Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk liedje...

<<

Anoniem316

Bericht 11 Aug 2020 11:48

Welk liedje...

laat je huilen?
maakt je blij?
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje?
maakt je boos?
doet je herinneren aan je eerste liefde?
zet jij de radio voor uit?
blijf je langer voor in de auto zitten?
(wie nog leuke aanvullingen heeft; wees welkom ;))

Ik zat van de week met L. op schoot nog even te knuffelen beneden en het nummer Slaapliedje van Acda en de Munnik kwam toevallig op. Dat nummer deed me ineens huilen toen ik meezong. Noem het hormonen, maar het was zo'n bijzonder momentje samen. En nu kan ik dat nummer niet meer normaal meezingen :palm: Zodoende de inspiratie voor dit lijstje!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Aug 2020 11:58

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Droomland van Paul de Leeuw en 3 times a lady van Kenny Rodgers
maakt je blij? Heel veel eigenlijk wel. Sowieso live blaaskapellen, maar ook Muse, Guus Meeuwis, Toto, AC/DC, Motown
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Mandown van Rihanna aan aan autovakantie in Frankrijk, denk dat dat nummer wel 100x voorbij is gekomen op de radio haha
maakt je boos? Niks
doet je herinneren aan je eerste liefde? One Second van Paradise Lost (vreselijk!)
zet jij de radio voor uit? Happy Hardcore
blijf je langer voor in de auto zitten? Nergens voor
30-04-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Aug 2020 12:11

Re: Welk liedje...

laat je huilen?
Hier kan ik een hele waslijst opschrijven, soms gebeurt het uit het niets, bij nummers waar het nooit eerder gebeurde.
Nummers waarbij het altijd raak is, zijn oa. I need my girl van The National, Hurt van Johnny Cash, Hoppipolla van Sigur Ros en Run to you van Snowpatrol

maakt je blij?
Ook heel veel nummers. In ieder geval nummers van Vampire Weekend en Bell X1

doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje?
Run to you van Whitney Houston. Ik was 9 en mijn moeder ging met 3 kinderen alleen op vakantie naar zuid Duitsland (waar mijn vader aan het werk was). Onderweg alleen maar noodweer gehad waardoor we 3 uur later dan gepland aan kwamen. M'n vader stond uren op ons te wachten, helemaal in de stress. Tijdens die rit heb ik dit nummer veel gedraaid. In dat jaar was The Bodyguard net uit en ik was die hard Whitney fan :)

maakt je boos?
Geen idee..

doet je herinneren aan je eerste liefde?
Rainbow in the sky van Paul Elstak :palm:

zet jij de radio voor uit?
Voor van die volkszangers zoals Frans Duits enzo.

blijf je langer voor in de auto zitten?
Nergens voor. Meestal zet ik een spotify lijst aan in de auto dus dan kan ik het nummer later nog afluisteren.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Aug 2020 12:16

Re: Welk liedje...

"]laat je huilen? De kast hart van mijn gevoel en dan in het Fries. Als ze die zingen bij een optreden jank ik . Dat komt toen mijn vader 10 jaar geleden een herseninfarct kreeg zat ik in de auto toen ik het telefoontje kreeg en daarna moest ik erg huilen en nu elke keer als ik dat hoor komt dat gevoel terug

maakt je blij? Alles van Tim Akkerman ik kan daar uren naar luisteren . Of nu lekkere zomerse liedjes

doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Tarkan werd constant gedraaid tijdens een vakantie
maakt je boos? Niks
doet je herinneren aan je eerste liefde? Lasgo something
zet jij de radio voor uit? Nl talig
blijf je langer voor in de auto zitten? Nergens voor
(wie nog leuke aanvullingen heeft; wees welkom ;))
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Aug 2020 12:17

Re: Welk liedje...

[quote="Dee"]

laat je huilen? Prelude, van Vangelis. Dit nummer werd gedraaid op de begrafenis van mijn moeder. Zodra ik het hoor, gebeurt er iets in mijn lijf en voel ik zoveel emoties. Ik zie mezelf dan echt weer aan haar sterfbed zitten, zie mezelf weer in de kerk bij de uitvaart. Ik kan er niet altijd echt om huilen, maar dit nummer raakt me meer dan welk nummer ook.
maakt je blij?
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? L’amour toujours. Ik was voor het eerst op vakantie zonder mijn ouders. 17 jaar en emmer vriendinnen naar Rimini, Italië. We waren op een avond in de discotheek waar Gigo D’Agostino zijn thuishaven had en dat nummer was toen een grote hit. Diezelfde vakantie stond Krezip op nummer 1, met I would stay. Dat nummer hebben we op de camping echt platgedraaid toen.
doet je herinneren aan je eerste liefde? Wereld zonder jou, van Marco en Trijntje. Het herinnert me aan mijn eerste hevige verliefdheid, mijn eerste zoen, mijn vakantievriendje in Frankrijk. Wat een verdriet toen we naar huis moesten. Ik heb de hele terugreis van Frankrijk naar Nederland dit nummer gerepeat op mijn discman ?.
zet jij de radio voor uit?
blijf je langer voor in de auto zitten?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Aug 2020 12:27

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Everbody hurts van REM, zelfde als lady omschrijft ?
maakt je blij? Verschillende nummers van Guus Meeuwis, denk dan terug aan zijn concerten, zoveel plezier altijd!
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Mijn eerste vakantie met vriendinnen, ik was 16 en we gingen naar Corsica, ik had daar een cd met de nummers van de serie Ally McBeal, gezongen door Vonda Sheppaerd (laatst opgezocht op spotify toevallig!). En vroeger achterin de auto naar Frankrijk met mijn ouders, aan de ene kant van het cassette bandje stond Dire Straits, en aan de andere kant Vaja Con Dias, en dan 1200 km ?
maakt je boos?-
doet je herinneren aan je eerste liefde? Onderweg van Abel. Op dat nummer zoende ik voor het eerst mijn eerste echte vriendje.
zet jij de radio voor uit? Klassieke muziek.
blijf je langer voor in de auto zitten? Lekkere meezing nummers! Van Hazes tot de Eagels.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 11 Aug 2020 12:28

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Niet zo zeer huilen, maar wel kippevel bij Radiohead - How to dissapear completely en Coldplay - Fix You (laatst genoemde kreeg ik kippenvel van bij het optreden in 2005 in het Gelredome, speelde toen zoveel dingen met inmiddels ex en de aanslagen in London op dezelfde dag)
maakt je blij? Happy Hardcore en dan met name Dune - Hardcore vibes
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Moby album Play... Toen dat uitkwam heb ik grijs gedraaid in de auto achterin als we dagtripjes maakten en Spinvis - Oostende toen we op vakantie dichtbij Ieper en de Belgische kust gingen en ook Oostende aan deden. Zo toepasselijk natuurlijk.
maakt je boos? Muziek dat door je strot wordt geduwd, maar zo slecht is... Veel volkzangers vallen daarbij mij onder maar ook de huidige muziek van Coldplay... Ooit was ik fan, maar bah wat zijn ze slecht geworden na de eerste 3 albums en daar kan ik best boos op worden want ik vind het zo zonde van het talent dat ze destijds hadden.
doet je herinneren aan je eerste liefde? Elbow - One day like this (nog steeds een top nummer), was niet bij mijn eerste liefde overigens maar wel de eerste waar we echt een 'ons' nummer hadden
zet jij de radio voor uit? Nederlandstalige volksmuziek
blijf je langer voor in de auto zitten? Tame Impala - Let it happen (duurt wel bijna 8 minuten... haha... maar ik krijg er zo'n rush van...), eigenlijk kan ik er hier zo nog 10 noemen...

Ik wil het lijstje nog wel langer maken...
blijft in je hoofd hangen als een oorwurm? MGMT - Kids (die sound)
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 11 Aug 2020 13:13

Re: Welk liedje...

laat je huilen?
See you again - Carrie Underwood

maakt je blij?
Southbound - Carrie Underwood

doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje?
- Two Times - Lee Ann: na de eindexamens met vriendinnen naar Salou, in elke disco te horen.
- Maria - Blondie: zelfde reden als het liedje hierboven.
- Down Under - Men At Work: mijn reis door Australië (no kidding ?)
- Undo It - Carrie Underwood: roadtrip Amerika. Dit nummer was toen net uit en was veel op de radio.

maakt je boos?
-

doet je herinneren aan je eerste liefde?
Nothing’s gonna change my love for you - Glenn Medeiros (mijn eerste vriendje op de basisschool) en Accidentely in love - The Counting Crows (mijn eerste serieuze relatie)

zet jij de radio voor uit?
Nederlandstalige volkszangers, Anouk, Krezip.

blijf je langer voor in de auto zitten?
Geen liedje in het bijzonder.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 11 Aug 2020 13:18

Re: Welk liedje...

laat je huilen?
- Dat heb ik niet bij een vast nummer, soms springen de tranen me wel in de ogen bij liedje in een film.

maakt je blij?
- Liedjes waar de kinderen helemaal op los gaan, maar ook dat zijn verschillende.

doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje?
- Rudimental - Feel the love, doet me denken aan de vakantie met mijn man (toen nog vriendje, voordat het ook weer mijn ex werd) op Texel.

maakt je boos?
- K3.

doet je herinneren aan je eerste liefde?
- Oh, dat is Dj Coone - Life is complex. Dat luisterde hij toen. En andere jumpstyle. Maar dit was niet echt liefde, we waren 12 en 13.
Met mijn eerste échte liefde luisterde ik 0118 vier - lofdicht.

zet jij de radio voor uit?
K3 en alles wat uit Volendam komt.

blijf je langer voor in de auto zitten?
- Dat doe ik eigenlijk regelmatig, even een leuk liedje afluisteren!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 11 Aug 2020 13:31

Re: Welk liedje...

laat je huilen?
- Dochters van Marco Borsato, Cough syrup van Young the Giant en How to save a life van the Fray

maakt je blij?
- Hello van Martin Solveig, We built this city van Starship en Summer of 69 van Bryan Adams

doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje?
- Cheap Thrills van Sia, dat was zo vaak op de radio tijdens onze roadtrip door Amerika

maakt je boos?
- niks

doet je herinneren aan je eerste liefde?
- Ces soirées-là, geen idee van wie. Niet het origineel, maar dit was een hit in Frankrijk toen ik daar mijn eerste Franse vakantie vriendje had.

zet jij de radio voor uit?
- al die nederlandse rap/hiphop

blijf je langer voor in de auto zitten?
- op dit moment helemaal niks, want onze auto heeft geen airco. Normaal ook niet eigenlijk :smile:
Laatst gewijzigd door Niekske op 14 Aug 2020 10:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem315

Bericht 11 Aug 2020 13:46

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Exit Music van Radiohead, Unintended van Muse, It's in the rain van Enya, Particles van Nothing but Thieves, Rooting for you en Nightcall van London Grammar, en meer. Muziek kan mij behoorlijk raken.

maakt je blij? Momenteel de liedjes van TheFatrat. Heerlijke deuntjes waar ik ook goed op kan rennen.

doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Liberté, Parla&Pardoux

maakt je boos? Rapmuziek die vrouwonterend is of alleen maar over money gaat. Ga toch weg!

doet je herinneren aan je eerste liefde? /

zet jij de radio voor uit? Nederlandstalig. Niet alles, maar wel veel.

blijf je langer voor in de auto zitten? Momenteel alles van The Weeknd
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 11 Aug 2020 18:06

Re: Welk liedje...

Dee schreef:laat je huilen? huilen niet 1. Maar het nummer family portrait van Pink raakt mij altijd enorm.
maakt je blij? Waka Waka van Shakira
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Ik kan er zo niet een bedenken
maakt je boos? ik raak altijd enorm geïrriteerd van rapmuziek die denigrerend is naar vrouwen
doet je herinneren aan je eerste liefde? dat nummer van Jarule en J. LO, nummers van de Rapper nelly
zet jij de radio voor uit? Voor Nederlandstalige muziek, voor denigrerende muziek en voor jaren 80 muziek.
blijf je langer voor in de auto zitten? Voor leuke muziek
(wie nog leuke aanvullingen heeft; wees welkom ;))
<<

Anoniem300

Bericht 11 Aug 2020 18:53

Re: Welk liedje...

laat je huilen?
Wel meerdere o.a. opa van Marco Borsato.
maakt je blij?
Ook wel meerdere, maar van een lekker up tempo dans nummer wordt ik altijd wel vrolijk (shut up and dance bv.) Of wat recenter mas mas mas!
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje?
Kan zo geen specifiek nummer noemen
maakt je boos?
Muziek kan me haast niet boos maken, dus geen.
doet je herinneren aan je eerste liefde?
Michael Jackson- Black or White (niet echt mijn eerste grote liefde maar wel mijn eerste kus bij dit nummer)
zet jij de radio voor uit?
Anouk, Glennis grace en nog wel meerdere.
blijf je langer voor in de auto zitten?
Sowieso als ik een liedje leuk vind die ik hor op de radio wil ik die graag af luisteren.

En ik geloof dat fred als aanvulling nog had welk liedje in je hoofd blijft zitten; sowieso alle kinderliedje en op t moment luister mijn kinderen de hele dag (als ze kunnen) naar Snelle, en dat het liedje kleur is een erg fijne die blijft hangen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Aug 2020 19:06

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Run van Snow Patrol
maakt je blij? zo'n beetje alle Spaanstalige zomerhits, mijn favoriete zanger is Álvaro Soler
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Summer Jam, doet me denken aan vakantie in Renesse in 2003 ofzo. En L'amour toujours doet me denken aan m'n vakantie in Rimini in 2004, ik was toen in een club waar Gigi D'Agostino zelf kwam draaien.
maakt je boos? hmm kan zo niks bedenken!
doet je herinneren aan je eerste liefde? niet echt m'n eerste liefde, maar wel iemand waar ik jarenlang verliefd op ben geweest en een behoorlijke geschiedenis mee heb: Lightning Crashes van Live
zet jij de radio voor uit? alles van Simply Red
blijf je langer voor in de auto zitten? toevallig van de week nog voor You don't know van Milow
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem309

Bericht 11 Aug 2020 19:52

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Fix you van Coldplay.
maakt je blij? Go like Elija van Chi Coltrane en somewhere over the rainbow van Israel Kama...huppeldepupnogwat.
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? chained to the rythm van Katie Perry. Toen we op huizen jacht gingen zijn we hier zovaak achter elkaar geweest. En omdat ze hier de muziek eindeloos blijven herhalen doet me dit echt denken aan de oriënterende fase dat we steeds huisjes gingen kijken,
maakt je boos? Geen.
doet je herinneren aan je eerste liefde? Nou die eerste liefde was zo snel voorbij dat ik geen liedje hebt wat me daaraan herinnert.
zet jij de radio voor uit? Mariah Carrey
blijf je langer voor in de auto zitten? Dat verschilt maar dat doe ik alleen met liedjes die ik luidkeels meebler.
Laatst gewijzigd door Anoniem309 op 07 Jun 2021 23:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem298

Bericht 12 Aug 2020 22:45

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Bridge over troubled water van Simon & Garfunkel en Oceaan van Racoon. En soms jank ik om alle liedjes, er zijn zelfs Disneyliedjes die me laten janken :laughcry:
maakt je blij? Dat ligt aan het moment, ik kan nu even niks bedenken.
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? You're beautiful van James Blunt en Lonely van Akon, die waren net uitgebracht in 2005 geloof ik en toen zat ik in Zuid-Frankrijk, daar werden ze grijs gedraaid. Mooie herinneringen aan die tijd en die liedjes brengen me daar steeds even naar terug.
maakt je boos? Kind van de duivel van Paul Elstak en jebroer
doet je herinneren aan je eerste liefde? Sorry seems to be the hardest word van Blue en Elton John.
zet jij de radio voor uit? Voor Kind van de Duivel :wink: en Krezip
blijf je langer voor in de auto zitten? Ligt er net even aan wat er op staat.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 13 Aug 2020 19:30

Re: Welk liedje...

Leuk topic!

laat je huilen?
9 crimes van Damien Rice, Iris van de Goo Goo Dolls, One More LIght van Linkin Park

maakt je blij?
- High On Life van Martin Garrix & Bonn. Er is geen ander nummer waar ik spontaan altijd blij van wordt. Voor het eerst gehoord op Tomorrowland en vond het gelijk een geweldig nummer.
- The Nights van Avicii


doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje?
Hey There Delilah van plain white T's. Het nummer van roadtrips met mijn beste vriendinnen.

maakt je boos?
Aan sommige rap/hiphop nummers kan ik mij wel enorm irriteren maar een nummer waar ik boos van wordt weet ik zo niet

doet je herinneren aan je eerste liefde?
First time van Robin Beck en Raak van De Kast

zet jij de radio voor uit?
De meeste Nederlandse rapnummers en nummers van Paul de Leeuw

blijf je langer voor in de auto zitten?
Kan voor allerlei mooie nummers zijn
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Aug 2020 08:04

Re: Welk liedje...

Ohhh ja 9 crimes! Die is lang geleden! ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 14 Aug 2020 09:54

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Ik huil niet echt van nummers maar heb wel verdrietige momenten van begrafenissen. Zoals Isabelle (oud Frans lied maar kan de zanger niet vinden), zo heette mijn oma en die werd ook gedraaid toen wij als kleinkinderen met de kist binnenkwamen.
Eternale Flame van de the bangles werd gedraaid op de begrafenis van een klasgenootje. Was toen 16 jaar.

maakt je blij? Nummers van Pink

doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Mijn man en ik hebben sinds 2007 elk jaar een speciaal vakantieliedje. Zijn er dus verschillende. Nu mogen de kinderen ook meebeslissen.
We hadden bijvoorbeeld Blurred Linda, gangnam style, danzo kaduro, salsa tequila.

maakt je boos? Geen

doet je herinneren aan je eerste liefde? Supergirl die toen werd uitgebracht door Bart van K-otic.

zet jij de radio voor uit? Carnavalsmuziek

blijf je langer voor in de auto zitten? Bij alle leuke nummers blijf ik wel even zitten.

Blijft in je hoofd zitten? De liedjes van de kinderen die tig keer op Just Dance worden gespeeld. Con Calma en Taki Taki worden veel gedraaid.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 14 Aug 2020 14:38

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Poe, dat hangt van mijn stemming af, laatst nog tranen in mijn ogen bij Read all about it van Emeli Sande.
maakt je blij? Cake by the ocean van DNCE
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? l'amour toujours. Tijdens een kampeervakantie al heel wat jaren geleden in Frankrijk kwam dat nummer op de radio.
maakt je boos? geen idee
doet je herinneren aan je eerste liefde? de Kelly family , fell in love with an alien. :laughcry:
zet jij de radio voor uit? Hey Geronimo van Sheppard
blijf je langer voor in de auto zitten? Nothing else matters van Metallica
<<

Anoniem307

Bericht 14 Aug 2020 23:20

Re: Welk liedje...

laat je huilen? Reamonn - Supergirl
maakt je blij? Bosse - Frankfurt Oder
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje?Shaggy - It wasn't me (maar dat komt meer omdat mijn broertje een gekopieerde cd kocht in een steegje in Spanje.
maakt je boos? Alle piratenmuziek
doet je herinneren aan je eerste liefde? Goo Goo Dolls - Iris
zet jij de radio voor uit? Piratenmuziek
blijf je langer voor in de auto zitten? Niet een specifiek nummer. Soms blijf ik zitten, om te luisteren naar wat de dj's te vertellen hebben.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 16 Aug 2020 07:22

Re: Welk liedje...

Laat je huilen? Katie Melua - little angels, Bløf-zo mooi zo mooi, Danny Vera - Everytime, Emili Sandé - Clown.
Er zijn heel veel mooie nummers waarvan ik wel kan huilen. Vooral als de zanger/zangeres goed het gevoel overbrengt.
maakt je blij? op dit moment de cd van kleuterpop ? heerlijk samen zingen met de kinderen.
George Ezra - Sugarcoat, Dropkick Murphys - Rose tattoo.
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Phil Collins - Can't hurry love. Dit werd gezongen op het schoolcabaret van de middelbare school. Ik hielp met het decor schilderen en het koor repeteerde heel vaak dit nummer als wij bezig waren.
maakt je boos? muziek die oproept tot geweld of om dingen te doen die niet kunnen. Vooral als je weet dat er veel jongeren naar jouw muziek luisteren
doet je herinneren aan je eerste liefde? Hot Hot Butter - Popcorn song hij draaide dat bijna heel de dag?
zet jij de radio voor uit? gangsterrap, nederlandstalige smartlappen, hardcore.
blijf je langer voor in de auto zitten?bijna niets. Heel soms maar, ik kan zo ook niets bedenken.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem290

Bericht 17 Aug 2020 12:50

Re: Welk liedje...

[quote="Dee"]laat je huilen? Et maintenant (ik hoop dat ik dat zo goed schrijf) en de canon van Pachelbel. Eigenlijk best veel liedjes, vooral waar ik verdrietige herinneringen aan heb.

maakt je blij? Banana van Shaggy

doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Red hot Chili peppers en dan vooral Snow. We gingen een keer met de auto naar Frankrijk en hadden maar 1 cd bij ons. Wel 200x geluisterd.

maakt je boos? Boos eigenlijk geen. Er zijn wel liedjes die me ontzettend irriteren, dan wil ik zo snel mogelijk een andere zender opzetten. De eerste die in me opkomt is je hoeft niet te gaan van volumia.

doet je herinneren aan je eerste liefde? Stay van Sash.

zet jij de radio voor uit? Volumia dus. En Oceaan. Wat een rotnummer vind ik dat.

blijf je langer voor in de auto zitten? Geen.
<<

Anoniem290

Bericht 17 Aug 2020 12:52

Re: Welk liedje...

Zora schreef:Ohhh ja 9 crimes! Die is lang geleden! ?


Oh ja. Ik heb O en 9 crimes in de auto. Ik moet bij zoveel nummers janken. Amie ook. Ik vind het zo mooi.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 17 Aug 2020 15:43

Re: Welk liedje...

Laat je huilen? Family tree van Venice, Love hurts, vooral de versie van Gram Parsons, deze is gedraaid op de crematie van mijn moeder. Geen kind meer van Karin Bloemen. Mary van Bertolf
maakt je blij? New Shoes van Paolo Nutini
doet je herinneren aan een vakantie/reis/uitje? Mmmbob van Hanson, was een hit toen ik met school naar Parijs ging
maakt je boos? Caught out there van Kelis
doet je herinneren aan je eerste liefde?
Kiss me van Sixpence non the ritcher
zet jij de radio voor uit? Rap
blijf je langer voor in de auto zitten?Dat gebeurt niet zo snel.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers