koop ze bijna nooit. Funda kijk ik met vlagen.
UN, wel slim ban je om naar stoffen te kijken, misschien gooi ik die er nu ook wel in. Beetje afwisseling in mn online winkels ;)
Ohja en ik kijk ook veel woonaccessoires, op dit moment posters en wanddecoratie.
<<

Anoniem300

Bericht 31 Aug 2020 08:00

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

Hier ook funda inderdaad kijk iedere dag even of er iets nieuws in mijn dorp erop staat en ' kijk dan even binnen ' ?

Op t moment kijk ik ook ieder dag even op marktplaats naar campers ik hoop er ooit wel 1 te kopen maar pas over een paar jaar gok ik. (Manlief is nog niet helemaal overtuigd).
<<

Anoniem307

Bericht 31 Aug 2020 23:52

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

Hottub, hele dure bonenmachine, nieuwe auto, kleur voor nieuw laminaat of pvc-vloer. Alles wat ik niet kan betalen, dus. :P
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Sep 2020 20:30

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

Huizen, veel huizen, maar op elk huis heb ik wel iets aan te merken dus zo blijf ik nog heel lang kijken :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 22 Sep 2020 23:58

Re: Waar kijk jij online naar, maar koop je niet?

- Funda
- Ikzoekbaas
- Bumperplates voor m’n barbell
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers