Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De service van bedrijven

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Aug 2020 13:46

De service van bedrijven

Hoe ervaren jullie de service bedrijven?
Misschien ligt het aan mij en mijn verwachtingen maar ik vind het momenteel echt om te huilen. Winkels waar je binnenkomt en niet begroet wordt (en daar zitten ook best winkel in een hoger segment tussen), horeca waar niet gevraagd wordt of je nog wat wilt drinken oid en dan heb je nog de klantenservice van bedrijven waar je soms gewoon een grote mond van eht personeel krijgt.
Bijvoorbeeld PostNL en DPD. Beide bezorgers gaan totaal niet fatsoenlijk met pakketjes om. De een 'bezorgd' het in de kliko, de ander gooit het 2 meter over het hek de tuin in. Gevolgen : pakket kwijt en bij het andere pakket inhoud beschadigd. Beide bedrijven nemen mijn klacht niet in behandeling en geven aan dat ik het via de verzender moet doen. Raar, want deze problemen zijn toch echt veroorzaakt door de bezorgers en niet door de verzender, maar ok.
Maar voordat je die informatie krijgt ben je dus al 1 a weken verder, inclusief onbeschoft klantenservice personeel.
Nu heb ik voor dat gegooide pakket nog een ding lopen met het bedrijf wat het verzonden heeft. Of ik het even terug wilde sturen, zodat ze de beschadiging konden beoordelen. Sorry? Nu gaat dus iemand anders beoordelen of een beschadiging acceptabel is omdat een pakket bezorger met mijn pakket gooit? Als het artikel met deze beschadiging in de winkel had gelegen, had ik het niet gekocht. En nu ben ik afhankelijk van de goodwill van iemand anders om er wat van te vinden?

Hebben jullie ook slechte service ervaringen om te delen?
<<

Anoniem295

Bericht 28 Aug 2020 14:22

Re: De service van bedrijven

Ik ontdekte laatst tijdens het posten van een brief, dat een bepaalde brievenbus al wekenlang niet geleegd is. Zeker al een week of 3 niet want ik had er eerder een brief in gepost en die was nooit aangekomen. Bus sta tot de rand toe vol. Stuur ik via Twitter een berichtje met locatie van de brievenbus erbij, krijg ik een verzoek terug een dm te sturen met de volgende gegevens, and I kid you not: volledige naam, adresgegevens, e-mailadres, telefoonnummer, adres van de brievenbus en of ik ook kon aangeven wanneer je dit hebt geconstateerd en welke lichtingsdatum er op de bus staat. Ik heb ook maar gevraagd of ze wilden weten welke dagen ik douche...
<<

Anoniem290

Bericht 28 Aug 2020 14:34

Re: De service van bedrijven

Ik heb ook best vaak pakketjes van PostNL in de tuin gehad. Laatst was ik gewoon thuis, hoorde ik de poort open en dicht gaan, maar er kwam niemand binnen. Had de postbode het pakketje in de tuin gelegd. Zat niet eens een briefje in de bus. Het was een dure zonnebril. Zo stonden er ook een keer 2 dozen met daarin autostoelen voor onze dochter in de tuin en een keer een pakketje met een duur serum. Je zou maar op vakantie zijn, of het gaat hard regenen.

Gisteren belde ik met vision om wat vragen te stellen over ooglaseren. De dame aan de telefoon klonk erg verveeld en gehaast en raffelde de antwoorden af, alsof ze die elke dag 100x gaf en het beu was. Ondertussen tikte ze driftig door op haar toetsenbord. Toen ik zei dat ik genoeg wist, vroeg ze “wilt u dan nu een afspraak maken?” Ik zei nee, en ze zei geirriteerd, “u wilt geen afspraak maken. Nou ook prima dan. Dag”. En hing op. Ik vond dat ook niet netjes.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Aug 2020 14:34

Re: De service van bedrijven

Ik herken het niet nee dat 'alle' bedrijven tegenwoordig slechte service bieden. Er zijn er ook zoveel, die kun je niet allemaal op een hoop gooien en over één kan scheren.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 28 Aug 2020 14:36

Re: De service van bedrijven

Heb je even :D ?
Ik weet niet of jij de service nu specifiek in corona tijd bedoelt of niet? Ik vond de service (of eigenlijk het gebrek daaraan) van best wat bedrijven (waarmee ik te maken heb) voor corona ook al slecht. Het blijft me verbazen van hoeveel bedrijven je niets terug hoort ookal zeggen ze je terug te bellen of een offerte te sturen (ook bedrijven die al een keer bij je zijn geweest en waarvan je nog een offerte wilt voor een tweede opdracht). Inderdaad ook in de winkels en horeca dat men je soms amper aankijkt.
Ik wil er verder niet te diep op ingaan want ik merk dat ik dan geïrriteerd raak en dat gevoel is niet helpend voor me. Wil me liever op positieve en leuke dingen richten.

Om nog even op het laatste deel van je bericht te reageren:
Als bedrijf zijnde ben je verantwoordelijk dat het pakket dat jij verstuurd heel en in goede orde bij jouw klant aankomt. Is dat niet zo dan moet je het als bedrijf (dus al verzender) oplossen. Ookal is het de schuld van PostNL en kan de verzender er niks aan doen, dat is helaas wel diegene die het op moet lossen. Dat is bij wet geregeld. Het bedrijf kan wel een klacht indienen bij PostNL of een onderzoek laten starten, maar uiteindelijk maak dat allemaal niet uit want PostNL neemt toch zijn verantwoordelijkheid niet (met moeite krijg je misschien alleen wat geld terug als je verzekerd hebt verzonden).
Jij moet het dus inderdaad oplossen met de verzender, maar je moet het bedrijf ook de kans geven om het netjes op te lossen en dus meewerken aan bijvoorbeeld retournering zoals ze nu van je vragen. Dit geldt wel alleen voor bedrijf-particulier (B2C) verzenden, bij bedrijf-bedrijf en particulier-particulier kunnen de regels anders zijn.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2523

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 28 Aug 2020 14:43

Re: De service van bedrijven

Ik ben heel vaak positief verrast eigenlijk. Mijn tas is na ruim een jaar kapot gegaan en ik mocht gewoon een nieuwe uitzoeken. Ik hoefde alleen een foto te sturen en het was zo geregeld.

PostNL is niet zo handig, maar ik herken het niet in het algemeen eigenlijk.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Aug 2020 14:44

Re: De service van bedrijven

Nou ik merk het ook wel hoor! Hadden een ding met de eindafrekening van onze lease-auto, of we ff €5000 wilden aftikken voor de meerkilometers. Iedere idioot kon zien dat die berekening niet klopte maar we hebben een week lang moeten bellen en mailen om een capabel iemand aan de telefoon te krijgen. Om dan vervolgens een mail te krijgen dat het idd niet klopt en dat ze het gaan crediteren. Geen excuses, niks. Ik vind dat dus écht niet normaal.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Aug 2020 15:05

Re: De service van bedrijven

June schreef:Ik ben heel vaak positief verrast eigenlijk. Mijn tas is na ruim een jaar kapot gegaan en ik mocht gewoon een nieuwe uitzoeken. Ik hoefde alleen een foto te sturen en het was zo geregeld.

PostNL is niet zo handig, maar ik herken het niet in het algemeen eigenlijk.


Dat is ook wel eens fijn om mee te maken! Netjes dat je een nieuwe tas kreeg.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Aug 2020 15:07

Re: De service van bedrijven

Maple schreef:Ik ontdekte laatst tijdens het posten van een brief, dat een bepaalde brievenbus al wekenlang niet geleegd is. Zeker al een week of 3 niet want ik had er eerder een brief in gepost en die was nooit aangekomen. Bus sta tot de rand toe vol. Stuur ik via Twitter een berichtje met locatie van de brievenbus erbij, krijg ik een verzoek terug een dm te sturen met de volgende gegevens, and I kid you not: volledige naam, adresgegevens, e-mailadres, telefoonnummer, adres van de brievenbus en of ik ook kon aangeven wanneer je dit hebt geconstateerd en welke lichtingsdatum er op de bus staat. Ik heb ook maar gevraagd of ze wilden weten welke dagen ik douche...


Dat is ook fraai, probeer je ze te helpen door het door te geven, wordt je volledig doorzocht, haha. Is de bus uiteindelijk nog geleegd?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Aug 2020 15:08

Re: De service van bedrijven

Carrie schreef:Ik herken het niet nee dat 'alle' bedrijven tegenwoordig slechte service bieden. Er zijn er ook zoveel, die kun je niet allemaal op een hoop gooien en over één kan scheren.


OK... Niet letterlijk 'alle' inderdaad... Maar het valt mij gewoon echt tegen hoeveel het er zijn. En hoe je behandeld wordt ook al ben je gewoon netjes tegen de personen waar je mee te maken hebt.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Aug 2020 15:11

Re: De service van bedrijven

Poppy schreef:Ik heb ook best vaak pakketjes van PostNL in de tuin gehad. Laatst was ik gewoon thuis, hoorde ik de poort open en dicht gaan, maar er kwam niemand binnen. Had de postbode het pakketje in de tuin gelegd. Zat niet eens een briefje in de bus. Het was een dure zonnebril. Zo stonden er ook een keer 2 dozen met daarin autostoelen voor onze dochter in de tuin en een keer een pakketje met een duur serum. Je zou maar op vakantie zijn, of het gaat hard regenen.

Gisteren belde ik met vision om wat vragen te stellen over ooglaseren. De dame aan de telefoon klonk erg verveeld en gehaast en raffelde de antwoorden af, alsof ze die elke dag 100x gaf en het beu was. Ondertussen tikte ze driftig door op haar toetsenbord. Toen ik zei dat ik genoeg wist, vroeg ze “wilt u dan nu een afspraak maken?” Ik zei nee, en ze zei geirriteerd, “u wilt geen afspraak maken. Nou ook prima dan. Dag”. En hing op. Ik vond dat ook niet netjes.


Ja die pakketjes is echt een drama... Onze Sonos soundbar was bezorgd in de kliko... Nog een geluk dat niemand die er uit gehaald heeft.

Ook slecht van Vision, zelfs al was je de 200ste persoon, dan hadden ze je toch netjes te woord kunnen staan. Ik zeg altijd : vriendelijkheid kost niks. Maar dat motto is vaak ver te zoeken.
Heb je nog andere opties om je te laten laseren, of is dit wel echt de beste?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Aug 2020 15:16

Re: De service van bedrijven

Vajen schreef:Heb je even :D ?
Ik weet niet of jij de service nu specifiek in corona tijd bedoelt of niet? Ik vond de service (of eigenlijk het gebrek daaraan) van best wat bedrijven (waarmee ik te maken heb) voor corona ook al slecht. Het blijft me verbazen van hoeveel bedrijven je niets terug hoort ookal zeggen ze je terug te bellen of een offerte te sturen (ook bedrijven die al een keer bij je zijn geweest en waarvan je nog een offerte wilt voor een tweede opdracht). Inderdaad ook in de winkels en horeca dat men je soms amper aankijkt.
Ik wil er verder niet te diep op ingaan want ik merk dat ik dan geïrriteerd raak en dat gevoel is niet helpend voor me. Wil me liever op positieve en leuke dingen richten.

Om nog even op het laatste deel van je bericht te reageren:
Als bedrijf zijnde ben je verantwoordelijk dat het pakket dat jij verstuurd heel en in goede orde bij jouw klant aankomt. Is dat niet zo dan moet je het als bedrijf (dus al verzender) oplossen. Ookal is het de schuld van PostNL en kan de verzender er niks aan doen, dat is helaas wel diegene die het op moet lossen. Dat is bij wet geregeld. Het bedrijf kan wel een klacht indienen bij PostNL of een onderzoek laten starten, maar uiteindelijk maak dat allemaal niet uit want PostNL neemt toch zijn verantwoordelijkheid niet (met moeite krijg je misschien alleen wat geld terug als je verzekerd hebt verzonden).
Jij moet het dus inderdaad oplossen met de verzender, maar je moet het bedrijf ook de kans geven om het netjes op te lossen en dus meewerken aan bijvoorbeeld retournering zoals ze nu van je vragen. Dit geldt wel alleen voor bedrijf-particulier (B2C) verzenden, bij bedrijf-bedrijf en particulier-particulier kunnen de regels anders zijn.


Ik bedoel niet specifiek nu in Corona tijd, maar het is er zeker niet beter op geworden.

Opzich wil ik wel meewerken om iets terug te sturen, maar ik ga geen nieuw artikel terug sturen, waar ik niks voor terug krijg, om vervolgens iemand de beschadig te laten beoordelen. Dit is nieuw gekocht, als het zo in de winkel had gelegen dan had ik het sowieso niet gekocht. En nu moet ik dan afwachten of iemand anders de beschadiging net zo storend vind als ik? En wat gebeurd er als ze zeggen: het werkt naar behoren, uw klacht is niet gegrond?
Als er niet mee gegooid was, had ik geen klacht gehad en nu is het een probleem om het op te lossen. Ik vind dat best irritant en kost een hoop tijd.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor, eigenlijk moet ik me er ook niet zo druk om maken, het is alleen maar negatieve energie. Maar ik was het gewoon even zat omdat ik er nu midden in zit ;-)
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Aug 2020 15:23

Re: De service van bedrijven

Scandic schreef:Nou ik merk het ook wel hoor! Hadden een ding met de eindafrekening van onze lease-auto, of we ff €5000 wilden aftikken voor de meerkilometers. Iedere idioot kon zien dat die berekening niet klopte maar we hebben een week lang moeten bellen en mailen om een capabel iemand aan de telefoon te krijgen. Om dan vervolgens een mail te krijgen dat het idd niet klopt en dat ze het gaan crediteren. Geen excuses, niks. Ik vind dat dus écht niet normaal.


Slordig zeg, en zeker dat ze dan niet even de moeite doen om excuses te maken. Kleine moeite, maar geeft de klant wel een beter gevoel! Gelukkig is het wel opgelost, €5000,- is een hoop geld.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Aug 2020 15:39

Re: De service van bedrijven

Wij hebben gelukkig echt een prima postbezorger, hij is zelfs wel eens twee keer op een dag langs geweest omdat-ie toch voor ons huis langs reed.

Heb wel eens problemen gehad met vermiste pakketjes. En die ben je dan wel echt kwijt idd, heel jammer..

Het schijnt dus dat er bedrijven zijn waar ze in de richtlijnen hebben staan dat je geen excuses mag maken naar de klant. Vind ik echt zo stom! Juist daardoor creëer je vaak toch een beetje goodwill.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem304

Bericht 28 Aug 2020 16:12

Re: De service van bedrijven

Ik vraag me eigenlijk steeds vaker af wat er mis is met de mensen, haha.

Wat ik dagelijks langs zie komen is echt bizar en er is zo weinig begrip voor dingen waar wij (als bedrijf) ook niks aan kunnen doen. En dat je mensen dan een nieuw product stuurt EN hun geld terug en ze dan nog gaan zeiken om een cadeaubon.
Of dat ze op WhatsApp om 14:00 een bericht sturen, daar om 14:20 nog geen reactie op hebben en vervolgens op hoge poten gaan mailen dat ze VANOCHTEND een app gestuurd hebben en nu uren later nog geen reactie hebben.
Mensen stellen echt bizarre eisen tegenwoordig. In 13 jaar is er veel veranderd. Waar de service en de glimlach en de compensatie en alles alleen maar groter wordt, gaat het met de klanten juist erg snel downhill.

Over PostNL zeg ik verder niks. Als particulier heb ik daar niks over te klagen, maar zakelijk is dat ook een hell. :smile:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Aug 2020 16:30

Re: De service van bedrijven

Oh, dat is wel waar Savi! Er zijn ook zoveel mensen die denken dat als ze maar genoeg schreeuwen/dreigen/je uitschelden/bedreigen ze vanzelf hun zin krijgen. Hoe haal je het in je hoofd.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6122

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 28 Aug 2020 18:36

Re: De service van bedrijven

Ik herken het ook niet zo eigenlijk, integendeel! Maple, ik vind dit niet zulke gekke vragen eigenlijk..?

Wat ik zelf fijn vind, werkend voor een bedrijf, is dat mensen moeite nemen om een bedankmailtje te sturen. Als ik tevreden ben over service doe ik dat tegenwoordig ook. Ik krijg soms echt hele lieve reacties terug.
Laatst gewijzigd door SoGood op 28 Aug 2020 19:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem295

Bericht 28 Aug 2020 19:02

Re: De service van bedrijven

Prosecco schreef:
Maple schreef:Ik ontdekte laatst tijdens het posten van een brief, dat een bepaalde brievenbus al wekenlang niet geleegd is. Zeker al een week of 3 niet want ik had er eerder een brief in gepost en die was nooit aangekomen. Bus sta tot de rand toe vol. Stuur ik via Twitter een berichtje met locatie van de brievenbus erbij, krijg ik een verzoek terug een dm te sturen met de volgende gegevens, and I kid you not: volledige naam, adresgegevens, e-mailadres, telefoonnummer, adres van de brievenbus en of ik ook kon aangeven wanneer je dit hebt geconstateerd en welke lichtingsdatum er op de bus staat. Ik heb ook maar gevraagd of ze wilden weten welke dagen ik douche...


Dat is ook fraai, probeer je ze te helpen door het door te geven, wordt je volledig doorzocht, haha. Is de bus uiteindelijk nog geleegd?

Ja dat wel!
<<

ChiQ

Bericht 28 Aug 2020 19:28

Re: De service van bedrijven

Ik werk aan de andere kant. Dus op de klantenservice van een (hoogsegment) automerk. Ik heb onwijs leuk werk maar je wil niet weten wat voor hufters ik moet helpen. Mensen zijn zo onbeschoft omdat ze denken dat ze 'klant is koning' kaart mogen trekken. Maar ik laat me zeker niet overrulen door een klant. Voornamelijk vrouwen zijn etterbakken. En ik hoor élke dag keertje of 3: 'ik zet mijn advocaat hierop..' oke prima zeker doen.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 28 Aug 2020 19:37

Re: De service van bedrijven

Iedereen is altijd lovend over de service van bol, maar ik heb het daar al 2x zeer slecht getroffen met de service.
De laatste keer was in mei met het cadeau van onze jongste. Ik bestel echt ruim op tijd. Krijg het pakket ook op tijd maar vervolgens is het niet de blauw groene watertafel die ik besteld heb, maar een roze unicorn variant. Niet echt iets voor een jongen. Neem ik contact op met de klantenservice omdat als ik het opnieuw zou bestellen de uiterste leverdatum 1 dag te laat zou zijn. Maarja uiterste en we hadden nog 6 dagen dus naar mijn mening moest daarin heus wel iets mogelijk zijn. Maar ik trof een medewerker die mij verzocht maar iets anders leuks uit te zoeken, de levertijden waren eenmaal anders dan gewend ivm corona, nee ik kan echt niets voor je betekenen. Ik heb hem nog gevraagd of het een grap was, maar helaas. Vervolgens toen ik een klacht in ging dienen bij een andere medewerker bleek er dus ook echt wel iets mogelijk te zijn, maar ik had het toen voor m’n eigen gemoedstoestand al ergens anders besteld die het al na 2 dagen leverden.
<<

Anoniem307

Bericht 28 Aug 2020 19:56

Re: De service van bedrijven

Ik ben een vaste klant van Bol en ik hoef maar te chatten of het probleem wordt opgelost. Dat geldt ook voor Zalando. Laatst viel me op dat mijn Only broek aan het uitscheuren was en dat meldde ik. Kreeg gelijk 23 euro op mijn rekening teruggestort. Wel vond ik het jammer dat er verder geen gesprek mogelijk was, want ik had niet zo zeer 23 euro nodig, het was meer de productfout van mijn lievelingsbroek dat ik even wilde melden, maar Corona zorgt voor drastische maatregelen. Desondanks vind ik het netjes opgelost.

Bij onze Jumbo hebben ze een eigen slagerij in de winkel. Ze maken de beste droge worsten. Echt, de beste en de lekkerste metworsten. We kopen ze altijd vers ( dan worden ze niet gedroogd in de droogcel) en dat weet het personeel. Wij laten ze zelf drogen, omdat we dat lekkerder vinden. Mijn man vroeg waarom ze op een gegeven moment wit worden. Gelijk of we nieuwe worsten wilden. Nou nee, ze slaan wit uit, wat waarschijnlijk te maken heeft met het zoutgehalte van de worsten en omdat ze op natuurlijke wijze worden gedroogd. En we zochten naar een oplossing, niet naar nieuwe worsten. De slager zelf zei dat het kwam door het droogproces en dat je het witte er weer af kunt wassen. Dat was het enige wat we wilden weten.

Ik heb gewoon nergens slechte ervaringen. Er wordt altijd geluisterd, altijd begroet als we een winkel binnenstappen. En vooral in het dorp is dat gewoon gewoon.

We hebben vorige week een koelkast gekocht. Bijna normaal is de vraag of je hem zelf kunt meenemen. Hier niet. Het enige wat ze zei was dat de eigenaar net in een dorp was dichtbij ons, en dat het jammer was dat we niet net iets eerder waren, zodat hij de rit had kunnen combineren, maar een uur later stond hij alsnog op onze inrit. Geweldige koelkast, trouwens. Heerlijk koel ding. :P
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Aug 2020 20:57

Re: De service van bedrijven

Jeetje Chiq, 3x per dag? Om wat voor dingen gaat dat dan?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 28 Aug 2020 21:00

Re: De service van bedrijven

Ik heb eigenlijk vooral goede ervaringen met bedrijven de laatste tijd, gelukkig.

Maar op mijn werk heb ik wel echt asociale mensen die denken alles te kunnen zeggen aan de telefoon. Alsof ik je dan snel(ler) help.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem307

Bericht 28 Aug 2020 21:04

Re: De service van bedrijven

Ik werk natuurlijk ook aan de andere kant van de service. En heb weinig asociale klanten. Hoe meer ze verdienden in het verleden, hoe vriendelijker ze zijn. Hoe minder ze verdienen, hoe minder leuk de gesprekken zijn. Dus ik heb liever de aan de kant geschoven directeur van AZ (niet dat dit aan de orde is), dan de timmerman die zijn werk niet correct wist uit te voeren daarom ontslag kreeg. Maar ik ben tegen iedereen vriendelijk en draag iedereen op denkbeeldige handen, maar ik heb iemand die 1/4e van zijn dagloon moet inleveren, dan iemand die slechts 30% minder krijgt.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 28 Aug 2020 21:19

Re: De service van bedrijven

Ligt er ook maar net aan Isles lijkt me, alsof je een bepaald gedrag alleen maar hebt als je een hoger inkomen hebt.

Ik heb alle lagen van de samenleving aan de telefoon, iedereen heeft kinderen en opvang nodig, en ik verbaas me juist soms over de toon...
11-2017 ♥
12-2021 ♥
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers