Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Burengeluiden

<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 26 Aug 2020 14:55

Re: Burengeluiden

Van onze ene buren horen we heel soms de hond blaffen, en van de andere kant horen we heel soms muziek (maar vaak staan dan ook de tuindeuren open).
Maar wij hebben wel nieuwbouw, dus heel goed geïsoleerd.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem321

Bericht 26 Aug 2020 15:56

Re: Burengeluiden

Sinds een paar jaar wonen wij vrijstaand, wat een genot vind ik dat. In ons vorige huis (tussenwoning) hoorden we bij wijze van spreken iedere voetstap van onze buren en 's zomers hadden we veel last van tot laat buiten zittende en luid pratende buren. Dat vond ik het meest vervelend.
Nu horen we niks meer, ja, als de buurjongetjes buiten op de trampoline zijn draaien ze er vaak muziek bij en dat horen we (als we zelf ook buiten zijn) maar dat is vaak maar een half uurtje.
Verder horen we de hondjes van de andere buren blaffen, maar ook alleen als we boven het slaapkamerraam open hebben en dan nog helemaal niet storend ofzo.
Nee, nu is het dikke prima.
<<

Anoniem295

Bericht 26 Aug 2020 18:42

Re: Burengeluiden

Hoe gaat het nu, Poppy? Heb je al voorzichtig wat kunnen doen met de tips die hier gegeven zijn?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Aug 2020 20:09

Re: Burengeluiden

Mooi verhaal had jij getikt op de vorige pagina, maple!
#teammaple🍁
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Aug 2020 20:34

Re: Burengeluiden

Wij hebben nog geen buren, maar dat zal niet lang meer gaan duren. Ik vrees niet zo veel omdat het vrijstaand is, behalve geschreeuw van hun kids en rooklucht.

Maarja...mijn kinderen schreeuwen ook wel eens in de tuin. Ik hou wel rekening met het tijdstip dat ze naar buiten mogen.

In ons vorige nooit overlast. We hoorden gewoon woongeluiden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 26 Aug 2020 20:36

Re: Burengeluiden

Van onze directe buren horen wij alleen het piano spelen, maar dat binden we juist leuk. Die buren letter er ook goed op dat ze niet heel laat nog spelen dus daar hebben we nooit last van.
De buren daarnaast hebben 2 kinderen die met het mooie weer altijd in de tuin zijn (logisch op zich). Maar helaas kunnen die kinderen niet gewoon leuk buiten spelen, maar lopen de altijd te schreeuwen, krijsen, jengelen en ruzie maken. Echt verschrikkelijk want ik heb daardoor geen zin meer om buiten te zitten. Er wat van zeggen heeft geen zin, de buurman heeft dat gedaan en die hebben nu ruzie, want ja: het zijn kleine kinderen dus daar moet maar rekening mee gehouden worden.
Grappig detail is wel dat de ouders van de kinderen regelmatig naar binnen gaan en de deuren dicht doen, omdat ze gek worden van het gezeik van die kinderen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Aug 2020 20:43

Re: Burengeluiden

Maple schreef:Hoe gaat het nu, Poppy? Heb je al voorzichtig wat kunnen doen met de tips die hier gegeven zijn?


Haha altijd wel fijn als er nog wat closure komt he! ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Aug 2020 21:28

Re: Burengeluiden

Daar moet je bij poppy alleen wel een paar keer om vragen ?
#teammaple🍁
<<

Anoniem315

Bericht 26 Aug 2020 23:23

Re: Burengeluiden

Wat vervelend voor je, Poppy! Hopelijk vind je een opening om te praten en kennis te maken.

Hier geen storende buren (we wonen vrijstaand), maar wel blaffende honden.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Aug 2020 06:39

Re: Burengeluiden

Urban Naked schreef:Daar moet je bij poppy alleen wel een paar keer om vragen ?


Haha ja dat valt me wel op, dat jij daar ook weleens naar vraagt. Snap ik!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem295

Bericht 27 Aug 2020 09:52

Re: Burengeluiden

Urban Naked schreef:Mooi verhaal had jij getikt op de vorige pagina, maple!

Dank je!

Poppy, het alt mij ook weleens op dat er bij jou vaak naar een afloop gevraagd wordt. Maakt ook helemaal niet uit vind ik zelf, want ik vergeet ook vaak zat even een afloop te plaatsen, of heb daar soms eventjes geen zin in. Maar omdat ik dit verhaal wel herken ben ik heel benieuwd of er voorzichtig je voorzichtig al iets bespreekbaar hebt kunnen maken, en zo niet, of je iets met de tips denkt te kunnen.
<<

Anoniem290

Bericht 29 Aug 2020 18:08

Re: Burengeluiden

*
Laatst gewijzigd door Anoniem290 op 30 Aug 2020 21:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Aug 2020 18:56

Re: Burengeluiden

Dus dan ben je benieuwd, maar lees je het verder niet meer. Vind ik echt raar en onaardig ook. Kan een keer gebeuren. Maar mensen stoppen tijd in je topic en reageren vanuit persoonlijke ervaringen.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Aug 2020 19:01

Re: Burengeluiden

Als ik iets vraag en mensen geven uitgebreide tips en denken mee, dan bedank ik ze daar wel voor. In het echt, maar ook op een forum. Ik vind dat gewoon netjes.
Edit: oh je hebt je laatste reactie ineens weggehaald, tja dan slaat deze reactie ook nergens meer op.
#teammaple🍁
<<

Anoniem295

Bericht 29 Aug 2020 19:06

Re: Burengeluiden

Oké. Je opent een algemeen topic met één algemene vraag in de openingspost en de overige 95% gaat over je persoonlijke ervaring, waar je dus overduidelijk moeite mee hebt/het zit je dwars. Dan is het toch niet gek als mensen daarop reageren, en wel zo netjes als je daar even op terugkomt?
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers