Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

<<

Anoniem290

Bericht 24 Aug 2020 12:52

Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Voor onze dochter moet ik een fotoboekje maken met foto’s van vertrouwde mensen en dingen, zodat ze dat kan pakken op het kinderdagverblijf als ze verdrietig is (ze gaat naar een nieuwe groep). Ik heb de foto’s laten afdrukken, maar ik vind nergens zo’n klein boekje met plastic bladzijden waar ii ze in kan doen. Hema had er 1, dus als ik echt niks anders vind haal ik die wel. Ik vond hem alleen niet zo leuk. Weet iemand waar ze zoiets nog meer verkopen?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 24 Aug 2020 12:55

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Bij de Action hebben ze dit soort dingen nog wel en anders bij een fotowinkel.
<<

Anoniem290

Bericht 24 Aug 2020 13:08

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Bij action hadden ze er geen. Een fotowinkel is nog een goeie. Even googelen waar die in de buurt een zit. Anders misschien Primera nog even proberen. En bol.com.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 24 Aug 2020 13:14

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Misschien nog een andere Action in de buurt? Ze hebben ze wel in het assortiment:

https://www.action.com/nl-nl/p/fotoalbum-/
<<

Anoniem300

Bericht 24 Aug 2020 13:15

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Bruna? Die wil ziets ook nog wel eens hebben.
<<

Anoniem290

Bericht 24 Aug 2020 13:15

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Girli schreef:Misschien nog een andere Action in de buurt? Ze hebben ze wel in het assortiment:

https://www.action.com/nl-nl/p/fotoalbum-/


Ik woon in een dorp, voor een andere action moet ik een half uur rijden. Dan bestel ik er wel een online.
<<

Anoniem290

Bericht 24 Aug 2020 13:16

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Newby9 schreef:Bruna? Die wil ziets ook nog wel eens hebben.


die hebben we ook geen, maar Primera is vergelijkbaar. Zal ik vanmiddag eens binnenlopen.
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 24 Aug 2020 19:23

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Je kunt de foto's ook plastificeren, gaatje maken aan de bovenkant in een hoek en dan zon sleutelhanger ringetje erdoor.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 25 Aug 2020 14:25

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Weet niet of je een Hema in de buurt hebt, maar misschien hebben ze die daar ook?
<<

Anoniem290

Bericht 25 Aug 2020 15:10

Re: Klein fotoalbum waar je losse foto’s in kan doen

Bij Hema hadden ze er maar 1, maar die heb ik toch maar gekocht. Ik moest de foto’s ophalen, dus meteen alles in één keer.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels