Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


What's on your nails?

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 06 Apr 2021 17:16

Re: What's on your nails?

Wow dat zijn er best wat! Yinger is dus ook wel een goeie? Ik twijfel altijd op de één of andere manier...
<<

Peanutbuttercup

Bericht 06 Apr 2021 17:26

Re: What's on your nails?

Agnes schreef:Wow dat zijn er best wat! Yinger is dus ook wel een goeie? Ik twijfel altijd op de één of andere manier...


Ja ik was nogal enthousiast dus heb meteen vanalles wat besteld haha.
Ik vind Yinger de minste eigenlijk, ik heb de lakjes ervan omdat ik daar de startset heb gekocht. Ik mocht er 5 kleuren bij uitkiezen, ik ben blij dat ik voor 2 effen kleurtjes en verder glitters ben gegaan. Ik vind de 2 kleuren niet goed dekken.
Ik ben heel erg tevreden over Candy Coat, die hebben een mega uitgebreide collectie. Daar heb ik gewone gelkleuren, de professionele lijn en paint gels van. En Kiki London vind ik ook goed, en een mooie prijs. Meanails kun je krijgen op bol.com, dan een set van 6 mini's voor 25 euro. Vind ik ook een goede prijs/ kwaliteit verhouding.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 18 Apr 2021 09:42

Re: What's on your nails?

Gisteren mijn nagels weer gedaan en vind deze te leuk om niet te laten zien. Dus...

Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Apr 2021 15:31

Re: What's on your nails?

Leuk, mooi kleurtje roze.

Ik heb even een lakrust mijn nagels zien er niet uit. Mijn nagels hebben even wat extra liefde nodig.
2015 💙
<<

Muurbloempje

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 20 Apr 2021 13:48

Bericht 20 Apr 2021 14:07

Re: What's on your nails?

Mooi roze kleur Agnes.

Iemand ervaring met de peel off van Pink gellak?
<<

ChiQ

Bericht 20 Apr 2021 14:27

Re: What's on your nails?

Afbeelding

Biab!
<<

Muurbloempje

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 20 Apr 2021 13:48

Bericht 20 Apr 2021 15:06

Re: What's on your nails?

Wat een mooie nagels Chiq
<<

ChiQ

Bericht 20 Apr 2021 15:21

Re: What's on your nails?

Muurbloempje schreef:Wat een mooie nagels Chiq


Dankje! Dit zijn mijn eigen nagels met Biab erop. Voor het eerst.
<<

Muurbloempje

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 20 Apr 2021 13:48

Bericht 21 Apr 2021 09:35

Re: What's on your nails?

Even opgezocht wat BIAB is, had je zo'n slechte nagels van jezelf dan? ik dacht dat je juist goede nagels had.
In elk geval ziet het er mooi uit.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Apr 2021 09:51

Re: What's on your nails?

Muurbloempje schreef:Mooi roze kleur Agnes.

Iemand ervaring met de peel off van Pink gellak?


Ja die gebruik ik ook. Werkt prima al beschadigd het mijn nagels wel wat meer dan die van allessandro.
2015 💙
<<

Muurbloempje

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 20 Apr 2021 13:48

Bericht 21 Apr 2021 10:28

Re: What's on your nails?

Minx schreef:
Muurbloempje schreef:Mooi roze kleur Agnes.

Iemand ervaring met de peel off van Pink gellak?


Ja die gebruik ik ook. Werkt prima al beschadigd het mijn nagels wel wat meer dan die van allessandro.


Ok het is dus niet heel gek dat mijn nagels toch wat beschadigen. Ik krijg de lak niet goed aan de rand van de nagels, dus komt vuil tussen de lak en de nagel in (wat je er natuurlijk nooit meer uit krijgt waardoor ik na 2 dagen alles weer af haal en nieuwe lak moet doen :nopompom:
<<

ChiQ

Bericht 21 Apr 2021 11:02

Re: What's on your nails?

Nee ik heb hele mooie sterke nagels van mijzelf, maar Biab is niet voor slechte nagels alleen :)
<<

Muurbloempje

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 20 Apr 2021 13:48

Bericht 21 Apr 2021 20:10

Re: What's on your nails?

Dankje, weer wat geleerd.
<<

Peanutbuttercup

Bericht 27 Apr 2021 18:05

Re: What's on your nails?

Afbeelding


Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Apr 2021 21:39

Re: What's on your nails?

Leuk weer PBC!

Door dit topic krijg ik steeds zin om te lakken, maar ik ben er al maanden te lui voor 😅
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 28 Apr 2021 18:35

Re: What's on your nails?

Wauw PBC, die bovenste zijn echt super gaaf! Daar heb je vast veel geduld voor nodig?
<<

Peanutbuttercup

Bericht 28 Apr 2021 20:59

Re: What's on your nails?

Thanks Arwyn en Agnes!
Agnes, het viel me nog mee, ik heb een handig maniertje om de fade zo te maken gevonden. Het meest lastige was dat ik dit met links aan het maken was, ik ben rechtshandig!
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 04 Mei 2021 20:35

Re: What's on your nails?

Dan ziet het er wellicht ingewikkelder uit :P Ik kan ook niet zo goed met mijn niet dominante hand lakken... Ik begin daar dus altijd mee, dan is mijn concentratie en geduld het beste 😅
<<

Muurbloempje

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 20 Apr 2021 13:48

Bericht 05 Mei 2021 09:13

Re: What's on your nails?

Dat doe ik ook Agnes. Dan heb ik nog geduld. Na 1 hand ben ik wel klaar met geduld en dat gepruts van mij dus dan moet ik met mijn dominante hand verder kunnen lakken. Ben ooit andersom begonnen maar dat was geen succes. Dan is 1 hand gelukt, de andere pruts en haal ik vervolgens alles maar weer af :palm:
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 12 Sep 2021 10:54

Re: What's on your nails?

Even dit topic weer uppen! In mijn vakantie 6 nieuwe kleurtjes geshopt, deze is er eentje van.

Afbeelding
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 13 Feb 2022 17:05

Re: What's on your nails?

Een nieuwe poging om dit topic een nieuw leven in te blazen. Want vind het leuk om zo inspiratie op te doen bij anderen. Wie van jullie heeft trouwens ervaring met de merken Kiki London en/of Yinger? Ben daar wel eens benieuwd naar!

Vandaag ook weer mijn nagels gedaan. Bedacht me later dat het ook perfect voor Valentijnsdag is :P

Afbeelding
<<

Peanutbuttercup

Bericht 13 Feb 2022 17:22

Re: What's on your nails?

Agnes schreef:Een nieuwe poging om dit topic een nieuw leven in te blazen. Want vind het leuk om zo inspiratie op te doen bij anderen. Wie van jullie heeft trouwens ervaring met de merken Kiki London en/of Yinger? Ben daar wel eens benieuwd naar!

Vandaag ook weer mijn nagels gedaan. Bedacht me later dat het ook perfect voor Valentijnsdag is :P

Afbeelding


Ik heb lakjes van Yinger en Kiki London, doen 't allebei goed, blijven goed zitten bij mij. Ik vind ze, en met name Yinger, niet heel gepigmenteerd.
Ben mede daardoor overgestapt naar andere merken.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 13 Feb 2022 17:33

Re: What's on your nails?

Goed om te weten, thanks PBC!
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 13 Feb 2022 17:42

Re: What's on your nails?

Pannetoet schreef:
Niet mijn foto's haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ik heb Pearly Nude maar die kleur komt echt niet overeen met deze afbeelding :D Bij jou wel?
En de Blissed Mauve? Volgens mij valt die in het echt ook anders uit als hier op de afbeelding? Ik wil wat nieuwe kleuren bestellen maar ik vind het altijd zo lastig kiezen want de kleuren op de site zijn toch echt heel anders dan dat ze in werkelijkheid zijn, vind ik.
<<

Peanutbuttercup

Bericht 13 Feb 2022 17:54

Re: What's on your nails?

Signature schreef:
Pannetoet schreef:
Niet mijn foto's haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ik heb Pearly Nude maar die kleur komt echt niet overeen met deze afbeelding :D Bij jou wel?
En de Blissed Mauve? Volgens mij valt die in het echt ook anders uit als hier op de afbeelding? Ik wil wat nieuwe kleuren bestellen maar ik vind het altijd zo lastig kiezen want de kleuren op de site zijn toch echt heel anders dan dat ze in werkelijkheid zijn, vind ik.


Ik zag gisteren dat Pink Gellac ook 'n winkel heeft, in Westfield Mall en volgens mij ook in Utrecht.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers