Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Even lekker klagen over het weer

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Aug 2020 21:40

Re: Even lekker klagen over het weer

Heb er maar één, ja dus ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Aug 2020 21:43

Re: Even lekker klagen over het weer

Bahhhh wat k*t
Let's discover the world together.
<<

Anoniem298

Bericht 16 Aug 2020 21:44

Re: Even lekker klagen over het weer

Ohh no, wat kut, Scandic!
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 582

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 16 Aug 2020 21:49

Re: Even lekker klagen over het weer

Lucht was ineens pikzwart en zo begint het te stormen en te weerlichten. Buiten alles maar ingepakt en naar binnen gegaan.
<<

Anoniem292

Bericht 16 Aug 2020 22:32

Re: Even lekker klagen over het weer

Hier heeft het alleen wat gerommeld vanmiddag, meer niet helaas. Buienradae voorspelde hier 100x regen vandaag maar de buien veranderde ook 100x van route, helaas.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 16 Aug 2020 22:36

Re: Even lekker klagen over het weer

Ah wat balen Scandic! Ik reed gisteravond op de motor naar m’n ouders (70 minuten via de snelweg) toen ineens de lucht groen werd en ik in een mega onweersbui terecht kwam. Rechterbanen stonden meteen helemaal blank en ik zag echt niets meer, was wel even spannend! Daarna wel weer lekker afgekoeld haha, nat tot op m’n ondergoed!
<<

Anoniem307

Bericht 16 Aug 2020 22:48

Re: Even lekker klagen over het weer

Oeh Scandic, dat is enorm balen.

Feline, dat lijkt me doodeng. Ik heb ooit eens in de mist gereden, was er opeens, en ik had net mijn rijbewijs, waardoor ik op de snelweg bovenop de rem trapte, want ik zag niets meer. Gelukkig was het in Drenthe, en daar is het zoveel rustiger dan in andere delen van het land, maar dat had zo verkeerd kunnen aflopen.

Hier heeft het goed geregend in de afgelopen dagen. Weinig last van overlast gehad. Behalve onder de viaduct waar we naast lopen. Ik liep met Jack en hij haat water. Gewoon, hij haat het echt. Hij kwam met zijn voorpootjes in het water terecht en dacht, ow dit valt mee. Zette een stap verder en zakte weg in het water. Hij vond het zo vies dat zijn pootjes alle kanten opgingen. Was erg komisch om te zien, maar laat wel zien dat het water echt wel hoog stond. En waarschijnlijk is ons dak lek, maar dat water kan ook binnen zijn gekomen door de open raam. Dat laten we woensdag even onderzoeken. :)
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 582

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 17 Aug 2020 07:04

Re: Even lekker klagen over het weer

Het is hier gisteravond aardig tekeer gegaan. Heeft hier 2 uren non stop geweerlicht en heel veel regen.
<<

Anoniem316

Bericht 17 Aug 2020 07:11

Re: Even lekker klagen over het weer

Hier werden we weer gespaard wat onweer en regen betreft. Ik ben wakker gebleven tot een uur of 12 vannacht, toen trok de bui al weg. Later zou er nog een dikke bui komen maar die is er niet meer geweest.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 17 Aug 2020 07:26

Re: Even lekker klagen over het weer

Hier is gisteravond ook een flinke bui geweest. Eindelijk maar toch.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem304

Bericht 17 Aug 2020 08:12

Re: Even lekker klagen over het weer

Dee schreef:Hier werden we weer gespaard wat onweer en regen betreft. Ik ben wakker gebleven tot een uur of 12 vannacht, toen trok de bui al weg. Later zou er nog een dikke bui komen maar die is er niet meer geweest.

Het heeft bij ons rond 2200 even heel hard gewaaid en geflitst met wat regen. De mega bui die daarna zou komen is niet geweest.

Wel hadden we de halve nacht geen stroom en dus geen airco of ventilator en het is plakkend heet. ?
<<

Anoniem295

Bericht 17 Aug 2020 08:14

Re: Even lekker klagen over het weer

Hier gisteren wat flinke buien, veel geflitst maar weinig donder. Het flitste ook nog lang door, volgens buienrader hing die bui toen allang boven de kop van Noord-Holland maar we zagen de flitsen nog altijd. Flink afgekoeld buiten, nu wel ontzettend mistig.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 17 Aug 2020 08:18

Re: Even lekker klagen over het weer

Wat ontzettend klote, Scandic.
Feline, dat zou ik echt ontzettend eng vinden.

Hier heeft het later op de avond nog even flink geregend. Het weerlichten heeft nog lang aangehouden.
Het is buiten gelukkig goed afgekoeld. Nu in huis nog.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 17 Aug 2020 08:25

Re: Even lekker klagen over het weer

Ooh Scandic wat erg!

Feline, doodeng!

Savi dat is ook niets zonder stroom!

Hier kregen we rond 19.00 uur een flinke bui. We waren gelukkig net terug van het strandje! Buiten lekker afgekoeld, binnen ook al wel wat.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem290

Bericht 17 Aug 2020 09:07

Re: Even lekker klagen over het weer

Hier is ook een flinke bui gevallen. Ik heb alles open gezet en we hebben met een dekbed geslapen. Lang niet zo lekker geslapen. Ik heb nu een lange broek aan en heb het alsnog een beetje koud.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 17 Aug 2020 09:25

Re: Even lekker klagen over het weer

Yes, 22 graden beneden in huis. Lang geleden. En ik heb T naar school gebracht en heb zelf een lange broek aan haha
2016
<<

Anoniem290

Bericht 17 Aug 2020 09:28

Re: Even lekker klagen over het weer

Haha lekker is dat hè! Donderdag wordt het hier nog 31 graden, maar daarna komen er (voor mij) heerlijke temperaturen aan van 20-25 graden.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 17 Aug 2020 09:31

Re: Even lekker klagen over het weer

De lange broek? Het zit een beetje gek en strak haha. Al die tijd zwierige jurkjes aangehad.
Donderdag wordt het idd weer een dagje warm. Maar als het huis koeler is dan blijft het binnen hopelijk oke.
2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 17 Aug 2020 11:48

Re: Even lekker klagen over het weer

Door de harde regen zit er weinig zuurstof meer in de vijver in het park en nu zijn alle kreeften gaan lopen opzoek maar een betere plek.

Deze twee dachten het bij ons gevonden te hebben, de rechtse wilde zelfs naar binnen.
Gelukkig hoorde J het en kon hij de hordeur tegenhouden ?

Afbeelding
30-04-2017
<<

Anoniem290

Bericht 17 Aug 2020 12:03

Re: Even lekker klagen over het weer

Oh no! Je zou maar ineens een kreeft in je woonkamer vinden. Ik zou me rot schrikken. Zitten die gewoon bij jullie in het park in de vijver? Zijn die erin gezet (of leven ze gewoon in het wild? Ik ben niet zo goed in dieren haha).
Van de week Zat ik op de bank met het raam open, zag ik ineens iets bewegen. Was er een kat even binnen aan het gluren. Pootjes op de vensterbank en zijn koppie een meter naast me in het raam. Dat vond ik dan wel weer gezellig :).
<<

Anoniem309

Bericht 17 Aug 2020 12:11

Re: Even lekker klagen over het weer

Wat bizar om die zo rond te zien lopen, kees. Ik zou me ook rot schrikken.

Wat enorm balen scandic. Hopelijk kan het allemaal snel gemaakt worden. Wij hebben ook heel veel problemen met ons huis gehad waardoor we weg wilden, maar nu vrijwel alles is opgelost voelt het toch wel weer fijn. Maar ik snap echt hoe je je voelt als het zoveelste gebrek zich weer aandient. Ik hoop dat het allemaal snel is opgelost.
Laatst gewijzigd door Anoniem309 op 16 Jan 2021 11:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Aug 2020 12:14

Re: Even lekker klagen over het weer

Ieh Kees! Wij hadden vanmorgen ineens een kikker in de woonkamer! Ik was boven, maar N zat met m'n vriend beneden te eten en zij zag hem als eerste haha. Ze begon ineens te piepen en riep "weg doen!". ?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Aug 2020 12:15

Re: Even lekker klagen over het weer

Haha wat grappig Kees. Die zie je wel vaker inderdaad. Zijn Amerikaanse rivierkreeften en eigenlijk een plaag. Kan me voorstellen dat je schrikt als je ze ineens bij je huis vindt! ?
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 17 Aug 2020 13:26

Re: Even lekker klagen over het weer

Die leven gewoon in het wild in de vijver in het park ja. Inderdaad een behoorlijke plaag, 2 of 3 jaar geleden zijn ze ook allemaal gaan lopen en dat waren er echt veel! Ik hoop dat het in onze tuin er maar bij 2 blijft.....brrrr

Hahaha grappig Bliss, is het gelukt om de kikker buiten te zetten?
Oh die poes Poppy, wel gezellig idd maar niet leuk als hij echt binnen komt je hem dan niet meer weg krijgt.
30-04-2017
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 17 Aug 2020 13:42

Re: Even lekker klagen over het weer

Kak...wij hebben ergens in de tuin waarschijnlijk een letterlijke kink in de kabel. De stroom ging er dus gisteren af, paar uur later deed alles het weer, maar nou vloog de aardlek er net weer uit en het regend niet eens. Ik baal!! En dat wordt dus graven.

Haha Kees, fijn om die ineens in je tuin te hebben. Dat wordt deze week kreeft eten ?.
Scandic wat onwijs klote zeg. Daar heb je toch helemaal geen zin in..hopelijk is het snel verholpen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers