Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zichzelf slaan

<<

Anoniem85

Bericht 04 Nov 2013 14:31

Zichzelf slaan

Herkent iemand het volgende, en hoe kan ik het beste hiermee omgaan?
Mijn zoontje is net 1 en sinds kort slaat hij zichzelf. Hij doet dit met een platte hand, heel snel op zijn hoofd. Hij doet doet dit best vaak, vooral als ik nee zeg, maar ook buiten dat.
<<

ChiQ

Bericht 04 Nov 2013 14:34

Re: Zichzelf slaan

Frustratie. Julian dult ook geen nee, dan trekt hij heel hard aan zijn eigen haar. En als ik hem optil als ik nee zeg, krijg ik een pets. Lief, dat kind van mij. Of als ik hem verschoon en hij wil zich omdraaien en wegkruipen krabt hij heel hard zichzelf. Ik negeer het maar, maar pff, is wel erg om te zien.
<<

Anoniem85

Bericht 04 Nov 2013 14:52

Re: Zichzelf slaan

ChiQ schreef:Frustratie. Julian dult ook geen nee, dan trekt hij heel hard aan zijn eigen haar. En als ik hem optil als ik nee zeg, krijg ik een pets. Lief, dat kind van mij. Of als ik hem verschoon en hij wil zich omdraaien en wegkruipen krabt hij heel hard zichzelf. Ik negeer het maar, maar pff, is wel erg om te zien.

Onze kindjes lijken volgens mij best op elkaar haha, inderdaad mijn zoontje doet dat ook, een pets geven als we nee zeggen en stil liggen op de commode kan hij niet meer. Luiers verschonen zijn een ramp, gillen krijsen slaan en niet stil liggen. Maar zichzelf slaan vind ik best apart, het lijkt echt meer een tik te zijn ofzo, dan is hij lief aan het spelen en ondertussen slaat hij zichzelf ook.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers