Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Helemaal niet sporten

<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2020 15:57

Helemaal niet sporten

Zijn hier ook mensen die helemaal niets aan sport doen?
En dan bedoel ik niet nu met dit weer, maar gewoon helemaal nooit. :king:
<<

Anoniem325

Bericht 10 Aug 2020 15:59

Re: Helemaal niet sporten

Jep, ik! Maar ik heb het altijd wel gedaan en mis het ook wel, dus ik wil het zodra het weer kan wel weer gaan oppakken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Aug 2020 16:00

Re: Helemaal niet sporten

Nou ik eigenlijk. Doe wel eens wat aan beweging (zoals nu 's avonds zwemmen maar dat is zo incidenteel, dat telt niet) en ik wandel ook graag en kijk erg uit naar weer lange wandelingen maken met de kinderwagen, maar echt sporten doe ik niet.
Ik zou op den duur wel weer eens willen tennissen.
Maar de sportschool vind ik zo ongeveer het ergste wat er bestaat.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem331

Bericht 10 Aug 2020 16:04

Re: Helemaal niet sporten

Ik!!

Ik ben geen sporter, nooit geweest en zal het ook wel niet worden.
Ik beweeg wel genoeg trouwens, altijd met mn honden onderweg ?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Aug 2020 16:42

Re: Helemaal niet sporten

Auxo schreef:Jep, ik! Maar ik heb het altijd wel gedaan en mis het ook wel, dus ik wil het zodra het weer kan wel weer gaan oppakken.

Ik gok dat savi dit niet bedoelt :)
#teammaple🍁
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Aug 2020 16:50

Re: Helemaal niet sporten

:yes:

Ik haat het gewoon echt. Heb zoveel geprobeerd maar ik vind sporten gewoon vreselijk. En ach, je weet wat ze zeggen: abs are made in the kitchen :smile: Ik beweeg trouwens wel genoeg: ik wandel en ik rij geen auto en pak dus altijd de fiets. Elektrische fiets wel, maar zet hem altijd op de laagste stand en fiets dan zo 10-20 km.
Laatst gewijzigd door Scandic op 10 Aug 2020 16:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Aug 2020 16:51

Re: Helemaal niet sporten

Vallen danslessen onder sporten? Denk het wel he? Alleen dat iig en pas sinds een jaar. ;)
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Aug 2020 17:15

Re: Helemaal niet sporten

Ik!
Vroeger altijd veel gefietst naar school en het nooit gemist. Tegenwoordig wandel ik veel in de winter, nu fiets ik vooral veel (geen elektrische fiets)

Vanmorgen 10 km gefietst dmv bezoekje aan bouwmarkt en speeltuin. Momenteel verbouwen we wat in huis en kun je trap op/af ook wel bijna meerekenen.
08/2018
05/2021
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Aug 2020 17:39

Re: Helemaal niet sporten

Maar jij hebt toch ook weleens gesport Savi?
<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2020 18:06

Re: Helemaal niet sporten

Ja een blauwe maandag, maar ik vind het echt vreselijk. ?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Aug 2020 18:11

Re: Helemaal niet sporten

Ik sport ook niet. Vroeger veel gesport en vorig in een vlaag van verstandsverbijstering een abonnement afgesloten bij basic fit. Toen het jaar voorbij was snel weer opgezegd. Heb mij erbij neer gelegd dat ik niet sportief ben. Ik loop de hele dag op het werk en 's avonds soms een rondje en dat vind ik genoeg.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Aug 2020 18:13

Re: Helemaal niet sporten

Ik ook niet af en toe probeer ik eens wat. Tijdje zumba gedaan, maar niet gemotiveerd genoeg om vol te houden.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Aug 2020 18:14

Re: Helemaal niet sporten

Echt sporten doe ik ook niet. Ik beweeg wel vrij veel, ik doe heel veel op de fiets en ik maak veel lange wandelingen, daarnaast doe ik thuis oefeningen om in vorm te blijven, maar echt sporten in clubverband of op de sportschool doe ik niet, omdat ik er gewoon echt niks aan vind.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Aug 2020 18:15

Re: Helemaal niet sporten

Ik sport ook zo goed als niet. Soms krijg ik het even op m’n heupen en dan ga ik een paar keer hardlopen, maar langer dan een week of 3 houd ik het nooit vol. Gewoon omdat ik lui ben ?

Ik vind gewoon echt alles vreselijk, ik heb nog nooit een sport gedaan die ik leuk vind. Ik voel me ellendig als ik sport en ik voel me ellendig na afloop en ellendig als ik eraan denk dat ik moet gaan sporten. Alleen maar ellende en luiheid.

♥♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Aug 2020 18:20

Re: Helemaal niet sporten

Het afgelopen half jaar heb ik ook niet gesport. Kwam door blessures. En had geen zin.

Voorheen deed ik aan hardlopen en zwemmen, en workouts.

Ik zie het wel echt aan m’n lijf, dat ik nu niet sport. Ik wandel wel bewust een paar keer 5km per week, maar dat doet weinig. Ik zie dat ik een slapper lijf heb dan wanneer ik wel sport.

Vanaf volgende week ga ik weer 2 keer in de week trainen! (Sportschool)

Sorry savi, ik ben dus ook niet iemand die nooit sport dus eigenlijk moet ik ook gewoon niet reageren in dit topic ?
#teammaple🍁
<<

Anoniem325

Bericht 10 Aug 2020 18:30

Re: Helemaal niet sporten

Urban Naked schreef:
Auxo schreef:Jep, ik! Maar ik heb het altijd wel gedaan en mis het ook wel, dus ik wil het zodra het weer kan wel weer gaan oppakken.

Ik gok dat savi dit niet bedoelt :)


Nee je hebt gelijk. Ik postte het en dacht; dit bedoelt ze denk ik niet echt. Maar geen zin om het weer weg te halen :palm:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Aug 2020 18:39

Re: Helemaal niet sporten

Snap ik ook.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2020 18:48

Re: Helemaal niet sporten

Ik zeg het eigenlijk ook verkeerd. Sport vind ik opzich niet super vreselijk, maar ik vind alles maar 1 of 2x leuk en dan ben ik het zat. Echt zat.
Het is gewoon ellende.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Aug 2020 19:15

Re: Helemaal niet sporten

Maar vind je het erg? Zou je het graag leuk willen vinden?
<<

Anoniem326

Bericht 10 Aug 2020 19:25

Re: Helemaal niet sporten

Ik sport helemaal niet. De afgelopen zes jaar heb ik helemaal niet gesport. Ik ben motorisch niet handig, heb weinig kracht en nul balgevoel. Ik schaam me ook echt als ik met een groep of team moet sporten. Ik snap de instructies niet. Het lukt me niet eens om mijn linkerbeen en mijn rechterarm tegelijk te bewegen. Iets nadoen lukt ook niet goed.

Ik vind bewegen wel belangrijk, maar vooralsnog krijg ik dat niet ingepast in mijn dagelijks leven. Ik voel me daardoor weleens ongezond. Ik ben wel slank en heb een strak lijf (nou ja strak met name weinig vet), dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

Het enige wat ik wel leuk vind is yoga. Maar ook daar zit ik te klungelen met de houdingen.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2020 19:27

Re: Helemaal niet sporten

Lot schreef:Maar vind je het erg? Zou je het graag leuk willen vinden?

Oh nee totaal niet. Kan wel wat beters verzinnen met mijn tijd haha.

Maar het lijkt soms alsof ik de enige ben op de wereld die niet sport en toen had ik ineens topic inspiratie.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 10 Aug 2020 20:15

Re: Helemaal niet sporten

Ik herken me volledig in het stuk dat HG schrijft. Behalve het slanke en strakke deel. Het meest essentiele dus en echt een reden waarom ik zou moeten sporten. Maar ik vind het zó'n rotgevoel. Ik vind het vervelend op het moment dat ik aan het sporten ben, maar voel me daarna ook echt niet lekker. Ik heb dus nog nooit een fijne bijwerking gevoeld bij sporten. Maar ja... Ik moet het wel echt gaan doen...
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 10 Aug 2020 20:16

Re: Helemaal niet sporten

Ik, al probeer ik soms wel eens een challenge maar dat pakt eigenlijk nooit goed uit. Door fibromyalgie doet het al snel (veel) pijn helaas. Zou wel graag willen voor conditie en wat minder een buikje, maar daarin ben ik nog niet geslaagd...
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 10 Aug 2020 21:13

Re: Helemaal niet sporten

?‍♀️

Heel vroeger wel jaren geturnd, maar dat ging op een gegeven moment niet meer omdat ik hypermobiel ben en mijn schouder en heup steeds uit de kom schoten.

Ik zou nu eigenlijk echt wel moeten sporten maar ik heb er zo geen zin in. En ik ben nog wel beperkt door mijn schouder, rug en pijn in mijn buik door littekenweefsel van mijn gescheurde baarmoeder. Daar kunnen ze me vast wel in begeleiden hoor, maar het zorgt er wel voor dat ik er nog meer tegenop zie.

Mijn vriend is een paar weken geleden wel begonnen in de sportschool en ik zie echt al verschil. Super knap maar helaas nog geen motivatie voor mij.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Aug 2020 21:26

Re: Helemaal niet sporten

Hee wat knap van je vriend Saga. Good for him!
En ik kan me jouw strubbelingen goed voorstellen hoor.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers