Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wishlist najaar

<<

Anoniem290

Bericht 25 Aug 2020 09:09

Wishlist najaar

Vertel, wat willen jullie nog gaan kopen?
Ik heb me voorgenomen geen “goedkope” spullen meer te kopen. Eerst mijn kast rigoureus uitmesten en dan wat mooie nieuwe dingen kopen. Minder stukken, maar van goede kwaliteit en als het even kan sustainable.

Wat ik nog wil:
- Een Camel wollen jas
- Een bijpassende kasjmier sjaal
- Donkergrijze jeans (denk Levi’s)
- Paar mooie truien (ik slaag altijd bij vanilia)
- Basics (hemdjes met kant van Rosemunde bv, om ergens onder te dragen)
- Schoenen (ik weet nog niet wat voor iets, ik heb nog mooie zwarte western boots en beige met gouden enkellaarsjes, dus ik denk dat ik alleen een paar biker boots ga kopen, misschien ook nog dr Martens en zwarte sneakers).
- vestjes/bloesjes voor naar het werk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Aug 2020 09:35

Re: Wishlist najaar

Normale kleren aan!! ?

Ik heb iig een blouse met Schotse ruit op m'n wishlist staan.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Aug 2020 09:42

Re: Wishlist najaar

Ik heb best een fijne najaar/wintergarderobe bij elkaar verzameld de laatste jaren. Wat ik nog mis:

- een mooie blazer. Ik ben nog niet uit over de kleur. Zwart combineert het makkelijkst maar iets richting bruin/beige kan het ook worden. Of het worden er twee.
- bruine laarsjes of laarzen, ik weet nog niet wat voor model.
- een nieuwe waterafstotende en warme parka.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem313

Bericht 25 Aug 2020 09:49

Re: Wishlist najaar

Poppy schreef: Minder stukken, maar van goede kwaliteit en als het even kan sustainable.


Dit!

Wat ik nog wel wil (maar niet allemaal direct):

- grijze/groene chelsea boots of cowboy laarzen;
- kort vest;
- goeie dikke panties;
- een lange trui om op een legging te dragen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Aug 2020 09:53

Re: Wishlist najaar

Ik koop jij niet veel kleding meer, maar als wel duur en van goede kwaliteit.

Ik wil in ieder geval een mooie donkere skinnyjeans, een mooie chino, een of twee truien / blousen, lage schoenen en eventueel nog een jurkje dat boven de knie valt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Aug 2020 10:33

Re: Wishlist najaar

Ik had paar jaar geleden paar mooie zwarte laarsjes gekocht: perfecte hak en paste overal onder. En toen ging de neus op beide kapot en natuurlijk kon ik nergens meer dat materiaal en hakje vinden (en cool riempje). Na een jaar in zowel Nederland, Australie en Turkije (notabene) elke schoenenzaak snel binnenlopen om te kijken, heb ik ze vorige week gevonden!! En leukste nog: winteruitverkoop :D. Dus heb ik 2 paren gekocht haha.

Ik heb genoeg kleding voor het nieuwe seizoen, moet alleen nog een paar zwarte flats want die laarsjes worden te warm dan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 25 Aug 2020 10:40

Re: Wishlist najaar

ik heb 2 paar nieuwe laarsjes gekochtzwarte cowboylaarsjes en cognac kleurige enkelboots met een blokhak,
verder zoek ik nog een mooie jeans en hoop ik snel weer ee nbeetje op gewicht te zijn want dan heb ik kleding genoeg voro de winter
<<

ChiQ

Bericht 25 Aug 2020 10:51

Re: Wishlist najaar

Ik wil dé jas van Monique van Heist no10.

Op internet vind je plaatjes maar het is in t echt zo'n enorm mooie jas.

Verder wil ik de bottega veneta casette bag. In terracotta. Is al in bestelling dus als t binnen is even passen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Aug 2020 11:28

Re: Wishlist najaar

Ik heb best wel wat nieuwe kleding nodig nadat ik ben afgevallen.

- Chelsea boots (met of zonder een hakje?) in cognac of zwart, voor onder de donkerblauwe maxi jurk die ik afgelopen weekend heb gekocht
- nieuwe donkerblauwe skinny jeans
- iets van een jasje ofzo (een vest 'mag' niet meer, dat vind mn man teveel bij mijn dikke versie horen)
- een winterjas
- bloesjes/tops

Nagenoeg een hele wintergarderobe dus.. en ik heb géén idee welke stijl etc. Zo lastig!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem313

Bericht 25 Aug 2020 13:47

Re: Wishlist najaar

Lekker OLL! Maar kan me voorstellen dat een nieuwe stijl vinden ook lastig is. Rustig de tijd voor nemen denk ik. Mjssvbien vragen of forummers met je mee willen denken?

Vorig jaar hadden we dit topic ook, hoe kijken we daar nu op terug - alles gekocht wat je wilde en draag je het dit najaar weer met plezier?

jouw-verlanglijst-herfst-19-t32810.html
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Aug 2020 14:28

Re: Wishlist najaar

Ja die jas van vorig jaar heb ik!
Let's discover the world together.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Aug 2020 14:46

Re: Wishlist najaar

Ik heb mijn broeken collectie inmiddels op orde, nu zoek ik nog mooie truien en een goede blazer. Beide zoek ik al tijden, maar kan het toch nog niet echt vinden. En dan wil ik graag nog een mooie, tijdloze blouse.
Schoenen en jas heb ik nog van afgelopen jaren.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 25 Aug 2020 15:10

Re: Wishlist najaar

Ik heb niet echt veel nodig want ben blij met wat ik al heb verzameld in de loop der jaren. Moet alleen wel nog even een paar zwangerschapskilo’s kwijt. Verder als ik tegen een echt mooie wollen jas en cowbowlaarsjes aanloop wil ik die wel.

Oh nee! Een mouwloze blazer/lang gilet! Dus als iemand een mooie ziet, liefst zwart, let me know.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Aug 2020 17:18

Re: Wishlist najaar

Ik heb net heel veel nieuwe kleren, een stuk of vijf nette broeken, twee jumpsuits, een paar nette truien/vestjes en een heleboel bloesjes en een paar nieuwe laarsjes. Ik wil het liefst nog wat vesten of truien erbij en nog graag een nieuwe jas, wat ik voor me zie is een kort, gewatteerd jack, zwart, van een niet glanzende, liefst beetje fluweelachtige stof, maar dat is erg lastig te vinden. Zalando heeft het wel, maar niet meer in mijn maat. Ik zoek dus nog even door. Ik heb gelukkig nog een heel mooie nette winterjas die ik in februari heb gekocht en nog amper gedragen, maar zulke jassen vind ik vaak niet handig voor op de fiets.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Aug 2020 18:46

Re: Wishlist najaar

Oh en een mooie jurk, had ik een mooie, zit er een scheur op de naad. Die kan dus weer terug en mijn zoektocht weer verder.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 25 Aug 2020 19:03

Re: Wishlist najaar

Wat ik nog op mijn lijstje heb staan

- een gebreid jurkje
- een pencildress
- een zwarte jeans
- wollen hemdjes
- timberlands (dat klassieke model zeg maar)
- laarzen maar dat is een uitdaging met mijn xl kuit
- omslagdoek van de knitfactory
- onderbroeken.
2015 💙
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 25 Aug 2020 19:10

Re: Wishlist najaar

Ik ga weinig kopen vanwege zwangerschap. Wat ik nog wel wil is het volgende:
- mooie overknees laarzen in een ietwat opvallende kleur. Bordeauxrode of geel bijvoorbeeld;
- een ruimvallende jurk waar buik straks in past en ba zwangerschap prima oversized te dragen is. Geen wol. Ik zit te denken aan een sweaterjurk.

Ga nu gelijk zoeken!
<<

Anoniem313

Bericht 25 Aug 2020 19:45

Re: Wishlist najaar

Luisa schreef:Ik ga weinig kopen vanwege zwangerschap. Wat ik nog wel wil is het volgende:
- mooie overknees laarzen in een ietwat opvallende kleur. Bordeauxrode of geel bijvoorbeeld;
- een ruimvallende jurk waar buik straks in past en ba zwangerschap prima oversized te dragen is. Geen wol. Ik zit te denken aan een sweaterjurk.

Ga nu gelijk zoeken!


Ik weet niet hoe groot je bent, maar hou er rekening mee dat die sweaterjurken met een zwangere buik erin wat kort kunnen worden. Ik vond om die reden maxi-wikkeljurken fijn. Ik heb er as we speak 1 aan die ik droeg tijdens m’n zwangerschap van 5 jaar geleden, uit de standaardcollectie.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11420

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 25 Aug 2020 20:23

Re: Wishlist najaar

Nou moe ik had een hele reactie getikt is het niet geplaatst

Anyway: ik heb al 5 jaar dezelfde winterjas. Ding slijt maar niet en ik loop steeds niet tegen iets leuks aan. Dus daar mg ik wel actief naar op zoek.

Mijn smaak is aan het veranderen en ik heb eigenlijk gewoon een hele nieuwe garderobe 'nodig'.

Basics, wintertruien of vesten, goede jeans, winterschoenen... geldboompje.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Aug 2020 20:39

Re: Wishlist najaar

Vanmiddag dacht ik nog dat ik niks wil kopen, kast zit best vol.
Maar eigenlijk wil ik nog wel een mooi, fijne casual jurk en een paar platte laarsjes. Die van vorig jaar zijn toch al een beetje kapot helaas.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 25 Aug 2020 21:49

Re: Wishlist najaar

Ik heb een toffe (tussen)jas gezien van Na-kd welke ik heel graag wil en ik wil nog 2 fijne jurken/rokken.

Toevallig heb ik net een broek en 3 truien/longsleeves besteld die ik denk ik wel met heel veel kan combineren met wat al in de kast ligt.
30-04-2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Aug 2020 17:55

Re: Wishlist najaar

Ik heb een kort zwart jack gevonden, niet precies zoals ik in mijn hoofd had maar toch wel heel leuk, en nog twee truien en een vestje, dus voorlopig heb ik genoeg voor het najaaar. Ook een hele stapel geshopt voor de kinderen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 27 Aug 2020 18:16

Re: Wishlist najaar

Bedankt voor de tip Caulfield. Maar ik ben klein, bij mij is niet snel iets te kort ?. Maar ik vind een wikkeljurk sowieso wel een goed idee!
<<

Anoniem315

Bericht 28 Aug 2020 10:56

Re: Wishlist najaar

Een mooie lange wollen jas.
Een lange, getailleerde blazer.

Verder heb ik al te veel kleren en heb ik voor de verbouwing 11 zakken kleding naar het Leger des Heils gebracht. Die wil ik niet terug, zeg maar. Mijn kast is mooi leeg nu.
<<

Anoniem313

Bericht 03 Sep 2020 18:04

Re: Wishlist najaar

Caulfield schreef:
Poppy schreef: Minder stukken, maar van goede kwaliteit en als het even kan sustainable.


Dit!

Wat ik nog wel wil (maar niet allemaal direct):

- grijze/groene chelsea boots of cowboy laarzen;
- kort vest;
- goeie dikke panties;
- een lange trui om op een legging te dragen.


Lange trui en legging in de pocket!

Afbeelding

Edit: die trui dus. De legging is lang en zwart en behoeft geen plaatje.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers